Samsung Galaxy S9+

Motorola Moto G8 Plus 64 GB / Cosmic Blue

Motorola Moto G8 Plus 64 GB / Cosmic Blue

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)
5,4
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ op Kieskeurig.be.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Anoniem 23-09-2020

Prachtige scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Prachtige scherm zonder camera gat maar 1 geheel waardoor ik ben gebleven bij s9 ik heb vrijwel alle samsung gehad ben zelf Samsung fan de s7 edge en s9 plus zijn naar mij mening DE telefoons. Verbeter punt blijft de accuduur verder erg blij mee met de camera en de harware nog nooit vastgelopen helemaal.top

Anoniem 23-09-2020

Perfecte camera en snelheid !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

ik gebruik de s9 plus nu ongeveer 2 en een half jaar. Het is nog steeds een snelle telefoon met alle updates !! Perfecte camera.

Anna98765 20-09-2020

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

super fijne telefoon, zeer gebruiksvriendelijk. Vooral de vingerafdruk ontgrendeling aan de achterzijde werkt supergoed.

Lokken 20-09-2020

een succes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Heb mijn s9+ nu bijna twee jaar en ben er zeer tevreden over,en ik ga hem zeker nog niet vervangen na einde contract. Hij is lekker snel en overzichtelijk. En ook de kleur van mijn mobiel vind ik nog steeds mooi.

Anoniem 20-09-2020

Blij terug te zijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ben door financiele reden van samsung afgestapt naar de huawei
Maar nu kreeg ik een mooi aanbod bij mijn abbo om de huawei te vergeten en de s9plus te nemen
Wat heb ik samsung gemist
Loopt soepeler en gebruiksvriendelijker
Die fout maak ik niet nog eens

Anoniem 19-09-2020

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Fantastisch toestel met heel veel mogelijkheden en een prachtig groot scherm waar je eigenlijk alles op kunt doen. Zondermeer het beste toestel tot nu toe!

S noordman 18-09-2020

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

FIjne telefoon, ondanks dat deze al 2 jaar mee gaat, voldoet deze nog steeds aan al mijn wensen!
Het is een snelle telefoon, met flink veel opslag en een zeer goede camera die erg mooie foto's maakt. Ook de conectiviteit is erg goed dmv android.

Muurtje 17-09-2020

Super

Makkelijke bediening.
Goed geluid.
Batterij gaat enorm lang mee.
Met mijn kleine oren zitten ze soms niet heel vast.

Marten1234 17-09-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Dit is echt een top telefoon! de telefoon is al meer dan 2 jaar oud maar blijft snel en de accuduur is ook nog steeds goed. ik heb hem sinds kort ingebruik nadat mijn vader een s20 ultra heeft gekocht, hiervoor had ik een a8 (2018). de s9+ bevalt me heel erg goed en is echt een aanrader! het beeldscherm ziet er uitstekend uit en de camera's zijn ook top. het enigste minpuntje is de bixby knop, wantja laten we eerlijk zijn... wie gebruikt er nou bixby? de knop is vervelend onder de volume knoppen geplaatst en je drukt hem vaak onbedoeld in... maar dit is dan ook het enige minpunt die ik heb ondervonden. kortom: Echt een aanrader!!!

Anoniem 17-09-2020

Wat hou ik toch van samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Samsung gaat met de tijd mee. Iedere keer wel veranderingen maar op de manier dat het niet moeilijker word in gebruik. Scherm is duidelijk. Maakt mooie foto's. Makkelijk in te stellen naar eigen hand. Het design is altijd strak en stijlvol. Als je er een hoesje om heen hebt blijft het karakter van Samsung evengoed zichtbaar.

Remckx 17-09-2020

Heetlijke telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

2 jaar lang zonder problemen. Telefoon is dun, niet te zwaar en prettig in gebruik. Er had mss wat meer intern geheugen mogen zijn. iig een top telefoon.

Rama398 16-09-2020

Zeer goede kwaliteit en systeem

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik heb de Galaxy S9+ bijna 2 jaar in bezit en het voelt nog als een nieuw apparaat. De opslagruimte is wel genoeg, maar grotere ruimte zou beter zijn. Na 2 jaar heb ik nog geen problemen met de batterij gehad, toch leeft die in het algemeen korter maar het is veel beter in vergelijking met de batterij van andere apparaten.
De touch pad voor de vingerafdruk in S9+ is aan de achterzijde en dat is de beste plaats voor dat functie.

Galaxy S9 kenmerken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Om eerlijk te zijn kan ik geen negatieve punten benoemen. Geen problemen met netwerken, is snel met internetten en sociale media. Voor mij top.

Guido uit Geleen 16-09-2020

Een van de beste toestellen die ik ooit gehad heb

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik gebruik mijn telefoon veelvuldig, niet alleen bellen maar vooral muziek luisteren. Ook vind het fantastisch om foto's ermee te maken. Normaal kijk ik altijd uit na het einde van een contract, zodat ik weer een nieuw toestel kan aanschaffen, maar deze keer ga ik hem houden. Het beste toestel dat ik ooit gehad heb!!

Geweldige telefoon veel ruimte

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

een super telefoon veel ruimte reageert snel en heb hem al paar keer laten vallen en nog steeds heel echt sterk en goede kwaliteit

Mijn review

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Werkt snel, goed geluid en goed beeld, maar voor een 2 jaar oud toestel zijn vooral de voordelen nu dat je de s lijn functies heb in een lage prijsklasse.

ChrisQwiz91 16-09-2020

Prrcies wat ik zocht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

De Samsung s9 plus bevalt mij heel erg goed omdat, hij een mooi groot beeldscherm heeft. Helder beeld en geluid. De camera's meer dan prima zijn voor het dagelijks leven. Hiernaast is het ook nog eens een mooie prijs voor een prachtig apparaat.

victor868 15-08-2020

De popup functie voor video <3

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

De pop up functie voor video is mijn droom die uitkomt. Whatsappen en twitteren tijdens het voetbal kijken, alles tegelijkertijd op deze telefoon.

Anoniem 14-08-2020

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

het het hele goeie kenmerken
Goeie camera
En het is een goeie telefoon deze lengte is goed voor mij