Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 151 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Presley 29-11-2020

Beeld snelheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ben heel tevreden over deze telefoon hij is straks hij is super snel mooi beeld goed geluit echt een aanrader ben super blij met samsung x

Zaheri 27-11-2020

Super goed, met geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Dit product is mooi, krachtig, overzichtelijk en comunceert makkelijk met mijn windows apparaten. Hij maake super mooie foto's.

Anoniem 22-11-2020

Review s10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Super fijne telefoon de accu gaat makelijk 2 dagen mee een echte aanrader voor mensen die de telefoon dag in dag uit nodig hebben

Cily 22-11-2020

Had ik maar eerder een Samsung telefoon genomen !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ik heb nog nooit een Samsung Telefoon gehad ,maar nu ik er een heb wil ik niet meer anders !! Wat een overzichtelijke gebruiksvriendelijk telefoon en niet te vergeten ,wat een goede ondersteuning van Samsung ! Top!!

Anoniem 21-11-2020

Niks op aan te merken, doet wat ik wil en meer.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Graag zou ik wel willen inzoomen bij een filmpje, voorheen lukte dat wel met twee toestellen terug, was met een update plotseling weg. Jammer !!!

Animila 20-11-2020

Nice model & camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

A nice phone, just a bit disappointed that the pro video mode is removed from the Samsung Galaxy S10+, cause that was one of the reasons I bought it for!

Anoniem 18-11-2020

Overall powerhouse

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Its a great phone overall. The best qualities are the camera, speed, display and design of the phone. I think a great choice for a phone. The screen is nice and big and Samsung is a trusted brand that lasts a long time!

Govert56 16-11-2020

Blij met mijn S10+!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

De overdracht van alle informatie naar de nieuw S10+ was eenvoudig. Ik zet hem nu ook voor trainingen in waarbij sommige deelnemers ivm COVID weliswaar thuis maar toch live kunnen deelnemen. de beeld en geluidskwaliteit is goed. Als het ergens hapert dan licht dat aan de wifi. Ook de camera maakt prachtige plaatjes!

PoppieBob 14-11-2020

Niet veel anders

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Hiervoor had ik de S9+ en ik vind dat deze daar heel erg veel op lijkt. Heb nog geen verbetering tov de S9 plus gevonden

Selda27 04-11-2020

Waanzinnige S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Super mooie en scherpe foto's kan je maken. De s10+ is ook veel sneller dan de S7 die ik hiervoor had dus gebruikersvriendelijk ook.

Anoniem 03-11-2020

Super toestel

Toestel bevalt super!
Ik kreeg van mijn werkgever een iPhone aangeboden, deze zit nog in de doos, ik blijf mijn Galaxy S10plus gebruiken.
Werkt perfect samen met mijn Galaxy Watch.

Anoniem 01-11-2020

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

De telefoon werkt snel, laadt snel op, heeft voor mij genoeg geheugen voor foto's en dergelijke en hij heeft 2 top camera's. Ook vind ik de gezicht en vingerafdruk scanner goed werken. Super tevreden met mijn aankoop!

Anoniem 01-11-2020

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Had eerst ook Samsung daarna overgestapt naar huawei maar nu weer veilig voor Samsung gekozen ,blijft een fijn toestel ,makkelijk bediening mooi scherm goede fotos en ja niet teveel poespas!! Top toestel voor mij niet anders meer :))))

Sjakit 01-11-2020

Top toestel !!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Overgestapt van s9 naar s10+, niet een minpuntje kunnen ontdekken. Alles helemaal top.
Batterij is helemaal super!

Mischa19 30-10-2020

Goede kwaliteit en werking

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Het is een fijne mobiel die goed werkt, en fijn in gebruik. Ik heb geen last van de front-camera die in het scherm zit. Dit is fijn. Persoonlijk zou het fijn zijn als de aan/uit knop wat lager zou zitten.

Anoniem 29-10-2020

Perfecte telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ik ben super tevreden met mijn Galaxy S10+! Ik maak goed gebruik van de verschillende camera opties en heb nog geen telefoon gevonden die mooiere fotos maakt. Ook het grote scherm is echt super om filmpjes op te kijken. Ik gebruik zelf de telefoon vooral in 1080p modus, maar als ik filmpjes ga kijken of een spelletje speel zet ik hem in de performance modus. Ik vind de superspaarstand ook echt een uitkomst, hierdoor kan je op vakantie bijvoorbeeld een hele lange tijd met je telefoon doen op 1 batterij! Ik vind tov de S20 het heel fijn dat de selfiemodule in de rechter hoek zit in plaats van in het midden, op deze plek is de inbreuk op de "kijksensatie" bij films echt minimaal. Hierom heb ik nog niet geswitched naar het nieuwere model. Wat ik wel echt fijn zou vinden is de snellere fastcharging van de S20 en toekomstige modellen, al laad deze telefoon echt niet langzaam op.

Een extra positief punt vind ik Samsungs service. Ik heb mijn scherm gebarsten en laten repareren, dit was in 45minuten gedaan, en ik heb gratis een nieuwe batterij gekregen! Top! Ook is de telefoon weer gegarandeerd waterdicht, qat ik echt een goede (en gedurfde!) garantie vind van Samsung.

Ik zou als ik deze telefoon onverhoops mocht kwijtraken zeker een nieuwe samsung kopen!

Anoniem 26-10-2020

Geen dag op één accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Het is een mooi toestel, maar de accuduur en de camera vallen mij wat tegen. Ik ga toch versneld naar een ander toestel kijken.