Huawei P20 128 GB / roze goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 665 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P20 128 GB / roze goud / (dualsim) op Kieskeurig.be.

M Hoekstra 06-06-2018

Scherm stuk

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Prima toestel er is maar 1 minpunt.
Achterkant is ook van glas.
Dat betekent dat het toestel overal vanaf glijd en ja barst in het scherm.
Nu al voor de 2e keer.
Verder buiten dat top toestel. Enorme scherpe foto's batterij is snel opgeladen.

Pluspunten

• Fotos
  • Opslag
  • Batterij

Minpunten

• Schern

G. v/d Meulen 13-07-2018

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Geweldig toestel, maakt zeer scherpe foto's, verder leuke filters en snufjes, o.a. slowmotion filmopnamestand. Ruime opslag van 64 GB. Laad snel op en goede batterijduur. Mooie vormgeving, kan eigenlijk alles wat IPhone ook kan, maar voor een goedkopere prijs!

Pluspunten

• groot scherm
  • mooie vormgeving
  • laad snel op
  • goede batterijduur
  • maakt scherpe foto's

Blackunicron79 05-08-2018

Niet fantastisch, wordt snel heet, en veel kleine storingen

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Voor dit model gekozen omdat het een degelijke uitstraling heeft voor een redelijk budget, het uiterlijk is dus zeer goed maar als je een spelletje doet krijg je na een kwartiertje al de angst dat hij zichzelf verbrand.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Goeie cameras

Minpunten

• Wordt erg heet
  • Veel kleine storingen

Peter 02-06-2018

Perfect

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Goed toestel en vormgeving. Makkelijk te gebruiken en kwaliteit goed qa prijs verhouding. Zeer mooie foto's van kortbij en veraf Dit is de 4de Huawei telefoon, p7 , p8, en de p9 nu dus p20 zou eigenlijk geen andere meer willen. 0

Pluspunten

• Snel processor
  • Duidelijke foto
  • Prijs goed kwalitijd super

Laura 14-08-2018

Mooie telefoon, goede camera

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Uit alle telefoons heb ik deze gekozen omdat deze een goede camera heeft en toch betaalbaar is in vergelijking met zijn grote broer. De telefoon is erg makkelijk in gebruik. Hij maakt onwijs goede foto's voor een amateurfotograaf en ik ben hier onwijs blij mee, helaas gebruikt die erg snel filters waardoor de "echtheid" op de foto snel verloren gaat, en tot heden (1 maand in gebruik) ben ik aan het zoeken hoe dit echt helemaal uit moet. De vormgeving van de mobiel is heel mooi en ligt lekker in 2 handen, in 1 is die echt te groot voor mij. Scherm is helder en fijn om de foto's of iets goed terug te kijken. Hij doet goed wat die moet doen, bellen en appen. Typen blijft soms wel een uitdaging omdat je snel mis typt, misschien gewenning.
Al met al ben ik wel erg tevreden over de telefoon.

Pluspunten

• Mooie foto's (voor amateur)
  • Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat best lang mee
  • Mooi afgewerkt
  • twilight achterkand is mooi

Minpunten

• Erg groot scherm (persoonlijk)
  • Snel vingerafdrukken/vettig op scherm
  • Te veel apps al standaart op de telefoon
  • Te veel verplichte apps (vervelend)

Anne Mieke 10-11-2018

Heeft heel veel, voor relatief weinig

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Ik heb dit toestel nu 2 weken en ben nog steeds verbaasd over de kwaliteit en de snelheid. Snel, handig, met een geweldige camera, waarmee je haarscherpe foto's maakt. Leuk is de gezichtsscan functie, dat werkt uitstekend en is een goede beveiliging. Ook is het fijn dat je niet alleen 64 GB geheugen hebt, maar dat ook nog eenvoudig en goedkoop kunt uitbreiden met een simpel geheugenkaartje. Ik heb zelf een doorzichtig hoesje om de inderdaad gevoelige achterkant te beschermen en ook een doorzichtig beschermplaatje voorop. Maar daardoor zie je de telefoon goed en hij is zo mooi dat hij zeker gezien mag worden met het scherm dat helemaal doorloopt. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• gezichtsscan beveiliging
  • camera
  • 64 GB en uitbreiding mogelijk

Minpunten

• gebruik een hoesje ! gevaar voor breuken

Tine 25-07-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze Huawei p20 vervangt mijn Honor 8, dus was de EMUI van Huawei al gewend, vind het wel een fijne schil. Prettig dat de opslag 128 GB groot is, jammer dat het niet uitbreidbaar is. Mooi groot scherm met kleine bezels en een notch. Goede camera met veel mogelijkheden. Snelle vingerafdrukscanner, ook de gezichtsherkenning werkt snel, maar die gebruik ik niet omdat ik mijn frontcamera heb afgeplakt. De digitale kluis is ook handig om foto's, video's en audio extra te versleutelen. Loopt op Oreo 8.1 en heb sinds aanschaf al 2 maal een beveiligingsupdate gehad. Deze telefoon krijgt ook nog een update naar Android P (android 9) maar dat zal nog even duren, want Huawei is niet de snelste met update naar nieuwe android versie.

Pluspunten

• Goede camera
  • Dualsim
  • Kleine bezels, daardoor mooi groot scherm
  • 128 GB geheugen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geheugen niet uitbreidbaar
  • accuduur valt wat tegen

Tine 26-07-2018

Nog een toevoeging bij de review, deze telefoon heeft geen 3.5 mm aansluiting voor audioaansluiting, dat is wel jammer. Er wordt wel een USB-c naar 3,5mm audio-adapter meegeleverd. Dit werkt prima, alleen tijdens het opladen kun je dan je oortjes niet gebruiken. Als het goed is krijg ik de komende week nog de gratis Huawei FreeBuds earphones geleverd zodat ik tijdens het opladen wel kan luisteren.

Nimma 25-06-2018

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, top (Leica) camera

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Huawei is een merk in opkomst en ik snap waarom. Het is een prima toestel met een groot intern geheugen. De prijs, die behoorlijk lager ligt dan van concurrenten, staat ook zeker voor kwaliteit. Het toestel is snel, accuduur lang, zo'n 20 uur gemiddeld en een geweldige camera van het merk Leica. Hij maakt echt goede foto's en video's. Daarnaast ook gewoon android. Handig en simpel in gebruik. Ik heb hem pas en ben er echt blij mee. Ik had jaren Samsung, de S-series, maar als Huawei zich zo blijft ontwikkelen en tegen deze prijs-kwaliteitsverhouding, dan hebben ze aan mij een nieuwe, trouwe, vaste klant. Enige minpuntje, de looks van e-mail. blauwe bolletjes, alles vet gedrukt, oogt als alleen nieuwe mail en wat druk, maar als dit het enige is en het went wel weer. Kortom een aanrader, toptoestel!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
  • oplaadsnelheid

Minpunten

• Huawei E-mail

Finn 11-06-2018

Mooie telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik zocht een goede telefoon die niet te duur was en niet al te groot en een goede kwaliteit en batterij had en deze telefoon heet het allemaal perfect.
Aan het einde van de dacht is de telefoon nog meer dan 50% van de batterij en dat vind ik erg fijn.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Goede kwaliteit
  • Uitstekende camera

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Patoex 12-11-2018

Toptoestel

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Na mijn Samsung galaxy s7 bijna 2 jaar gehad te hebben ging hij stuk had nog 3 dagen garantie, maar wat er aan kapot was viel niet onder de dekking van de garantie, wat valt er wel onder? Maar nu heb ik dus de huawei p20 en dit is echt een geweldig toestel beduidend sneller dan de S7 en. mooier dan Samsung en vooral goedkoper in aanschaf.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets

Bas 23-10-2018

Gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik kreeg een P10 lite van de zaak vond het een zeer goed toestel vandaar dat ik de p20 nu privé genomen heb

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede grootte

Julian Smid 25-08-2018

Goede all round telefoon!

Goede telefoon!
Precies wat je van Huawei gewend bent: goed in gebruik in niks is minder waar, alles is gewoon goed!
Super in gebruik met een mooi scherm en hele goede accuduur. Erg gebruik vriendelijke software. Met zijn 128GB aan ruimte. Erg goede camera(reden van aanschaf van dit toestel) al met al een goede telefoon met een mooie camera en goede accuduur

Pluspunten

• Goede camera zoals voor en achter
  • Grote accuduur
  • Mooi scherm
  • Goede software
  • 128GB ruimte

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Geen oortjesaansluiting

F.T.M Muus 26-06-2018

Goede vernieuwingen

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

De 2 jaar geleden gekochte P8 was goedkoper maar beslist niet de mindere. De P20 pro was mij te duur, maar de P20 is een goede vervanger. Groot scherm, groot intern geheugen, goede accu die langdurig zijn werk doet.Ook de fotografische mogelijkheden zijn verbeterd.
Kortom een geweldig toestel die een aanrader is door zijn vernieuwingen. O ja telefoneren gaat ook prima

Pluspunten

• Goede accu
  • groot scherm met goede weergave

Minpunten

• Software, veel vragen bij installeren

Basan 24-06-2018

Erg tevreden Huwaei

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze telefoon gehaald omdat het goede foto maakt. Maar is ook nog zeer handig in gebruik omdat het een grote scherm heeft. Toetsenbord is erg makkelijk en handig in gebruik.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Touchsysteem
  • Scherpe fotos
  • Gebruik is makkelijk

F.Olejek 08-06-2018

Goede accuduur, wordt hoofdzakelijk gebruikt voor bellen.

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Goede kwaliteit en prijs verhouding.
Snelle telefoon, en een mooi uiterlijk.
Blijkt bij de KNP goedkoper te zijn dan bij andere winkels.

Pluspunten

• lange accuduur
  • mogelijkheden voor foto's te maken

Minpunten

• nog geen gevonden

Bart 08-06-2018

Intuïtieve telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik had hiervoor een Nexus. Nu een Huawei. De foto zijn echt fantastisch. Genomen naast een iPhone 7 zie je een duidelijk verschil. Veel meer scherpte en in het donker maakt hij betere foto's dan mijn normale camara. Batterij gaat twee dagen mee. Voor mijn Nexus was dat 12 uur.

Pluspunten

• Canara is better dan elke andere
  • Incl. screen protector l
  • Incl. Hoesje
  • Groot scherm

Minpunten

• Niet stock android
  • Lijkt er veel op een iPhone X

Ben 23-05-2018

Fantastisch toestel voor je geld

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Huawei maakt topwaarde voor je geld qua specs. Geen twijfel over mogelijk, deze toestellen kunnen de vlaggenschippen van andere merken prima aan! Heb de P20 nu bijna een week en nog geen moment spijt van gehad, wat een fantastisch apparaat.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Top camera
  • Super accu en snel laden!
  • Gezichtsherkenning werkt geweldig
  • Vingerafdruk aan de voorzijde is top

Minpunten

• Software van fabrikant
  • Slechts 4gig RAM
  • itt tot P20 pro is de P20 slechts spatwaterdicht

Sander 23-05-2018

Goede allrounder

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P20 is een mooi toestel met de juiste verhoudingen. Het toestel ligt goed in de hand en is niet te zwaar. Ik heb de telefoon inmiddels een maand in bezit en kan hem aan iedereen aanbevelen.

De camera is bovenverwachting goed, al grijpt de AI wel snel in (dit kan gelukkig uitgezet worden). De vingerafdrukscanner is erg snel en werkt altijd. Verder houdt de batterij het gemakkelijk 1.5 dag vol, ook onder zwaar gebruik.

Het enige minpunt aan de telefoon is dat hij niet waterdicht is. Dit heeft de Pro variant wel, maar de 'gewone' P20 moet het helaas zonder zoek.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Goede accuduur
  • Spraakkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Snel

Minpunten

• Bloatwear
  • Niet waterdicht

Sandro Schouten 26-06-2019

Alles doet wat het beloofd en meer

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Het is een zeer mooie telefoon voor de gemiddelde gebruiker of voor elke hobby fotograaf zonder grote cameras heel gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Goede batterij
  • Goede cameras
  • Snelle fingerprint scanner
  • Redelijk snel
  • Super charge

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Minder mooie notch

Zeeuwwind 27-03-2019

Huawei P20 lite 2018

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Koop geen Huawei als je bij Ziggo of Delta bent. Instellen van de Wifispots is onmogelijk, omdat er een domeinnaam moet worden ingevuld. Zojuist in de Delta telefoonwinkel geweest. Zij geven aan dat dit probleem alleen bij Huawei het geval is.