Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Display
5.8 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

Anoniem 22-02-2020

Goeie telefoons (loopt nooit vast)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Grote telefoons dat is Chill. Ook leuke app pictorgrambadges. Ook Chill om op te gamen en te appen. Ga zo door

Maaike01 04-12-2019

Galaxy a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht.
De telefoon bevalt goed, de batterijduur is uitstekend als je het mij vraagt. Ik ben zeer tevreden met de Galaxy A20e

Patrick O 16-11-2019

Makkelijk in gebruik en voldoende geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb vorige maand de Samsung A20 e in gebruik genomen en ben zeer tevreden hij is makkelijk in gebruik en heeft voldoende geheugen

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 09-10-2019

Best oke

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Telefoons zijn ellendige verslavende dingen. De Samsung Galaxy a20e (oid) is er ook een. Maar op zich wel een met een goede batterij.

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Anoniem 17-08-2020

De bediening erg handig en volledig.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Deze telefoon is mijn eerste telefoon waar ik ontzettend veel mee kan het menu is erg duidelijk, de supportafdeling is erg vriendelijk als je vragen hebt , de foto`s zijn erg mooi en duidelijk over het algemeen erg makkelijk te bedienen

Anoniem 10-08-2020

A nice #inbetweener

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Phone broken .... a bummer. contract extension + new telephone only expired in six months what now? solution: the A20 .... friendly in price and ease of use. phone delivers good performance in image and sound ..... maybe I'll keep it a little longer

Goed beeldkwaliteit .lange batterij duur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik ben heel tevreden over Samsung nooit problemen mee gehad alle telefoons wat ik heb gehad waren Samsung. Daarbij heeft mijn vader ook zelfde telefoon gekocht omdat hij zo goed bevalt.

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik vind de beveilig top en de kamer met een groothoeklens kan je mooi en foto's maken je kan je wachtwoorden perfect opslaan met de Samsung pass de a20e is een top telefoon en gemakkelijk te gebruiken

Anoniem 07-08-2020

Goede prijs, goede aparaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

I think that is a very good phone for such a low price. I do have it since a year from now and I didn't had a Probleme with it. It just work perfectly. I do recommend it.

Marvin08 03-08-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Het is een hele goede telefoon met een goede camera. Hij is niet te groot en niet te klein precies goed, hij past namelijk goed in je broekzak. De batterij gaat lang mee.

Anoniem 02-08-2020

Mijn speciale Galaxy A20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik hou van dit apparaat omdat het licht is, goed formaat voor mijn hand en met voldoende functies voor mijn gebruik.

BennoC 31-07-2020

Één top toestel voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

De Galaxy A20E voldoet helemaal aan de verwachtingen en zelfs daarboven. Gewoon gaaf om te ervaren dat kwaliteit altijd wordt geleverd door Samsung. Daarvoor hoef je niet het allerduurste toestel te nemen, nee Samsung staat met dit toestel ook voor KWALITEIT

Suus63 30-07-2020

Geringe bedingskenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

De toetsen zijn goed de bedienen,aĺleen als ik weer iets wil terugzetten is dit niet duidelijk hoe ik dat moet doen

Helga 1956 28-07-2020

Goed formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Dit is het derde toestel van Samsung die ik bij mijn abonnement kreeg. Het zijn steeds een beter en uitgebreider toestel en deze bevalt me natuurlijk tot nu toe het best. Ik ben de jongste niet meer en moet wel altijd wennen aan de toetsen, waar de aan en uit toets zit, hoe ik mijn voorpagina kan veranderen enz. Maar met wat hulp van anderen lukt het wel!

Renz 25-07-2020

Goeie telefoon voor een juiste prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Het is een prima telefoon voor normaal gebruik. Ik ben er tevreden over en zal andere deze telefoon ook zeker aanbevelen.

Kuljit 24-07-2020

Samsung galaxy a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik vind Samsung galaxy a20e heel goed. Ik ben blij er mee battery life is heel goed.. Voel lekker Screen is heel mooi..

Roelina 24-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Maakt mooie foto's en is een mooie telefoon. En vind de besturingssystemen van Android heel erg handig en ook overzichtelijk