Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Hidde87 23-03-2020

Allrounder

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Groot beeldscherm dat kraak helder is. Toch nog mogelijk te navigeren over je volledige scherm ondanks de grootte. Scherm blijft krasvrij.

Ook is de telefoon snel en krijg je frequent updates zodat dit zo blijft.

Camera is fantastisch zelfs onderwater!!

Unlocken met gezichtsherkenning snel en soepel, werkt eigenlijk altijd.

Fantastische telefoon, geen moment spijt gehad van mn aankoop.

Peef1979 23-03-2020

gebruiksvriendelijk fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Gebruik deze met duel sim en werkt perfect. had hiervoor altijd sony maar met deze samsung in de pocket ging er een hele nieuwe wereld voor mij open

Anoniem 21-03-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

De telefoon kan meer dan ik had verwacht licht lekker in de hand en de functies van de telefoon zijn erg goed

Danny93 20-03-2020

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Een goede telefoon ligt goed in de hand en is lekker snel. Enige minpunt is dat het beeldscherm snel krassen krijgt.

Marlinde 19-03-2020

Geweldige functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Met deze telefoon is foto's maken echt een hobby geworden bij mij! Zo mooie creaties gemaakt, en ook als het regent want hij is waterdicht! Ook heel fijn om gewoon films op te kijken met dit grote scherm tijdens een lange reis met de trein bijvoorbeeld ❤

Anoniem 19-03-2020

Good Mobile with excellent Features

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

I had lot of mobiles and then I decided to have Samsung mobile. To my experience Samsung was good when I had one long back. But this time the phone was astonishing with excellent Features. The software was excellent mainly the Bixby routines, so I don't have to worry about making the phone silent in office and making it on ring back home.

Dome 19-03-2020

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Heb deze telefoon een tijdje geleden gekocht, nooit problemen mee gehad, camera is geweldig en ook fijn dat er al een screen protector op zit. Speelt alle games goed af en 4k videos zijn mooi

Yarin 19-03-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

De voorcamera's vallen al snel niet meer op. Alle beschreven functies doen het naar behoren. De camera's maken haarscherpe fotos. De keypad (onderste 3 knoppen) worden alleen bij netflix en youtube volledig verduisterd om een vollededig beeld te zien. Bij andere apps kan je de keypad niet helemaal weghalen. De bixby knop valt niet volledig uit te schakelen, enkel van 1 klik voor inschakeling naar 2 klikken te doen. De speakers zijn verrassend goed. De groote van het scherm went al snel.

Petjo96 18-03-2020

geweldige telefoon voor de prijs die je betaalt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Geweldige telefoon, met vele functies. Je kunt bijvoorbeeld in hogere resolutie beelden bekijken, wil je toch dat je batterij het langer volhoudt kun je dat altijd snel en makkelijk aanpassen. Daarnaast heeft dit telefoon vele andere gadgets en features die erg handig zijn. Bovendien is de Galaxy S10+ erg snel! Met de 3 camera's aan de achterkant maak je perfecte foto's en met de 2 aan de voorzijde kun je geweldige selfies maken.
Wat ik minder vind is de batterij. Ik gebruik mijn mobiel vaak en als ik hem de hel dag door gebruik houdt die het niet eens een hele dag vol. Daarnaast zou de nachtmodus van de camera beter kunnen.
Al met al een prima telefoon voor het geld dat je ervoor betaalt, ik zou 4.5 sterren hebben gegeven als dat kon.

NadiaNatelie 17-03-2020

Mooie fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb hem sinds januari en hij bevalt uitstekend. Perfecte foto's door verschillende mogelijkheden en scherp beeld! De grootte is perfect en serie/film kijken is erg prettig met dit scherm. In één woord: Geweldig.

Astrid885 17-03-2020

Werkt naar behoren.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb de Samsung Galaxy S10+ als kado gehad. Die is al ongeveer 6 maanden geleden, en ik ben er super blij mee. Vooral de scherpte van de camera is verrassend. Ik heb altijd Samsungs gehad, en ik moet zeggen, en ze worden steeds moet een beter. Ik zou ook niet meer anders willen.

Eef72 17-03-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit toestel nu sinds februari.
Ik het gebruik is het toestel zeer gebruiksvriendelijk. Batterij gaat ook veel langer mee dan de s9.
Het grote scherm werkt erg fijn.
Ik kan echt niets negatief over dit toestel verzinnen.
Hij is snel ook met opstarten.

Tim2001 17-03-2020

Voor en nadeel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Het is een geweldige telefoon. Ik heb de telefoon al een hele tijd en ik vind het geweldig waneer er een update is omdat ik weet dat er weer allemaal nieuwe dingen worden toegevoegd. Wel hoop ik dat de spraak invoer snel ook in het Nederlands beschikbaar word. Dit was namelijk ideaal voor mijn vriend met dyslexie en ik vind het zelf ook super handig. Dat scheelt met typen en ik maak via word vaak opdrachten voor school via mijn telefoon. Voor de rest een super telefoon.

Justin30 16-03-2020

Werkt perfect !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb de Samsung galaxy s10 6 maanden geleden gekocht. Je kan heel makkelijk je apps van je oude IPhone omzetten naar je Samsung. Mijn Samsung werkt nog net zo goed als waneer ik hem gekocht heb. Het is ook een mooi design

Hamoe123 15-03-2020

Prachtig beeld en snelle display

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb nu mijn Samsung al ongeveer een maand en ben er heel tevreden mij. Kan lekker tegen een stootje en heeft een absoluut prachtig display. En als extra zit er op de display een ultrasonische vingerafdrukscanner. Cameras zijn ook erg goed uitgerust en reageert snel op je vinger. Enige wat ik zou kunnen aanraden is de biometrische gegevens voor om een app te openen zoals ING. Bij Apple gaat het heel snel en zelfs met FaceID. Bij Samsung alleen met vingerafdruk en komt er een heel nieuw scherm ipv dat het lijkt alsof het wordt ondersteund door de app.

Anoniem 13-03-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Heb hem nu 1maand ,Echt super blij mee doet het goed naar alle verplichtingen .Echt een top toestel.

Anoniem 13-03-2020

Scherpe camera en langdurige accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb hem 1 maand geleden gekocht en de camera is echt perfect en een langdurige accu en ook nog heel mooi