Samsung Galaxy S9+

Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw / (dualsim)
8,4 (1490)

Samsung Galaxy A40 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / blauw / (dualsim)
9,6 (526)

Motorola moto g⁷ plus 64 GB / deep indigo

Motorola moto g⁷ plus 64 GB / deep indigo
9,5 (2)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ op Kieskeurig.be.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Fred 1964 02-01-2020

super mobiel sinds lange tijd.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik heb deze mobiel van mijn werk. Voor deze tijd had ik een S6 maar sinds ik deze S9+ heb is er een wereld voor mij open gegaan. Vooral de lange batterij duur is super. In het begin vond ik hem wel vrij groot maar dat is inmiddels gewend. Echt een aanrader voor iedereen.

Anoniem 27-12-2019

Fantastisch werkend product

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik heb deze telefoon onderhand al één jaar en ben nogsteeds zeer tevreden. Op de S9+ kan ik film in fantastische kwaliteit kijken en dat zonder oortjes aangezien de telefoon mooie kwaliteit speakers heeft. Ook kan ik echt scherpe fotos maken en zware games spelen.

Anoniem 26-12-2019

Na 11 jaar iPhone top keuze!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Na een hele lange periode 1 jaar geleden overgestapt naar Samsung en Android. Ik dacht dat het even wennen zou zijn, maar het tegendeel bleek waar. Ik zou nu niet anders meer willen ook de foto's zijn super! En

Renessy 25-12-2019

Camera is geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Mijn Galaxy S9+ kocht ik ter vervanging van mijn Galaxy S7. Met name voor de goede camera was dit een absolute top keuze. Onlangs bij een concert weer prachtige foto's kunnen maken waar menig fotograaf jaloers op is. Verder is het heel prettig dat er een geheugen kaart in de telefoon kan voor extra opslag ruimte.

Manfred73 25-12-2019

Waanzinnig goede telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik ben blij gekozen te hebben voor de Samsung S9.
Natuurlijk zijn alle telefoons van Samsung zijn S serie goede voorlopers van alle mobieltjes.

TommieJawuul 23-12-2019

De telefoon voor nederland

Mijn Samsung Galaxy S9+

Wat een apparaat. Na 3 jaar nog zo snel als een trein. Superscherp beeld en de foto's mogen er zijn!

Heb ik hem laten vallen? Ik denk 100 keer maar hij blijft werken zonder barsten of strepen.

Met de dualsim functie was ik up to date met zowel privé als zakelijk. Heel overzichtelijk 2 Whatsapp, telefoon en berichten en goed te onderscheiden door de Visual.

Zijn er verbeterpunten? Jazeker.
Oplaadpunt kan snel wat stroef worden. Maar ook het laden is nog steeds supersnel.

Ik ben Samsung member voor altijd!

Anoniem 16-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Al een tijdje de Galaxy s9 plus en is echt super in gebruik. Makkelijk in de hand Maar ook alles zit erop.

Martin92 15-12-2019

Goeie allrounder

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Gebruik de Galaxy S9+ al een tijd, eerst als persoonlijke daily driver, nu als werktelefoon. De telefoon heeft een fijn gewicht, ligt lekker in de hand. Het scherm is prachtig en heeft nog kleine zwarte balken maar niet storend.

Het grootste nadeel is de vingerafdrukscanner aan de achterkant, maar gelukkig biedt het genoeg andere opties om snel te unlocken. Ten opzichte van de S10+ vind ik het grootste voordeel dat de S9+ nog een aanpasbare notification LED aan de voorkant heeft. Iets wat bij de S10+ helemaal mist.

Al met al een nogsteeds zeer krachtige telefoon met alle functies die nodig hebt, met weinig tot geen tekortkomingen.

Alex1986 13-12-2019

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

De ingebouwde boxen zijn goed van geluid en helder. Ook met het bellen is hij erg helder en loop je niet te knoeien. Ook in het gebruik is hij erg gebruiksvriendelijk. De camera is erg scherp.

Anoniem 09-12-2019

Super fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Het scherm had voor mij persoonlijk nog wel wat groter gemogen maar verder ben ik super tevreden met mijn S9 plus

Miranda13 09-12-2019

Goed toesrel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik ben heel tevreden met mijn toestel ,de bediening is makkelijk en erg duidelijk .
Het is een toestel dat snel reageerd als je wat wil doen ..de fotos die je maakt zijn ook duidelijk .bij veelvuldig gebruik is het wel nodig dat je hem vaak moet opladen omdat de batterij dan wel snel leeg is

Jozef1970 09-12-2019

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Heb deze bijna 2 jaar geleden gekocht maar ben er zeer tevreden over! Ben echt benieuwd naar de S11 begin 2020!

Anoniem 08-12-2019

Lekker groot en super typen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Het is een super handige telefoon en is makkelijk te gebruiken voor jong en oud en is gemakkelijk the handelen

Danique1999 21-11-2019

Goede uitstraling!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik heb de telefoon 2 maanden geleden gekocht en ik ben er erg blij mee. Het heeft een mooie uitstraling en een fijn groot scherm. Het scherm reageert snel op aanraking wat erg positief is. Een minpuntje is wel dat ik vaak bij het maken van foto's met de frontcamera, een ietwat wazig beeld krijg wat niet echt fijn is. Want zo is de foto heel anders dan wat er van te voren op het beeld stond.

Peter56 20-11-2019

Mooie en krachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Wederom een Samsung Galaxy 9+ telefoon uitgekozen om zijn uitstekende prestaties. Wel gekozen voor een model met een groter geheugen en dat is mij tot nu goed heel erg goed bevallen (naast het gebruik van een sd-card). Scherm is groot genoeg om (indien gewenst) lange stukken tekst te lezen of foto's én films te bekijken. Zeer scherp beeld. Later in de avond makkelijk op avondstand te zetten zodat het beeld minder sterk verlicht is. Batterij gaat makkelijk 36 uur mee zonder tussendoor opgeladen te worden. Kwaliteit van de foto's zijn perfect. Kortom: een aanrader!

Anoniem 18-11-2019

Mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Stijlvolle telefoon, heeft veel functies, goede en pure camera, snelheid van openen en sluiten, heeft drie beschermingen (vingerafdrukoog en vingerafdruk en gezicht

Carmella 10-11-2019

Handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Heb deze telefoon van mijn vader overgenomen na 1 jaar. Werkt als nieuw en is een prima alternatief voor een s10.

GDG83 10-11-2019

Perfectie in hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik heb de Samsung s9 nu al een tijdje in bezit en ben er zeer tevreden over. Het snel werkende systeem en de magnifieke foto's die je er mee kunt maken.
Ook is hij erg makkelijk in gebruik en de batterijduur is perfect. Zonder problemen doe ik er 1,5 dag mee.

Alexander37 05-11-2019

Super fijn toestel de Samsung Galaxy s9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Nu een aantal maanden de Samsung s9+ in gebruik. Super fijn toestel, mooi groot scherm. Snelle telefoon met een geweldige camera, vooral de live focus stand is erg goed en maakt prachtige foto's! Kortom de Samsung Galaxy s9+ is een echte aanrader!