Samsung Galaxy S 64 GB / violet

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S 64 GB / violet op Kieskeurig.be.

Esther16 04-07-2012

6,8
Bijna twee jaar in bezit. Toestel heeft meer dan genoeg mogelijkheden. Prima beeld, mooi geluid via oortjes, leuke apps, hele leuk foto's. MAAAR, echter een groot nadeel. De accuduur. Daggie weg zonder oplader kan niet. Zelfs nachts met alles uit wat uit kan (wifi, gps etc.) loopt de accu (vol) leeg!!! Nieuwe accu gekocht, zelfde euvel. Ding vreet stroom. Dus bijna abonnement ten einde en ik twijfel sterk wat ik nu moet. Ook al drie laders versleten, het stekkertje maakte geen contact meer. Ding is wel kwetsbaar. Had gehoopt er langer dan twee jaar mee te doen....heb er veel voor betaald (ook via het abonnement). Manlief zegt al (heeft ouderwetse nokia, 1x 10 dagen opladen...) geen toeters maar bellen. ....

Rosto 04-04-2012

6,4
Nu ongeveer 10 maanden in het bezit van mijn Galaxy S.
Ook ik ondervind dezelfde problemen als veel van de "reviewers" hiervoor: vastlopend toestel, trage werking en een batterij die er na 4 uur standby al mee stopt. Eén keer gebruiken tussendoor en er gaat meteen een uur vanaf.
Dit laatste per mail voorgelegd aan Samsung en gevraagd een nieuwe batterij toe te zenden, omdat ik van mening ben dat ik van een batterij/accu mag verwachten dat deze het langer als 10 maanden doet.
Waardeloze reactie van de Customer Service: moet maar gaan resetten of het toestel anders aanbieden bij de officiele partner Solid vision (www.gsmreparen.nl).
Ik heb gekozen voor een simpele oplossing en heb voor 14,95 EUR online een nieuwe batterij gekocht.
SAMSUNG BEDANKT !!!

MoonMoon 27-02-2012

6,6
De eerste 11 maanden was dit het meest fantastische telefoontje dat ik ooit heb gehad maar toen begon de ellende. Toestel loopt vaak vast, start ongewenst automatisch op, valt regelmatig uit en is dan alleen aan te zetten door eerst klepje en batterij te verwijderen en vervolgens alles weer terug te plaatsen en dit dan meerdere keren per dag. Navigatie werkte niet meer na een update/bijwerken en op een gegeven moment kon ik alleen nog maar handsfree bellen. De accu is halverwege de dag leeg. Ik ben nu een half jaar en 4 reparaties verder, een creditering is toegekend maar door de onderlinge problemen tussen Samsung en Vodafone heb ik nog steeds geen ander toestel ontvangen....zucht. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost en heb ik meer geluk met een volgend exemplaar.

janpaulk 24-02-2012

6,8
Sinds mei 2011 in bezit via Rabomobiel, maar nu al voor de 2e keer kapot. 1e keer werd de simkaart niet meer herkend. Na reparatie werkte het weer, maar jammer was wel dat toen opstarten 45 min. tot 1 uur duurde. Niet teruggestuurd omdat ik hem dan weer 3 weken kwijt zou zijn. Nu start de telefoon helemaal niet meer op of na een paar uur, maar dan wordt de simkaart weer niet herkend. Gebeld met Rabomobiel, maar de fabrikant Samsung levert een eventueel nieuw toestel pas na 3 reparaties aan hetzelfde probleem. Nu zijn er ook nog andere problemen dan de 1e keer dus Samsung zal zich daar wel op beroepen. Ben hem dus weer 3 weken kwijt (wel abonnement doorbetalen natuurlijk, want je zou als client toch voordeel hebben) en dan maar afwachten of hij het doet. Gezien de 1e keer weinig vertrouwen daarin. Zit dus met een niet goed werkend Samsung toestel, maar kan geen kant op. Abonnement opzeggen bij Rabomobiel kost 300 euro. Tweejarig abonnement moet dan afbetaald worden. Weer twee grote bedrijven die een klant in de mangel hebben.

bigds9fan 08-11-2011
  • Product half jaar in bezit

Na een paar maanden beginnen ook bij mij de kuren te komen. Het kreng kan nauwelijks multitasken en loopt om de haverklap vast. Zelfs de meest simpele dingen kan hij al nauwlijks. Ding is ook zo traag als wat.

Kon net niet eens de telefoon opnemen omdat het rotding te laat het benodigde scherm tevoorschijn toverde. Hoorde al een paar minuten lang de beltoon maar kon het oproepje niet beantwoorden.

Hoe dit ding ooit de smartphone van het jaar heeft kunnen worden is mij een raadsel.

Het scherm is mooi en het toestel heeft veel mogelijkheden maar omdat het toestel continue vast loopt kun je er eigenlijk nauwelijks wat mee.

Mijn vorige Samsung (een Omnia Qwerty op Windowd 6.1) was oerdegelijk maar dit is 1000 keer niets.

defianth 31-10-2011

5,2
Ik heb het toestel nu bijna een jaar in gebruik. Ik was aanvankelijk zeer tevreden tot ik mijn bestanden op de telefoon wilde synchroniseren met mijn computer. Hiervoor heb je het programma 'Kies' nodig. De computer herkent het apparaat echter niet wanneer je het via usb probeert te verbinden. Ik heb vanalles geprobeerd (o.a de suggesties op de site van Samsung en de tips van samsung medewerkers op facebook). Niets helpt.
Als ik de enige was dan zou het aan mijn onkunde kunnen liggen, maar wie googled naar Samsung en Kies komt vrijwel alleen maar ellende tegen. Nu doet mijn touchscreen het niet goed meer, en volgens een medewerker van Belcompany zou het toestel een firmwareupgrade moeten ondergaan, maar daarvoor heb je Kies nodig, of ik moet het door een monteur van de winkel laten doen, en dan ben ik al mijn dure apps kwijt. Die titel 'Beste smartphone van het jaar' is een regelrechte aanfluiting en een klap in het gezicht van alle mensen die een hoop geld hebben betaald voor dit toestel en nu met deze ellende te maken hebben.

Stephaniej91 17-10-2011
  • Product jaar of meer in bezit

Dit is echt een toptelefoon! Je kunt er alles mee. bellen, internetten, smsen, pingen en ga zo maar door, en het is allemaal even makkelijk te gebruiken. ook een erg degelijke telefoon. Mijn hond kreeg hem te pakken (Labrador) en kreeg hem niet stuk! terwijl ze hem toch 5 minuten in de bek gehad heeft, kortom toptelefoon en voor iedereen aan te raden.
Netwerk wat wegvalt heeft trouwens bijna altijd nog te maken met de provider, dus als dit het geval is, misschien een tip om over te stappen??

Bouke J 03-10-2011
  • Product half jaar in bezit

Deze telefoon is een klein half jaar in mijn bezit, en ik heb enorme spijt van deze aankoop. De primaire functie van een telefoon is mijn inziens dat je ermee kan telefoneren, en dat is precies datgene wat er niet mee mogelijk is. Op willekeurige momenten verliest de telefoon netwerk. Dit is slechts te herstellen door de batterij en SIM-kaart te verwijderen en daarna opnieuw te plaatsen. Hij doet het dan weer voor 1, 2 of 3 dagen en begint het ritueel opnieuw. hij is nu voor de derde keer in reparatie, maar ik betwijfel of het probleem wordt opgelost.
Het gebruiksgemak laat eveneens te wensen over. Aannemen van gesprekken (als hij het doet) gebeurt door een veeg over het scherm. Te vaak gaat dit volledig fout en gaat het gesprek verloren.
Deze telefoon is absoluut geen aanrader.

MAXluijen 20-09-2011

4,6
hij loopt gewoon continu vast echt gewoon abnormaal je kan er niks meer mee doen!!! woest

Ronnie Van den Poel 12-08-2011

9,6
Ik heb deze telefoon een jaar geleden gekocht en hij voelt nog altijd als nieuw aan. Voor een ICT'er als mij zijn de mogelijkheden onbeperkt. Custom Rom's draaien super op de telefoon en je kan met wat apps de telefoon volledig naar je persoonlijke voorkeur vormen.

De spellen die ik getest heb draaien vlot en zonder haperen (toch ook best belangrijk voor velen). Toen ik hem kocht was het een grote investering, maar nu hij nog maar ~340euro kost zou de keuze voor mij snel gemaakt zijn.

De vormgeving is gestolen van apple zoals iedereen wel zal zien, maar verder valt er niets over op te merken. Hij ligt gewoon lekker in je hand!

De enigste reden om een apple te kopen ipv deze is een appeltje op de achterkant... En als je daar 100 euro voor over hebt gaat deze review je toch niet van gedacht doen veranderen! Schitterende telefoon en heb er absoluut geen spijt van!

Megamark 02-08-2011
  • Product kwartaal in bezit

5,8
De samsung Galaxy I9000S moet dagelijks aan de lader, loopt zelfs 's-nachts heel hard leeg terwijl alle apps en achtergrondapplicaties (wifi etc) uitgeschakeld zijn. Het apparaat loopt zeer vaak vast en soms zodanig dat een reset naar fabrieksinstellingen noodzakelijk is. Dit is binnen 3 maanden al 2 keer gebeurd. De touchscreen loopt met regelmaat vast en reageert dan nergens meer op. Ook bij veel apps loopt hij vast en worden ze "geforceerd afgesloten". Al met al een waardeloze telefoon voor veel te veel geld en voor veel verbetering vatbaar.

chryslerneon 31-07-2011
  • Product half jaar in bezit

Op zich een prima toestel met veel mogelijkheden.

Wel een paar grote nadelen:
- Moet elke dag aan de lader. Bij intensief gebruik van internet wel 2x per dag.
- Loopt vaak vast. Twee keer zodanig in de soep gelopen dat alleen een complete reset van de fabrieksinstellingen uitkomst bood. Alles moest opnieuw worden geinstalleerd, smsjes en contactgegevens waren ook allemaal weg.
- Kwaliteit van de foto's is prut, tenzij je foto's maakt op een zeer zonnige dag.

ctophoven 28-07-2011

7,6
vind de telefoon kwa mogelijkheden wel ok
vormgeving wat lager omdat ik liever een dikkere had met een dikkere accu, want de accuduur is en blijft kak
degelijkheid ook laag want ook ik heb het probleem dat ie te vaak opeens naar je pin vraagt als je hem uit je broekzak haalt verders is mijn lensje van de camera gezandstraald waardoor ie alleen nog maar wazige fotos en filmpjes kan maken iets voor samsung om over na te denken misschien.......ideaal lijkt mij een stevige metalen omhuizing maar dan zonder appel erop

Magsel68 27-07-2011
  • Product jaar of meer in bezit

Sinds aug. 2010 deze mooie SGS in bezit.
Ik heb elke nieuwe update geïnstalleerd, dus nu staat Gingerbread er alweer een tijdje op.
Na elke update, terug naar fabrieksinstellingen en back-up van contacten, agenda en applicaties teruggezet.
Werkt allemaal perfect, totdat je een paar weken/maanden verder bent en dan begint de ellende. En dat is al sinds elke update.
Soms gaat de SGS spontaan uit. Soms krijg je een andere ringtone te horen dan je hebt ingesteld.
Wat nog het ergste is van allemaal is dat de SGS steeds trager wordt.
Je tikt iets in het zoekveld, maar er gebeurd niets. Je tikt nog eens en nog eens en eindelijk worden al je getikte karakters op het scherm zichtbaar, dus moet je alles weer wissen en moet je het woord dus nog eens tikken.

Dus al met al een waanzinnig mooie en goeie telefoon als je die vage dingen en vreselijke traagheid niet erg vind.
Binnenkort dus maar eens een SGS II kopen.

Jennifer1992 24-07-2011
  • Product half jaar in bezit

In het begin was ik vol lof over de Samsung Galaxy S i9000.

- Goede mp3 speler
- Touchscreen helemaal geweldig
- Camera super
- Snel doorhebben qua gebruik
- Geluid is mooi

Na een aantal maanden kwamen er toch kwaaltjes naar boven..
- Loopt steeds vaker vast
- Hij start zichzelf opnieuw op (meerdere malen gebeurd)
- Als het te warm word in mijn broekzak gaat hij van vergrendeling af en op internet oid.
- Verder heeft hij ook steeds meer moeite met de mp3 speler en youtube. Dan herkent hij niks, moet ik hem opnieuw opstarten en daarna doet hij het weer redelijk/prima.
- En als hij opnieuw aangaat duurt het steeds langer voordat ik hem normaal kan gebruiken.
- Batterij houd het nog geen dag meer uit.

Geen aanrader.

Luuk1970 08-07-2011

7,6
IK heb dit toestel sinds september. De mogenlijkheden op dit toestel zijn grenzeloos. Noem het maar en hij kan het. Een soort minicomputertje.

Toch zijn er na een paar maanden wat ergenissen gekomen.

Hij loopt toch wel erg vaak vast.
Mp3 bestanden niet meer herkennen. Opnieuw opstarten en hij herkent de mp3 weer wel.

Kies: Het programma Kies wat je moet gebruiken om de firmware up to daten, foto en muziekbestanden te koppelen met je pc, is WAARDELOOS. Kan er niet mee overweg en ik ben toch echt geen leek betreft pc gebruik. Het programma diverse keren verwijderd, opnieuw geinstalleerd en ge-updated... Vanaf een andere pc geprobeerd. Het is gewoon niet te koppelen met m'n Galaxy. Erg frustrerend. Dat is voor mij een reden om geen Samsung meer te nemen. De volgende wordt waarschijnlijk een HTC.

corina41nl 04-07-2011

6,6
De telefoon is wat aan de grote kant, maar dat went wel. Verder krijgt hij nu, na een half jaar, veel kuren. Hij loopt vast, kan de touch-screen vaak niet meer gebruiken. Reageert dan nergens op, heel erg lastig! Helaas heb ik hem genomen met een 2 jarig abonnement, heb daar erge spijt van!! Zit hard te denken om zelf een simlockvrije telefoon aan te schaffen, want dat vast lopen is erg irritant!! Verder is de telefoon wel erg mooi en handig in gebruik, maar dat vastlopen is waardeloos! Ik lees dat ik niet de enige ben die er last van heeft, erg jammer!!!

-inez- 29-06-2011
  • Product jaar of meer in bezit

Vreselijk mobieltje ik heb hem nu al bijna een jaar in bezit en hij liep vanaf het begin af aan vast. De batterij is ook vreselijk (bij gewoon gebruik) hij kan net niet een dag mee en hoe langer ik hem heb hoe minder lang de batterij mee kan. Ik ga nu de HTC desire hd kopen want sinds gister liep hij bijna elk uur vast waardoor ik hem niet goed meer aan kreeg dat probleem is nu minder maar ik had het helemaal gezien met dit mobieltje!

AndoirdM 27-06-2011

9,6
Ik heb deze telefoon nu een aantal weken en ben er heel erg blij mee.
Alles werkt top en hij is makkelijk te bedienen.
Er kunnen veel leuke apps op, dus ik hoef me nooit ergens te vervelen.
Mooie foto's, goede kwaliteit.
Top-telefoontje

Mieke20 23-06-2011

9,4
Ik heb dit toestel een paar dagen in mijn bezit en ben heel tevreden. Mijn gsm was wel 7 jaar oud, dus het is een hele verandering. Het is een beetje zoeken, maar ik kom er heel goed uit. Uitstekend geluid, mooie foto's, gemakkelijke bediening. Mieke