Huawei P30 128 GB / aurora

Huawei P30 Pro 128 GB / aurora / (dualsim)

Huawei P30 Pro 128 GB / aurora / (dualsim) Best Reviewed 4 keer sep 2019
9,3 (2156)
Best Reviewed 4 keer sep 2019

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / blauw

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / blauw Best Reviewed 5 keer jul 2019
9,2 (679)
Best Reviewed 5 keer jul 2019

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim)

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim) Best Reviewed 5 keer jul 2019
9,2 (679)
Best Reviewed 5 keer jul 2019
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 763 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 128 GB / aurora op Kieskeurig.be.

K. Derkink 09-04-2019

Blijft me verrassen. Top camera en leuke functies

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De P30 vind ik heel fijn! Verrast door de uitstekende camerakwaliteit en het gebruiksgemak van de telefoon. Veel leuke functies die ik voorheen niet had (zoals de vingerafdrukscanner met meerdere afdrukken mogelijk, je knokkel gebruiken voor een screenshot en Netflix dat doorspeelt op klein scherm als je bv. even WhatsApp opent). Super gebruiksvriendelijk. Met alle settings kun je je telefoon precies instellen zoals jij het fijn vindt.

De accuduur is perfect Ik kan een volle dag met de accu (intensief gebruik) en zelfs dan heeft ie 's avonds nog meer dan genoeg over. Ik ben daarnaast ook ontzettend tevreden met de voor mij onmisbare headphonejack (koptelefoon poortje). Geluid is ook top. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Prijs aan de hoge kant, maar met goed abonnement absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Uitstekende camerakwaliteit
  • Indrukwekkende nachtcamera
  • Headphonejack aanwezig
  • Snel toestel

Minpunten

• SwiftKey, maar opgelost na downloaden van Gboard

Olaf 10-09-2019

Heer

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Super telefoon alleen jammer dat ik heel lang moet wachten op me smart watch die k kado kreeg bij deze telefoon

Denise 10-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben over gegaan van de Huawei P10 naar de Huawei P30 en dat was even wennen. Vingerafdruk zit in het scherm en moet je nauwkeuriger invoeren als voorheen. Knoppen zijn helemaal verdwenen op het hoofdscherm waardoor je moet wennen om bijv. Terug te gaan of actieve apps te sluiten.
Camera maakt echt super mooie foto's en ben ik verder dit nog aan het ontdekken. Vooral het screen in screen filmen. Al om al werkt alles echt goed, snel en is het echt een kwestie van uitproberen.

Pluspunten

• Foto's super mooi
  • Telefoon werkt snel
  • Design is mooi

Minpunten

• Vingerafdruk te precies

Mitchel van Leent 10-09-2019

Mooi groot scherm met helder beeld, werkt optimaal.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Goede snel functionerende telefoon. Telefoon laad snel op en gaat makkelijk de hele dag mee. Scherm is heel helder en je kan er prachtige foto's mee maken. Een echte aanrader voor andere! Telefoon werkt snel!

Blije Huawei gebruiker 10-09-2019

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik koos voor de P30 omdat ik hiervoor de P10 had en die beviel me goed. De P30 heeft een voldoende groot scherm en het interne bedieningsgemak is groot. De fotokwaliteit is uitstekend en de batterij is met de snellader in no time weer opgeladen. De diverse instellingen die ik kan doen mbt de inrichting van deze telefoon zijn heel divers. Vooral de nachtstand erop vind ik top, iedere dag gaat de telefoon op stil op een door mij ingesteld tijdstip en de andere dag weer aan door een zelf ingesteld tijdstip. De opslag is groot met 128mb. De resolutie van het scherm is helemaal prima. En deze telefoon is bovenal goed betaalbaar (456,-). De achterzijde is met blauw/groen chique te noemen. Ik vind het een hele prettig werkbare telefoon!

Pluspunten

• helder scherm
  • super camera

Minpunten

• 1 app werkt er niet op (locale krant)

Anja Bolhuis-Kol 06-08-2019

Goedkope highend telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Via internet bij T-mobile mooie aanbieding gevonden. De Huawei P30. Mooi formaat voelt zeer solide aan met de prachtige Leica lensen. Voor wat ik gewend was verrassend lange accuduur... Na een eerdere Huawei weer Huawei gekozen. Ook nog met een smartwatch twv 249,=. Kortom: blij mee!

Pluspunten

• Foto/video
  • Batterijduur
  • Mooi aanbiedingen

Martijn 15-07-2019

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooie degelijke telefoon, instinctief te bedienen. Hiervoor een Huawei p10 gehad en dit is een meer dan waardige opvolger! Mooi design, goed scherm en super camera!

Pluspunten

• Camera
  • Accu

Gervisry 26-06-2019

Niet goed, maar uitstekend!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De P30 heb ik vooral gekocht voor de uitstekende camera. Ik maak produktfoto's en met dit toestel kun je heel gemakkelijk professionele foto's maken. Het was daarnaast een aangename verrassing dat deze zeer snel en makkelijk in gebruik is. Ook het volledig opladen duurt maar een half uur.
Het is alleen jammer dat er geen LED notificatie-lampje aan de voor of achterzijde zit. Hierdoor kan je niet zien of er een berichtje is geleverd en wat voor soort berichtje. Uiteraard kun je dit wel herkennen aan de notificatie-geluiden. Dat er geen SD-kaart in past is niet zo'n groot probleem als je kijkt naar de 128GB interne opslag.
Prijs/kwaliteit is voor deze tijd echt heel goed te noemen. Zeker als je bedenkt dat een telefoon als verboden vrucht (met wellicht evengoede eigenschappen) er veel meer voor vraagt.

Pluspunten

• Snel
  • Snelle acculading
  • Inclusief praktische apps
  • Veel opslagruimte
  • Zeer goede camera

Minpunten

• Geen LED notificatie
  • Niet compatibel met SD kaart

Wrath Grinder 02-06-2019

iOS naar Android met de P30. Super camera en top accuduur.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben al jaren een iPhone gebruiker geweest. Toen de scherm van mijn iPhone X kapot ging besloot ik de Huawei P30 aan te schaffen. Wat een verademing!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Supercharging
  • Accuduur
  • Prettig formaat in de hand
  • Triple camera

Minpunten

• Niet waterdicht

D 27-05-2019

Overweeg je een Samsung probeer dan de Huawei P30!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben jaren een trouwe fan van Samsung geweest. Sinds de Galaxy S4/6/8 edge nadat het beeldscherm van mijn S8 edge kapot ging en ik zag hoe hoog de reparatie kosten lagen besloot ik na lang overwegen om de Huawei P30 uit te proberen. Tot mijn grote verbazing is de kwaliteit van de camera vele malen beter dan Samsung. De kwaliteit van de accu en de lader liggen hoger dan Samsung. De enige minpuntjes vind ik de geluidsvolume van de speaker die naar mijn mening te laag ligt, en de oordopjes die qua kwaliteit niet bij de telefoon passen.

Pluspunten

• Top camera
  • Accu en lader

Minpunten

• Speakerbox te lage volume
  • Oordopjes slechte kwaliteit

Peter 22-05-2019

Fijn formaat met een mooi oled scherm

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Het is een telefoon die aan al mijn wensen voldoet, mooi 6.1 inch oled scherm , 128 GB geheugen , goede accu duur , sublieme camera en een snelle processor. Kortom voor mij de ideale smartphone voor het dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Scherm
  • Accu duur
  • Mini jack
  • Formaat
  • Super camera

Minpunten

• Alleen spatwaterdicht

Utku 22-04-2019

P30 Review

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

It is time to switch a new phone and leave my samsung S4 behind. As a samsung user, I had a tough decision between samsung S10 and huawei P30. The quality and camera of P30 is much better than S10 and I bought a P30 at the end.

Pluspunten

• Camera
  • Price
  • Customer Service

Minpunten

• Only 6 GB Ram is available in EU
  • No wireless charging

Lotte 08-04-2019

Nice

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe telefoon. Ik was bang dat de vingerafdruk in het scherm niet zou werken als ik hoopte maar het werkt mega goed en prettig. De camera is het ook echt waard.

Pluspunten

• Goede camera
  • Groot scherm
  • Vingerafdruk scanner in het scherm

Minpunten

• Mobiel is groot in de hand
  • Voor camera is standaard

Mriek 08-10-2019

Awesome pictures!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Wauw! wat een gaaf toestel! voor mij was het even wennen om van Iphone naar een Android telefoon te gaan maar wat een goeie en mooie fotos kan ik hiermee maken.
Ik had de telefoon vlak voor mijn vakantie naar Marokko aangeschaft. De vriendin waarmee ik was (Iphone) liet mij alle fotos maken.. bij haar werden ze toch niet mooi.
Verder is het gewoon een fijne telefoon het beelscherm is niet te groot/ niet te klein. Perfect om een film oid op te kijken. Ook vind ik het super fijn dat de telefoon een ingang heeft voor opladen en een voor de oordopjes. Zo fijn!

Pluspunten

• FOTOS

Minpunten

• Weinig telefoonhoesjes

Stef 07-10-2019

Huawei p30

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Na een paar maanden functioneerde deze telefoon nog steeds optimaal. Gebruik vriendelijk en vernuft toepassingen.

Pluspunten

• Batterij
  • Software
  • Camera
  • Geheugen

Minpunten

• Vingerprint was van de p10 beter

Spijkerman 03-10-2019

Geweldige huawei p30

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi groot toestel dat ook prima nog in je jas zak of broekzak past. Lekker licht. Heel mooi helder beeldscherm ook in het velle zonlicht. Maakt echt geweldige foto 's. Makkelijk een goed overzicht in app 's en bediening is super simpel. Mooi geluid en mooi beeld om filmpjes ed te bekijken.
Super blij met dit toestel.

Pluspunten

• Hele mooie foto s
  • Mooi helder display
  • Leuke prijs

Arie 27-09-2019

Mooi toestel maar gebrekkige gebruikerssoftware

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb de Huawei P30 gekocht ter vervanging van mijn LG G6 o.a. vanwege de fotokwaliteit..
De notch van de opvolger, de LG G8s, vond ik te storend.
Ik ben toen op zoek gegaan en kwam op basis van alle reviews en toestelinformatie op de Huawei P30.

Was in eerste instantie een beetje confuust van de userinterface, Android 9 en een schil van Huawei eromheen, het is erg wennen.

Het Huawei snelstarten gidsje liet mij volkomen in het duister, gaf mij geen antwoord op de vragen die tijdens de eerste opstart, de eerste inrichting en het overzetten van bestande van de telefoon kreeg.
Wat meer duidelijkheid over welke stappen en wat voor software geïnstalleerd wordt zou ik zeer op prijs stellen.

Met de informatie van her en der op het internet, lang zoeken, ben ik er uiteindelijk gekomen.

Wat mij in eerste instantie opviel was het duidelijke, heldere scherm.
Wat mij echter ook opviel was de gebrekkige (Huawei) foto galerij waar het toestel over beschikt. Je kan hem maar deels, te weinig vind ik, instellen.
Heb toen gelijk de app "Eenvoudige Galerij Pro" va "Simpel Mobile Tools" geïnstalleerd, wat een verademing is deze APP ...

Op een gegeven moment kwam ik ook tot de ontdekking dat het notificaties-volume niet apart in te stellen is, hij is bij Huawei direct gekoppeld aan het belvolume.
Wat een minpunt is vind ik voor zo'n toestel van zo'n prijs. Ook de verschillende volumes (bel, alarm enz.) zijn in de Huaway ver te zoeken, ja bij de systeem instellingen.
Daarop heb ik voor dat probleem de APP "Volume Control" van "missing semiicollon" geïnstalleerd. Daardoor is dat probleem ook gereduceerd en het gebruiksgemak daarmee enorm toegenomen ...

Het is in ieder geval een mooi toestel, met een mooi scherm en hij maakt inderdaad zeer mooie foto’s, net als mijn LG G6 overigens, en daar ging het mij ook om.
Waar wat gebruiksgemak betreft doet de LG G6 wat mij betref beter.

Wat de degelijkheid betreft kan ik zeggen dat ik het toestel er degelijk uit vind zien.
Of hij ook degelijk is moet de tijd uitwijzen.

Over Belsimpel, waar ik het toestel gekocht heb, en hun bestel en leveringsproces, ben ik overigens zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooi beeldscherm
  • Mooie foto's
  • Duidelijk geluid

Minpunten

• De gebriuikerssoftware is beneden de maat
  • De handleiding

Peter 19-09-2019
  • Product gekregen

Nog steeds dik tevreden

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Na een half jaar in gebruik nog steeds een fijne telefoon goede batterij geen probleem gehad super toestel

Luca Lee 18-09-2019

Good Camera, Fast system, worry future Android update.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

I choose P30 for its high value (performance vs. cost) at the moment when contract ends. The unit is fast and having dual SIM with great camera. I do recommend this unit if Android update is not the problem in the future.

Pluspunten

• good camera
  • long battery time
  • Dual SIM

Minpunten

• Finger recognition sensitivity

Abdulhalim 14-09-2019

Goede accuduur en goede scherm en alles!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik vond HUAWEI P30 echt en fantastische smartphone met echt beste camera en geheugen opslag zijn echt perfect. Waarom ik dit smartphone heb gekozen ik ben eindelijk van IPhone naar huawei gegaan en dit is mijn 2 smartphone en omdat die heeft echt goede camera met supersnelheid ook goede oplader en mooie kleuren ook! En omdat ik vertrouw aan HUAWEI heb!!! Ik vond de prijskwaliteit voor een smartphone goed!