Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

SMJS 13-04-2021

Prima telefoon, als je niks met WIFI of VPNs will doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / black / (dualsim)

De telefoon zelf is prima, het werkt, het is snel en het draait op Android 10.
Leuk en aardig maar daarnaast wil je bijvoorbeeld een app downloaden, of even iets opzoeken. En dan ga je er al erg snel erachter komen waarom deze telefoon niet al te duur is.

Om het snel samen te vatten, Ik zou deze telefoon niet meer kopen. Ik zou dit echt niet zeggen als het gewoon een beetje traag was met verbinden. Het werkt simpelweg niet. Ik moet altijd mobiele data gebruiken en een VPN gebruiken zorgt ervoor dat je al helemaal niks meer kan. En om het nog even erger te maken, de telefoon wordt gloeiend heet wanneer het mobiele data gebruikt.

Ik heb deze telefoon nog maar een paar maanden maar ik ben nu al aan het kijken of ik het kan vervangen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Veel geheugen

Minpunten

• Kan niet verbinden met het internet
  • 0 development support
  • Erg slechte koeling

Maykeeee 13-04-2021

Fijne telefoon met heel mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben heel blij met deze telefoon. Het heeft een mooi groot beeld dat super helder en scherp is. Hij werkt snel en een groot pluspunt is de goede camera!
Het enige minpunt dat ik kan noemen is dat de vinger identificatie het niet altijd even goed doet.

Khaled2021 11-04-2021

Beste mobiele telefoon Samsung A series

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Om te beginnen heb ik deze mobiel maar 1 maand. En ik heb geen spijt van deze aankoop. Ik vind de functies en de prestaties uitmuntend. De voice assistent is ook een hele goede toevoeging aan de mobiele telefoon. Sinds deze telefoon maar liefst 128 GB heeft , heb ik heel veel appst kunnen downloaden die ik voorheen niet kon Downloaden. Ik vind dit de beste mobiel en de goedkoopste die je kan hebben. Niet te duur en niet te goedkoop.

Anoniem 11-04-2021

Goede kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon heeft een geweldige camera baterij is ook top is snel en kan altijd op me tlefoon rekenen
Toch loopt hij soms al vast na 2 maanden te hebben

Anoniem 10-04-2021

Top telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Eigenlijk een stapje terug van n s9 naar n a71 dacht ik. Maar ik heb er geen seconde spijt van . Heel tevreden over deze telefoon

Bartje1986 07-04-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Groot en helder scherm, maakt super mooie foto's, en werkt heel erg snel en gemakkelijk. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Anoniem 07-04-2021

Helder, scherp en mooi groot scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik werk er met plezier mee. Goed overzichtelijk. Eenvoudig te bedienen. Mooi van de vingerlock in het scherm. Ben ik erg blij mee!
Jammer dat de fotobestanden van mijn oude A6 niet te lezen valt. Maar goed daar heb je de cloud voor!

Anoniem 07-04-2021

Goede telefoon voor goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik gebruik mijn samsung a 71 nu al een tijdje. Voor de a 71 had ik een a 70. Ik was daar erg tevreden over dus ik heb voor de a 71 gekozen. De a 71 heeft een leker groot scherm en genoeg geheugen en voor mij een goede camera. Ik beveel dit product zeker aan