Huawei Band 3 Pro goud

(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen, geslapen uren, persoonlijke doelen
Verbindingstechnologie
draadloos
Actieve minuten
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Band 3 Pro goud op Kieskeurig.be.

Bas 20-11-2018

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Huawei Band 3 Pro zwart

Sinds enkele dagen inhet bezit van de Huawei Band 3 pro. Het is m'n eerste smartband/watch dus ik heb nog geen eerdere ervaringen. Ik heb 'm in donkerblauw, sjieke kleur, niet te opvallend en weer eens wat anders dan al die zwarte smartbands.

De smartband draagt zeer prettig, ik was er direct aan gewend. Her scherm is prima, heldere kleuren en goed afleesbaar. De bediening is niet vlekkeloos maar voldoet prima. Je moet wel even doorhebben waar welke functies zitten. Sommige instellingen zijn alleen via de Huawei app te doen. Ik heb een iPhone; connectiviteit werkt prima en de Huawei Health app is redelijk intuïtief maar ruimte voor verbetering.

Enige grote nadeel is de beperkte integratie mogelijkheden met andere apps; Strava bijvoorbeeld wordt totaal niet ondersteund. Bij navraag via de Huawei Support lijkt het er ook niet op dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren.

Pluspunten

• Goed scherm
  • Bediening prima
  • Veel waar voor je geld
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen integratie met Strava

Nico 26-09-2019

geen contact meer

Geschreven voor: Huawei Band 3 Pro zwart

Kreeg deze bij aanschaf van mijn telefoon werkte 3 maanden perfect daarna is er geen contact meer met mijn telefoon en is ook niet meer te koppelen alle functies zijn
verdwenen zelfs de tijd is niet meer te zien.

Minpunten

• na 3 maanden defect

Tessa 23-03-2019

Super!

Geschreven voor: Huawei Band 3 Pro zwart

Ik kreeg deze activity tracker bij mijn telefoon. Zou in eerste instantie iets zijn wat ik niet zelf zou aanschaffen, maar ik ben bij deze verkocht. Alles werkt duidelijk en met de Huawei Health app krijg je veel inzicht in je gezondheid. Vooral de slaapmeting vind ik ideaal, plus de tips om beter te slapen. De hartslag-meter werkt goed, en de waarschuwing wanneer de hartslag langere tijd te hoog is geeft aan wanneer ik te veel van m'n lichaam vraag. Horloge zit vanaf het eerste moment goed, en met mijn ontzettende smalle pols past ie perfect, iets wat ik van menig ander horloge niet kan zeggen. Minpuntjes zijn wel dat de tracker alleen een preview van sms'jes geeft, dus geen WhatsApp en mail, en dat de stappenteller minder aangeeft dan mijn telefoon zelf. Terwijl ik mijn telefoon vaak ergens in huis laat liggen en ik de tracker wel steeds om heb

Pluspunten

• Slaapmeter
  • Duidelijk display
  • Huawei health app
  • Waterdicht

Minpunten

• Geen WhatsApp ondersteuning
  • Stappenteller geeft soms te weinig aan

Jantje 18-12-2018

Goede accuduur

Geschreven voor: Huawei Band 3 Pro zwart

Heb hem pas een uurtje en ben er erg blij mee.
Het heeft een fururischtische look, en werkt perfect.

• Mooie look