Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Display
6.1 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

luukfrans 24-09-2020

tot nu toe een perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

het product is heel snel en heeft een goede opslagcapaciteit. Ik ben blij dat ik naar dit model ben overgestapt

Marieje 24-09-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De s10 bevalt heel goed! Batterij gaat lang mee, super camera, veel geheugen en leuke nieuwe functies zoals bixby, een eigen emoji maken en edge lighting. De telefoon is ook heel mooi, en je hebt echt een infinity beeldscherm. Display is super helder.

Lndaaaaa 24-09-2020

Mooie fijne mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Alles perfect, behalve de vingerafdrukscan: moeilijk te vinden en mijn vingerafdruk wordt 8 van de 10 keer niet herkend, ook niet als ik mijn vingerafdruk opnieuw in mijn telefoon registreer.

Mieke12 24-09-2020

Fijne vlotte mobiel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De mobiel reageert snel, maakt fantastische foto's en ligt goed in de hand.
Installatie was duidelijk en verliep vlot.

Ivan28 24-09-2020

Perfect choice for me!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

I was looking for a Samsung S8 successor and found it in the S10. Even though there is a newer model S20, I have found this one to be a perfect point between new technology and great price. The camera is amazing, it has all the newest technology that more expensive phone have, and most importantly- the phone lies naturally in my hand. I don't worry about it breaking since I protected it with a case and believe it wont drop because I am used to the shape after holding my S8 for such a long time. I will now say goodbye to my S8 and give it/sell it to someone else since it is still a great phone.

Tonnispi 24-09-2020

prima toestel!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben helemaal tevreden over mijn Samsung S10. Behalve dat hij als telefoon goed werkt maakt hij ook geweldige foto's. Mijn spiegelreflex kan er niet tegenop.

Netten73 23-09-2020

Heerlijk formaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Sinds paar weken in bezit. Super fijn toestel. Heerlijk formaat. Wat superfijn is, is de 1 handbediendings mogelijkheid.

jaliesa 22-09-2020

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben van de s8 na de s10 gegaan en je merkt erg veel verschil. De telefoon is veel sneller en de camera is veel beter. De foto's zijn scherper en in het donker kan je ook mooie foto's maken. Verder vind ik de prijs goed passen bij het product. Ook vind ik het fijn dat de vingerafdruk niet achter op de telefoon zit maar voor op het scherm wat veel handiger is. Al een paar dagen de telefoon in gebruik en nog geen min punten tegen gekomen

Lutteput 22-09-2020

Supersnel, schitterend scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Dit toestel is echt supersnel, maakt prachtige foto's en heeft een fantastisch scherm, accu capaciteit mag wel iets meer zijn.

Jeroen25 22-09-2020

Mooi en super fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb altijd de galaxy s9 gehad en ben nu overgegaan naar de s10 de camera is weer een stuk beter en het is een fijn betrouwbaar toestel.

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Het is een hele mooie grote telefoon. Lekker snel en de camera maakt ook mooie foto's. Ben nu altijd goed bereikbaar op zowel mijn werk als prive.

Anoniem 22-09-2020

Samsung daarvoor mag je mij bellen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

+ = Samsung is confortable, is goed te combineren met andere producten en software. Is een koploper in ontwikkeling en inovatie.
- = Biedt soms teveel wat niet altijd wenselijk is.

Great features

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Elegant design, great futures. I have always had Samsung mobile and every time great
and useful featured are added. Camera is perfect.

Very satisified