Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Beste deals -1% prijsdaling
Display
6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Anoniem 13-01-2020

Je moet het nu echt halen anders laat je wat ligge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu pas 2 maanden mijn vorige tel was de samsung 8 plus ik was daar al tevreden maar nu ik de samsung 10 plus heb sta ik echt versteld zón goede telefoon en zon mooi designe. Ik heb een aangeraden aan mijn vriendin en ze heeft hem gelijk gekocht ze is er erg blij mee het is echt een aanrader.

Anoniem 12-01-2020

Alles is mogelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik gebruik mij s10+ nu een paar maanden en ik ben dik tevreden. Ik heb nog niks kunnen vinden waar die moeite bij heeft of traag word. Het blijft een snelle telefoon. De batterij gaat de hele dag mee, en ik gebruik mijn mobiel veel. De mobiel is ook lekker groot dus ik kan er prima films op kijken, en natuurlijk is het beeld kwaliteit zeer uitstekend. Zeker een aanrader.

_evelienn 11-01-2020

Prachtige foto's en alle benodigde functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb mijn Galaxy S10+ vorige maand gekocht en iedere dag ben ik aangenaam verrast door de functies, bijvoorbeeld de prachtige foto's die je kan maken, kwaliteit van de speakers, snelheid van geinstalleerde apps en het mooie scherm.

Niels28 11-01-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb altijd al galaxy's gehad en dacht altijd dit kan niet beter nou wel dus! Heb nu de s10+ en het is de beste galaxy die ik ooit heb gehad de camera is uitstekend het design is perfect de touchwiz interface perfect kortom een hele goede keuze ben er heel erg tevreden mee vooral met de processor!

Kristof1978 10-01-2020

Zeer goed toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben in bezit van s10+ over een maand en ben ik echt tevreden. Super prestaties, geweldige scherm kwaliteit en uitstekende geluid met dolby atmos. Enigste minpunt is de batterij. Kortom, super smartphone met redelijke prijs.

Eelke M 10-01-2020

Een waardige opvolger van de S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de S10+ 2maanden geleden gekocht omdat ik benieuwd was of de lovende reviews ook echt waar zijn.
Nou kan ik je meedelen dat mijn ervaringen met de S10+ een dikke 10+ verdienen.
Alles draait soepel en ik heb geen minpunten om te vergeven.
De S9+ die ik hiervoor gebruikte is overgegaan naar mijn vrouw die ook weer blij is.

Matthew346789053215677889 10-01-2020

Uitstekend telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en het is een geweldige telefoon en ook zo super snel en werkt prima en die galaxy watch is een uitstekend telefoon

Anoniem 10-01-2020

Super blij.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de samsung S10 plus nu dik 2 maanden. Ben er dus super blij mee dat ik ook nu weer voor samsung heb gekozen. Ik heb ondertussen het een en ander al wel ontdekt en uitgevogeld maar nog niet alles. En dat is nou weer het leukste als je een nieuwe smartphone hebt. Die kleine nieuwe dingetjes die je ontdekt.

Monaatje 10-01-2020

Echt een aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon nu een maand maar hij is echt een aanrader fijn in gebruik maakt mooie foto,s zou geen andere willen

Sterra 10-01-2020

Alles is perfect aan deze telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de s10+ vorige maand gekocht. De camera was echt mooi en deed het goed.
De telefoon was op perfecte lengte en breedte. De vingerafdruk neemt je vinger heel nauwkeurig dus je kan je vinger niet verkeerd erop leggen. Maar het blijft een goede telefoon. Ben tevreden met deze telefoon.

JoannaS 10-01-2020

Amazing!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

I get new Samsung Galaxy every 2 years. Newest model is slimmer, reliable, fast, takes nice pictures (as always). I definitely advise it!

Liesjj 09-01-2020

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Na de S9 Plus overgestapt op de s10+. Het toestalbiaboetsvsmaller dan de S9 maar bevalt prima. De telefoon is snel, maakt mooie foto's en de batterij gaat super lang mee!

Gerard48 09-01-2020

Er is geen betere!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Jarenlang had ik steeds een iphone maar ben nu voor het eerst overgestapt op Samsung S10+.
De beste overstap! Ik ben super tevreden met mijn nieuwe Samsung S10+, kan niet beter, er is geen betere!

Source89 09-01-2020

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Fijn toestel, al jaren Samsung altijd tevreden mee.

Groot scherm voor veel kijk plezier. Netflix , videoland of YouTube.

Goede batterij duur!

IMelis 09-01-2020

Geweldig product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Voorheen de S8+ gehad, hierbij had ik meerdere punten die ik slecht vond uitgevoerd (vb: de vingerprint scanner naast de camera). Gelukkig is alles bij de S10+ helemaal top!

Droomland 09-01-2020

Heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb hem net een maandje, hij is super snel. Mooi beeld. Maakt geweldige foto's en ligt heerlijk in de jamd

Lisanna 09-01-2020

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Batterij gaat lang mee! Duurt bij mij alleen lang voor de batterij 100% opgeladen is. Maakt mooie kwaliteit foto's! Fijn design.