Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 151 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Presley 29-11-2020

Beeld snelheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ben heel tevreden over deze telefoon hij is straks hij is super snel mooi beeld goed geluit echt een aanrader ben super blij met samsung x

Raaoul S10 28-11-2020

Mijn beoordeling voor de Samsung S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ik heb de Samsung S10+ telefoon vandaag, precies een maand geleden, net zoals mijn andere gezinsleden. Onze beste maand ooit. Wát een geweldige telefoon; scherpte uitstekend, kwaliteit perfect en CPU-snelheid sneller dan je maar kan wensen. Zeker weten aan te raden: dé droomtelefoon van iedereen voor ook nog eens de droomprijs ;)

Cily 22-11-2020

Had ik maar eerder een Samsung telefoon genomen !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ik heb nog nooit een Samsung Telefoon gehad ,maar nu ik er een heb wil ik niet meer anders !! Wat een overzichtelijke gebruiksvriendelijk telefoon en niet te vergeten ,wat een goede ondersteuning van Samsung ! Top!!

Anoniem 21-11-2020

Niks op aan te merken, doet wat ik wil en meer.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Graag zou ik wel willen inzoomen bij een filmpje, voorheen lukte dat wel met twee toestellen terug, was met een update plotseling weg. Jammer !!!

Animila 20-11-2020

Nice model & camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

A nice phone, just a bit disappointed that the pro video mode is removed from the Samsung Galaxy S10+, cause that was one of the reasons I bought it for!

Anoniem 18-11-2020

Overall powerhouse

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Its a great phone overall. The best qualities are the camera, speed, display and design of the phone. I think a great choice for a phone. The screen is nice and big and Samsung is a trusted brand that lasts a long time!

Selda27 04-11-2020

Waanzinnige S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Super mooie en scherpe foto's kan je maken. De s10+ is ook veel sneller dan de S7 die ik hiervoor had dus gebruikersvriendelijk ook.

Anoniem 03-11-2020

Super toestel

Toestel bevalt super!
Ik kreeg van mijn werkgever een iPhone aangeboden, deze zit nog in de doos, ik blijf mijn Galaxy S10plus gebruiken.
Werkt perfect samen met mijn Galaxy Watch.

Anoniem 29-10-2020

Perfecte telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Ik ben super tevreden met mijn Galaxy S10+! Ik maak goed gebruik van de verschillende camera opties en heb nog geen telefoon gevonden die mooiere fotos maakt. Ook het grote scherm is echt super om filmpjes op te kijken. Ik gebruik zelf de telefoon vooral in 1080p modus, maar als ik filmpjes ga kijken of een spelletje speel zet ik hem in de performance modus. Ik vind de superspaarstand ook echt een uitkomst, hierdoor kan je op vakantie bijvoorbeeld een hele lange tijd met je telefoon doen op 1 batterij! Ik vind tov de S20 het heel fijn dat de selfiemodule in de rechter hoek zit in plaats van in het midden, op deze plek is de inbreuk op de "kijksensatie" bij films echt minimaal. Hierom heb ik nog niet geswitched naar het nieuwere model. Wat ik wel echt fijn zou vinden is de snellere fastcharging van de S20 en toekomstige modellen, al laad deze telefoon echt niet langzaam op.

Een extra positief punt vind ik Samsungs service. Ik heb mijn scherm gebarsten en laten repareren, dit was in 45minuten gedaan, en ik heb gratis een nieuwe batterij gekregen! Top! Ook is de telefoon weer gegarandeerd waterdicht, qat ik echt een goede (en gedurfde!) garantie vind van Samsung.

Ik zou als ik deze telefoon onverhoops mocht kwijtraken zeker een nieuwe samsung kopen!

Mountyman01 25-10-2020

De betere mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Er bestaan genoeg mobiele telefoons, maar er springt er toch altijd eentje bovenuit. Had keuze genoeg toen ik het vorige maand aanschafte. Ik had ook kunnen kiezen voor zijn grotere broers. Kwaliteit staat bij mij hoog in de vaandel! Maar hand comfort en snelheid ook! Het enige wat ik mis..... is niets! Perfecte toestel! Meer kan ik niet zeggen!

Anoniem 24-10-2020

Een supersmartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / Prism silver / (dualsim)

Na 5 jaar gebruik te hebben gemaakt van een Samsung Galaxy S8+ was het tijd voor een nieuw toestel. De Galaxy S10+ was al snel mijn beslissing. De S10 + is een musthave smartphone wat mijn werk in designs, ontwerpen en mijn creativiteit kan verrijken zowel gemakkelijk kan aanpassen en delen. Afgezien van alle mogelijkheden wat mijn Galaxy S10 plus qua creativiteit te bieden heeft. Is het een geweldige smartphone met top functies, snelheden, scherp camera en geluidskwaliteit.

Samsung, bedankt voor jullie innovatie en service. Ik heb mij altijd meer dan een "klant" gevoeld bij jullie, dit omdat jullie extra aandacht bieden aan Samsung gebruikers en de communicatie zowel klanttevredenheid zowel kwaliteit prioriteit heeft.

Op en top BEDANKT!

Love,

R. Tekir

Michael 05-09-2020

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik had een nieuw toestel van mijn oude HTC U Play was flink verouderd (Android 6) en de batterij liep ook snel leeg. Daarop ben ik zorgvuldig op zoek gegaan en ben uiteindelijk bij dit toestel uitgekomen. Het is een heerlijk toestel en voldoet aan vrijwel alle eisen die ik eraan stel. Hij is echt snel en stabiel. Groot scherm oppervlak met rond randen (voelt prettig aan).
Wel moet ik eerlijk zeggen dat de vingerafdruk scanner minder goed werkt dan gedacht en dan in de specificaties staat. Bij de HTC U Play zat deze in de Home toets en werkte altijd, hoe je je vinger ook hield. Bij dit toestel luistert het heel nauw en moet je je vinger goed recht houden.
Daarnaast is de Bixby toets vervelend. Die zou ik uit willen zetten, maar ik heb nog niet ontdekt hoe dat moet.
Maar verder, ik heb 'm nu een maand en hij bevalt me verder heel goed. Ik heb geen enkele spijt.

Pluspunten

• Snelheid
  • Stabiliteit
  • Schermoppervlak, dunne randen

Minpunten

• Bixby toets
  • Vingerafdruk scanner

Anja 08-07-2019

Fijn toestel S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Fijn toestel. Lekker licht. Mooi groot helder scherm. Prachtig helder geluid.
Makkelijk in gebruik en niet meer dat irritantie knipperlichtje, als er een bericht is binnengekomen :-) Ik moet alleen nog even de tijd nemen om op onderzoek uit te gaan om er uit te halen wat er in zit.

Willem 08-04-2019

Zeer fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Zeer fijn toestel funtineerd perfect, de triple camera is ook echt een perfecte toevoeging voor perfecte foto's te schieten kortom een super toestel.

Petra 07-04-2019

Grote stap vooruit met de s10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb zelf voor de S10+ gekozen en geen moment spijt gehad. Groot beeldscherm is heel fijn. Maar ook weer niet te groot. Past nog net in je zak. Alle camera's voor en achter met alle mogelijkheden zijn geweldig. Zo ook alle nieuwe instellingen. Accuduur is echt duidelijk langer dan voorheen. Dus niet meer continu aan de oplader. Heel fijne mobiel!! En de kleur groen is echt heel mooi groen...alles bij alles heb ik geen kritiek. Alleen maar voordelen!

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera's
  • Snelheid

Minpunten

• Dure prijs
  • Gladde achterkant

J Van kalsbeek 07-04-2019

Groot scherm en accuduur zijn geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik vind het heerlijk een groot scherm en de snelheid van het toestel en daar naast de opslag ruimte van 128 Gb is erg fijn en dat er nog een extra sdcard in gaat maakt het net een laptop alleen dan in hand formaat , gewoon een toptoestel

Pluspunten

• Snel
  • Groot scherm

mona 07-04-2019

fijne foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

ligt goed in de hand en heel overzichtelijk een hele fijne telefoon...foto's zijn geweldig deze telefoon kan heel veel