Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Display
5.8 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

Lindo123 11-11-2019

Samsung a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Het is een goeden telefoon. De batterij kan lang mee voor games en ander dingen. Goed kaars kwaliteit. Goed beeld en lekker snel.

Anoniem 10-11-2019

makkelijk in het gebuik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

ik heb hem vorige maand gekocht door eerst te vergelijken met andere .
maar deze kwam er als best uit voor de functies waar ik hem voor nodig heb.

Lente5 10-11-2019

Voelt goed in je handen. Makkelijke te bedienden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Heb deze telefoon nu al een aantal wk, en bevalt er goed. Is goed en makkelijk te bedienden. Niet te groot en niet te klein.
Werkt er snel.en overzichtelijk . En maakt mooie foto,s :)
Aanbevolen dus.

Anoniem 10-11-2019

Super ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Deze gebruiksvriendelijke en betaalbare Samsung verbaasd me nog bijna elke dag met zijn mogelijkheden. Betrouwbaar en snel ! Stevig in de hand is mede door zijn fors formaat hij niet te klein en heel goed leesbaar.

Tatjana 09-11-2019

Great value for money!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Baterry life is great, camera could be a bit better, but overall, very good value for the money. The model itself looks nice in color white.

BRXM 08-11-2019

Baterij is veel beter dan apple en camera ook

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik had eerst apple maar die was echt slecht maar nu ik een samsung heb ben ik echt blij want de batgerij is veel beter

Jward 08-11-2019

A20 het beste budget phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Als je op zoek bent naar een budget phone nou kijk niet verder ik heb de telefoon all 3 maanden en hij werkt als een raket voor camera is het enigste min punt hij stottert en hij is wat traag maar de rest van dit toestel is perfect zeer tevreden over hoe lang de batterij mee gaat 2 dagen zonder op te laden na veel gebruik extreem snel met laden en het is wat ik zeg voor het budget kan het niet beter

De beste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorig maand gekocht en ik heb nog nooit zo een goede telefoon gehad de batterij duur is precies goed. De plek van de vingerscen is perfect, want kan hem gelijk open als ik hem uit men broekzak pak. Al met al een top telefoon.

Anoniem 07-11-2019

Het is een heel erg mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb mijn tel 2 maanden geleden gekocht en hij is echt heel erg fijn maar het jammere is dat hij biet zo veel RAM heeft

Fijn niet te groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Het is echt een fijne telefoon nooit last van en hij past in al mijn broeken dat is ook zo fijn en hij doet het perfect

J Kamps 07-11-2019

Goed genoeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

De Samsung A20e aangeschaft omdat ik niet te veel wil uitgeven aan een smartphone. Het apparaat voldoet tot nu toe prima aan mijn eisen. Voor mij snel genoeg, redelijk geluid, prima camera. Heel tevreden.

Moon71 05-11-2019

Fijne telefoon voor mooie priis

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een week en ben er erg blij mee. Hij ligt lekker in de hand en laadt snel op. Ik had een S6, en mis nu alleen wel de home knop voorop. Of is er een mogelijkheid om het scherm snel te openen zonder de aan/uitknop aan de zijkant? Die zit nl precies achter het flapje van mn hoesje dus dat werkt niet zo handig

Long 05-11-2019

Zeer goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb deze telefoon al ongeveer 2 maanden. Het bevalt me zeer goed. Ook omdat de prijs erg goedkoop is. Gaat goed mee met de updates en is bijna te vergelijken met een hele dure telefoon.

Fedde112 04-11-2019

GO SamSung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb dit apparaat al 2 maanden en het is een top apparaat. De camera kan niet beter, sneller is niet mogelijk en het beeld is perfect. Klasgenoten zijn jaloers met hun stomme iphone;) De prijs valt enorm mee voor dit apparaat, als je ziet wat er allemaal op zit heb ik dit apparaat gekocht voor een prikje. GO Samsung!

Jolanda0608 04-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 1 maand terug gekocht. Echt een super telefoon. Batterij gaat lang mee hoef hem maar 1 x op te laden in 2.5 dag. Goede kwaliteit fotos kun je er mee maken. En makkelijk in gebruik

Siem S 31-10-2019

Gewoon super goed apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Het is een super goed apparaat. Ik heb heb hem sinds de zomer en ben er al helemaal aan gehecht. Vrienden van mij gaan hem waarschijnlijk ook kopen.

MarionS 27-10-2019

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Mijn dochter heeft sinds kort haar eerste telefoon en onze keus is gevallen op de Samsung Galaxy A20e - Een prima telefoon voor een leuke prijs! Helemaal ideaal is het hoesje wat ze erbij heeft gekocht - de telefoon gaat automatisch aan als het hoesje opengeklapt wordt!