Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Anoniem 24-09-2020

Snel en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Snelle telefoon, genoeg geheugen voor apps, foto's en video's. Batterij gaat lang mee. Goed geluid. Camera's maken scherpe foto's.

K Kreft 24-09-2020

Het is een goed toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb altijd de Samsung 10 plus gehad. Dus dan valt deze Samsung in het niets kwa snelheid. Ik heb de telefoon voor een half jaartje wand ik wacht tot de nieuwe Samsung uit is.

Maar voor zijn prijs klassen is het een prima toestel

Remko38 24-09-2020

Heerlijk toestel, voldoet boven verwachting

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Had tot nu toe altijd een S-versie (S7) van de Samsung, van uit recensies van anderen toch de A71 gekocht, geen moment spijt van. Leuke nieuwe toepassingen, werkt snel, fijne grote, geheugen, goeie prijs. Alle camera's nog niet getest. Toestel pas 2mnd in bezit. Biometrie werkt perfect.

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik ben zeer tevrede over deze telefoon de camera is heel goed de prij is niet duur maar ik mis nog wel een beetje het draadloos opladen

Geweldige Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en ik vind het nu al zo een geweldig apparaat! Het heeft echt een super goede batterij waar ik de hele dag mee doorkom en soms zelfs meer. De camera valt ook zeker niet over te klagen en maakt goede foto's. Dit krijg je allemaal voor zo'n goede prijs! Ik zou de Galaxy A71 zeker aanbevelen!

JANTS 24-09-2020

Heel prettig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

toestel maakt mooie foto's met scherpe kleuren. Hij ligt prettig in de hand en is gemakkelijk in gebruik.

MilanH 23-09-2020

Geweldig Product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Geweldige telefoon heeft alles wat ik nodig heb met name het grote scherm is fantasties.
Veder is de accu duur zeer goed en heeft voldoene kapaciteit voor een dag normaal gebruik en de camera is good voor een persoon die gewoon fotos wil.

Greenie76 23-09-2020

Prettig werkend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Fijn toestel. Mooi scherm en mooi kleurweergave.
Camera werkt echt goed. Min puntje dat wer bepaalde meldingsgeluiden er niet meer op zitten