Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Mafkees123 19-01-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Heel blij met dit toestel, het heeft drie camera's die fijn werken en hij ziet er ook nog eens goed uit. Ook is het fijn dat het hele scherm benut word en er geen zwarte vlakken zijn.

Anoniem 26-06-2020

Gewoon een geweldig toestel. De A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Hij is gemakkelijk en niet moeilijk te bedienen, ook voor mensen die er niet veel mee werken xoals de tegenwoordige jeugd.

Anoniem 16-04-2021

Mijn 2e samsung nu in gebruik ivm werk ggd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Zelf heb ik de Samsung s20.
Al jaren alleen de Samsung telefoons gebruikt.
Nu van de ggd de a41 gekregen voor het werk.

Babos 15-04-2021

A41 vs A7

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik had de Samsung A7, prima telefoon en heeft het 3jaar super gedaan. Toch maar iets nieuws, de A41. Al met al een vergelijkbaar toestel, maarmet verbeterde foto functies. Wel mis ik de home button enorm. Zal wel wennen zijn. Voor mij nooit meer anders dan een Samsung.

Anoniem 15-04-2021

Super goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Het is een mooi toestel en eenvoudig te bedienen. Wat ik heerlijk vind is dat de batterij erg lang meegaat. Ik zit veel op internet en toch hoeft het maar 1x per 3 dagen aan de lader!!

Jl schonis 14-04-2021

Handzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Nu enige tijd in het bezit van dit toestel. Geen enkele spijt van. Alle opties en mogelijkheden zijn gebruikersvriendelijk. Goede camera waarmee mooie scherpe foto's zijn te maken. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Lottje 08-04-2021

Video's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik maak het geregeld mee dat als ik een video zit te kijken op de tablet het beeld na een tijd op zwart gaat en ik weer opnieuw naar de video moet gaan om op te starten

Anoniem 08-04-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Deze telefoon maakt zeer mooie foto's en beeld de kleuren goed uit. Ook speel ik hier en daar een spelletje en daar is die ook zeker geschikt voor.

Esjee 04-04-2021

Eenvoudige luxe

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Het apparaat is heel makkelijk in te stellen
Het wijst zich vanzelf
Gebruik is zoals van Samsung gewend zeer
makkelijk en comfortabel
De luxe zit hem in de mooie foto's , fijne formaat , de looks, prachtige kleur( blauw)

Anoniem 02-04-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik ben uiterst gecharmeerd van dit kleine lichte toestel. Ivm mijn reumatische aandoeningen aan handen is dit een zeer prettig te hanteren toestel!

Annezwaan 01-04-2021

Een geweldige ervaring met deze Galaxy

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik ben tevreden met deze Galaxy en hoop op nog meer betere ervaring.
Ik vind jammer dat de telefoon niet altijd snel reageert op de tikfunctie, jammer is dat tijdens het bellen allerlei knoppen aangetikt worden door contact met de wang.
Dmv de Samsung watch hoop ik het compleet te maken en betere ervaring op te doen .

Matthijs37 26-03-2021

Geweldige telefoon voor het middenklas segment!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Deze telefoon voldoet aan ieders verwachting. Hij reageerd snel en is makkelijk te bedienen. Voor iemand die niet een te groot scherm wil is dit toestel ideaal.
Camera maakt scherpe foto’s inclussief de selfie camera.
Kortom, de ideale middenklasser!

Seatay 22-03-2021

Goed toestel voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Het is een fijn toestel met een scherpe goedwerkende camera, in zijn prijsklasse heeft hij bijna alle belangrijke opties die tegenwoordig onontbeerlijk zijn op elke mobiele telefoon.

EnPee 21-03-2021

Galaxy A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Prima toestel voor schappelijke prijs. Achterzijde is niet van metaal of glas, waardoor het toestel licht aanvoelt en iets goedkoper aanvoelt. Bediening is prima, reageert mogelijk ietsje trager dan 'zwaarder'/ duurder toestel, maar voor mijn gebruik prima. Ik gebruik hem voornamelijk voor berichtjes, bellen en internet.

Lott 20-03-2021

Super snelle compacte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

De a41 is lekker compact en gaat de hele dag mee. Hij is snel en pockemon go draait er heel goed op. Heel helder scherm en met de Samsung app kan je verder een spelletje spelen terwijl iemand je belt.
Een mooie alleskunner voor een betaalbare prijs.

Anoniem 20-03-2021

Prijs/kwaliteit top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Deze smartphone is gewoon goed duidelijk scherp scherm kwaliteit foto’s goed de overstap van i phone naar deze telefoon is heel goed bevallen

Thomas3422 19-03-2021

Heb hem in watrr lsten vallennen doet het nog stee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ij vindbhet een goeie telefoon veel snellers als mijn vorige en ik denk dat hij water proof is want toen ik hem in bad liet vallen was hij niet kapot gewoon zonder hoesje of so iets het nadeel vind ik dan weer oh laat maar ik heb het al opgelost maar ja als je een goeie telefoon wilt hebben.is dit zeker een goeie keuze!

Brennepen1509 18-03-2021

Geweldige mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ooit begonnen met een ander merk telefoon en daarna alleen maar Samsung gehad. Ik wil nooit meer anders! Overzetten van de gegevens ging perfect.
Goede camera die mooie foto's maakt.

Anoniem 18-03-2021

Top telefoon voor redelijk bedrag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

De A41 is een heel fijn toestel. Mooi rank en een prachtig beeld. Eigenlijk zoals ik van Samsung altijd al gewend ben maar dan nu in een redelijk voordelig jasje. Kan zo geen dingen benoemen waar ik mijn sterren mee onderuit zou kunnen halen. Een prima toestel.

Hns3 17-03-2021

Lekker handzaam toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Had eerst een s5neo. De a41 vind ik een goede vervanger. Reageert snel, batterij gaat makkelijk 3 dagen mee. Heel tevreden mee.