Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black op Kieskeurig.be.

Chris050 04-09-2019

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Even voor de vakantie over gestapt van Huawei 10 plus naar Samsung note 9 had in verleden al vaker een note 2 en note 4 gehad, maar tja toch eens iets anders proberen.
En nu weer super tevreden dat ik weer een Samsung heb.
Heerlijk snel toestel, uitstekende foto's maakt ie, en natuurlijk de Bluetooth s-pen lekker om mee te werken.
Toestel iets aan de zware kant.
Maar dat is dan tot nu toe het enige negatieve.

James85 04-03-2019

Perfect toestel voor alledaags gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

In januari kocht ik dit fijne toestel. Het was een zeer wijze beslissing, want sinds dat moment kan ik mijn toestel niet los laten. Het toestel komt met een S-pen waarmee je eenvoudig aantekeningen kunt maken . Verder komt het met de mogelijkheid om van je telefoon een desktop te maken . (Let op: kabel benodigd)

Anoniem 01-03-2019

Beste telefoon die ik tot heden heb gebruikt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Ik heb sinds februari nu de Note 9. Ik had eerst een iphone maar ben overgestapt naar Samsung. Hier heb ik zeker geen spijt van! De overstap ging heel soepel en vind het een betere telefoon als apple telefoons.

Ik raad iedereen aan om deze telefoon te gebruiken als dit in uw budget valt.

O89Antw 28-02-2019

Alles in één

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Ik heb dit toestel nog maar anderhalve week in bezit. Ik kom van een Samsung Galaxy S7, dus het verschil was behoorlijk :). Alles werkt supersnel en soepel. Jammer dat de fingerprintsensor nog aan de achterkant zit, maar op zich werkt t zo snel dat ik er geen last van heb.
De afmetingen van t scherm is een beetje aanpassen, vooral met t kijken van films.
Ik had hoge verwachtingen van de camera. Deze worden niet altijd waargemaakt, maar ik heb toch al wat jaloersmakende foto's kunnen maken op mn citytrip waar ik de camera goed heb kunnen testen :). Verder is de S pen zo een leuke toevoeging. Ik heb de Note, Note 2 en Note 3 gehad en dat miste ik wel in de Galaxy S reeks. Zeker de nieuwe Bluetooth functie is superhandig. Foto's maken (Echt een aanrader voor soloreizigers, als je je telefoon durft los te laten voor een ogenblik ;)), presentaties geven, muziek afspelen etc...
Softwaregewijs merk ik toch hier en daar wat onhandigheidjes op, maar dat is een kwestie van wennen denk ik dan.
Bloatware is as usual voor Samsung.
De batterijduur is zeer acceptabel.
Dual SIM werkt goed. Blij dat geheugen uitbreidbaar is (alleen jammer dat je dan geen 2e sim kaart kunt gebruiken) en lang leve de aanwezigheid van de 3.5mm jack!

Al met al wel echt heel tevreden met dit toestel. Ben er nog volop mee aan t spelen en ontdekken. Echt een aanrader.

Anoniem 17-02-2019

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Ik ben helemaal tevreden met deze telefoon, het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Daarbij heb ik ook nog eens een paar iphone "lovers" overgehaalt om de Samsung note aan te schaffen.... dus verdien ik die coole smart watch wel....

vdheidef 15-02-2019

Onwijs groot scherm en ontzettend veel opslag

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Wauw, wat een toestel. Supersnel en een ijzersterke camera. En wat een beeld en geluid. Een mini-bioscoop in je broekzak. Heerlijk is het ook om te werken met de s-pen, daardoor een mooie werktelefoon. En met de s-pen heb je een afstandsbediening om foto’s te maken,

Plushautpont 15-02-2019

Het overstappen waard!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Ik ben al bijna 10 jaar Iphone gebruiker, maar heb toch de overstap naar Android gewaagd en dat is een goede beslissing. Er zitten niet alleen voordelen aan qua prijs en mogelijkheden voor randapparatuur, maar ook de opties en mogelijkheden die deze telefoon biedt. Wat een mooie telefoon is dit! Het is super gemakkelijk in gebruik (goede interface) en wat een prestaties. De telefoon reageert bijna instant op elk commando. Daarnaast heeft het een dijk aan specificaties waaronder de 512Gb opslag. Gewoonweg genoeg om er een ware computer van te maken (een optie die ik over een tijdje ga uitproberen). Heel leuk is het bijgeleverde en mooi hei tegreerde pennetje en de features die daar bij horen. Daar wordt je gewoon blij van. Ik zal over een paar weken verdere ervaringen bij gaan voegen...maar kan nu al aangeven: dit is wel de fijnste telefoon in jaren!

ZeynepMA 15-02-2019

Compleet verkocht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Ik ben een echte samsung consument. Op valentijnsdag heb ik deze cadeau gekregen. De Galaxy Note9 zal ik prive maar ook zakelijk gebruiken. Ben er erg blij mee.

Anoniem 15-02-2019

Groot, snel, fantastisch beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Februari 2019 heb ik de Note 9 aangeschaft. Omdat ik ook erg tevreden was met mijn voorgaande toestel (Galaxy S7 edge) opnieuw voor Samsung gekozen. Dit toestel heeft een enorm groot display, maar de body is niet veel groter dan van mijn S7 edge. Het geluid is stereo en ik wist niet wat ik hoorde. Het mag niet eens vergeleken worden met de S7 edge, dit is echt geweldig geluid. Het beeldscherm is wat je van Samsung gewend bent, superOLED en dat is gewoon prettig kijken. Alles is helder en scherp! Batterijduur kan ik nog niet veel over zeggen omdat ik het toestel nog maar net heb, maar de verwachting is dat deze wel even meegaat.
Klein detail: Ik heb het LED hoesje erbij gekocht, en dat is opzich al een beleving. De cover wordt geactiveerd zodra je hem sluit, en dan laat hij even de tijd zien, of als je hem op de lader aansluit, dan toont hij (in kleur) wat het huidige percentage is.

Anoniem 14-02-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Het is een super gebruikelijke telefoon lekker groot en snel in gebruik vooral handig met de app dat je alles gelijk over kan zetten

Jenne 14-02-2019

Voldoet aan alles!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Gekocht en nooit geen spijt van gehad! Geweldige batterij, zeer goeie camera en uiteraard een prachtig design.

Roedy1503 11-02-2019

geweldig apparaat, blij verrast

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Zeer fijn en handzaam apparaat, qua grootte en design past deze heel goed in mijn straatje. De s pen is een genot om mee te werken en mee aan de gang te zijn. Snelheid en design spreken me enorm aan. Ben een jarenlange apple gebruiker die nu naar jaren weer terug is. In Samsung. Was er huiverig voor Maar is me tot op heden (2 maanden) enkel nog maar mee gevallen. Gebruikersgemak is hoog en kwaliteit van het toestel ook. Vele mooie en werkzame app op hoor niveau. Alles wat ik tot op heden heb gebruikt is zeer goed bevallen.

Riemer1993 11-02-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Heb deze telefoon net 2 a 3 weken. En bevalt me zeker. Zeer snel lekker groot scherm zeer goeie camera. En de stylus pen maakt het soms allemaal net iets makkelijker

Jeffrey1991 09-02-2019

Top! Aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Lang getwijfeld daar ik al jaren een iPhone had. Na wat research op internet en een check in een store toch de keuze voor de note 9 wat een machine. Geen moment spijt van de keuze!! Heerlijk groot scherm, ondanks dat makkelijk met een hand bedienbaar. Gruwelijke foto's, haarscherp beeld, goed geluid en werkt mega soepel. Voorlopig geen nieuwe telefoon voor mij!!

Anoniem 09-02-2019

Alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Vandaag ontvangen een mooie grote telefoon met een groot scherm. De note 9 doet waar hij beloofd. Snel krachtig en meer intern geheugen dan mijn laptop

Cassiel 08-02-2019

Hele fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Mooie kleur. Fijn pennetje. Scherm reageert goed. Ligt lekker in de hand. Ben hem nog aan het ontdekken maar tot nu toe ben ik er zeker heel erg over te spreken!

Lupus 07-02-2019

net een computer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

ik heb vorige maand mijn note 9 gekocht en wauw wat was ik verrast! in vergelijking met de s7 edge is de accuduur verdubbeld bij een hele dag gebruiken, super snel en je kunt er eigenlijk zowat alles mee wat je ermee zou willen doen. voor mij persoonlijk ligt hij lekker in de hand, maar dan heb ik ook wel grote handen.
het is wel jammer dat de bixby knop niet uit kan of dat met bixby niet meer mogelijk is.
je komt niet zo makkelijk bij de vingerafdruk scanner, die vrij hoog op de achterkant van het toestel ligt

Corimi 07-02-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Ik heb afgelopen week de note 9 aangeschaft, het is een geweldige telefoon. Hij maakt mooie foto's, de batterij gaat heel lang mee. De telefoon is lekker groot maar ook weer niet te groot. Ik ben er superblij mee.

Richard_C2H4 04-02-2019

Fusie van smartphone en PC

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

Vloeiende overgang van een S8+ naar een Note 9 met Samsung Smart Switch. Een snelheidsmonster, op alle vlakken. Apps downloaden en installeren razendsnel, met veel apps open geen traagheid te merken. De helderheid van het scherm, de scherpte en de diepe zwartwaarden maken het een plezier informatie in welke vorm dan ook van dit scherm tot je te nemen.
De volgende stap wordt het gebruiken van de Note 9 als desktopvervanger middels Samsung Dex, een belevenis om naar uit te kijken!

knorretje 04-02-2019

super mooi beeld en lekker groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black

vandaag mijn nieuwe samsung s9 note gekregen en nu al super blij mee. mooi scherm, lekker groot en een mooie kwaliteit voor het maken van foto's. hier ga ik zeker veel plezier aan beleven. het gebruiken van de pen moet nog even geoefend worden , maar hier kom ik zeker uit.