Philips SHAVER Series 5000 S5550

nat en droog scheren
tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer, volgt de contouren
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5550 op Kieskeurig.be.

Richard 02-06-2017

handzame shaver van philips

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Zeker een snelle manier van scheren, met deze Philips scheermachine die een batterij heeft
die erg lang mee gaat. Weinig irritatie bij het scheren. Kan ook met nat scheren gebruikt worden.
Prima te gebruiken met mee geleverde trimmer.

Pluspunten

• snelle oplaadbare batterij
  • goede indicatie batterij
  • glijd prima over gehele gezicht

Ddg 02-06-2017

Ligt goed in de hand

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Fijn scheerapparaat geen huidirritatie of wondjes scheert goed glad en als je wat langere of stugge haartjes heb gebruik je de turbo stand deze komt er gemakkelijk doorheen

Pluspunten

• Met een volle accu kan je heel lang scheren
  • Turbostand

Cyril75 02-06-2017

Prima scheerapparaat, zowel voor nat als droog gebruik

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Het is een fijn apparaat wat ik vaak voor droog scheren gebruik, soms ook onder de douche met scheerschuim.Batterij gaat lang mee en het resultaat is prima.

Pluspunten

• zowel nat als droog te gebruiken

Jeroen2107 30-05-2017

Turbo scheerbeurt goed voor snel resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Ik neem de Philips Shaver mee naar mijn werk. Voordat ik een afspraak heb, even snel en droog scheren, turboglad naar de klant! Ik voel me er goed bij: geen huidirritatie of wondjes, beter als ik gewend was met mijn scheermes. Als ik wat meer tijd heb, scheer ik nat met scheergel. Ook dat kan. Dat zorgt ervoor dat het langer glad blijft. Ik ben erg tevreden met deze Shaver. Aanrader wat mij betreft!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • glad scheren, zonder irritatie van mijn huid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geluid

peer1958 30-05-2017

Glad resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Een perfect scheerapparaat voor het juiste resultaat.
Het nat scheren is fijn als je bezweet bent.
Oplaadbar dus je kan deze overal gebruiken.
Bij het droog scheren kun je beter het apparaat schoon blazen of met een borsteltje.

Pluspunten

• Je kan ook nat scheren

Marcdehaas 27-05-2017

Zeer fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

De eerste scheerbeurt (droog) ging een stuk sneller dan met mijn oud philips dat is samen met het resultaat een welkome verrassing! Ik heb geen irritatie gehad en een baard van drie dagen was zo weg. De eerste indruk is dus prima!
Na bijna een maand in gebruik ben ik nog steeds zeer tevreden. Vooral de turbo knop gebruik ik alleen nog maar, deze snelheid zou wat mij betreft standaard mogen zijn. Naast het mooie design is hij licht in de hand en snel schoon na gebruik.

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Geen gevonden

edprijs 26-05-2017

Scheert snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Scheerapparaat ligt lekker in de hand, is niet te zwaar.Scheert makkelijk en soepel.Heeft wel wat moeite als je een dag niet geschoren hebt. Gelukkig met de turbo mode gaat het scheren dan een stuk sneller.Reinigen gaat makkelijk door aftespoelen onder de kraan.Een borsteltje zou handig zijn voor de reiniging.Apparaat laat snel op. Goed product voor zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Scheert snel en makkelijk
  • Turbo modus
  • Makkelijk te reinigen
  • Laad snel op
  • Ligt lekker in de hand, is niet zwaar

Minpunten

• geen reinigingsborsteltje
  • geen scheerapparaattasje

Richnl17 25-05-2017

Philishave HS5550

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Na meerdere Philips apparaten te hebben gehad ben ik nu aangekomen bij de HS5550. Na alle goede ervaringen met Philips is dit helaas een beetje een tegenvaller. Scheerresultaat valt tegen en ook de TurboStand voegt niets toe. Jammer

Minpunten

• Scheerresultaat
  • Turbostand voegt niets toe

famvandijk 22-05-2017

Degelijk lichtgewich scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Het apparaat is erg licht van gewicht en ligt lekker in de hand. De scheerkop beweegt mooi met de huid mee tijdens het scheren.

De turbo stand gaat iets sneller, maar het werkt niet beter bij moeilijke of dikke haren. Het opladen gaat snel en je kan er lang genoeg mee aan de slag!

Het display is erg duidelijk, als je klaar bent zie je duidelijk een kraantje afgebeeld als herinnering dat je het apparaat nog kan schoonspoelen. Het display is ook met fraaie witte verlichting dat je in het donker (sochtends vroeg) ook goed ziet!

De bovenzijde gaat makkelijk met één druk op de knop open om de baardharen te kunnen verwijderen en is makkelijk te reinigen.

De trimmer werkt wel goed, maar is een lost hulpstuk. Hoewel makkelijk te koppelen vind ik het niet praktisch om in de douche tijdens het scheren een andere hulpstuk te plaatsen, dat is handiger als het op de machine zit. Bij het apparaat ontbreekt een handige etui, dat is jammer.

Het scheren gaat prima, hij voelt goed aan en scheert goed! Goede aankoop!

Pluspunten

• snel laden
  • duidelijk display, ook in donker
  • goed schoon te maken onder de kraan

Minpunten

• turbo sneller maar niet veel beter
  • losse trimmer is niet zo handig

rietkerk 22-05-2017

fijn aparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

erg fijn scheerapparaat dat glad scheert zowel nat als droog
in het begin even wennen maar ben er erg tevreden over

Minpunten

• er zit geen opbergt tasje bij

muskymania 17-05-2017

Glad Resultaat!!!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Nu twee weken in bezit van de Philips scheerapparaat 5000 series. Scheerapparaat voel goed aan en scheert goed met de roterende kopen. De extra turbo wat erop zit heb ik vaak gebruikt en ik merk dat het resultaat hierdoor een stuk gladder is. Ook zit er een opzetstukje wat mij niet goed is bevallen. Ik heb meerdere keren lijnen geprobeerd te maken in mijn baard maar het opzet stukje scheerde bijna niets weg! Nat scheren gaat ook perfect! Kortom goed scheerapparaat maar het opzetstukje is geen toevoeging!

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Scherpe messen
  • Glad resultaat
  • ook onder de douche goed scheren

Minpunten

• opzetstuk werkt niet naar behoren

limbbillyboy 19-01-2016

Enkel voor zachte baardgroei

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Sinds een grote week heb ik dit toestel in huis. De handleiding was een beetje onoverzichtelijk omdat dit enkel met tekeningetjes is, maar eenmaal je alles één keer goed bekeken hebt wijst het zichzelf wel uit. Het toestel bestaat uit twee delen. De scheermachine en ook een houder waarmee je alles kan reinigen. Het voordeel is dat je de scheermachine goed in een houder kan wegzetten, deze gereinigd wordt en nadien automatisch wordt opgeladen. Dit is handiger dan een losse scheermachine die je ergens weg moet leggen en de kabel die door de badkamer ligt. De houder is wel redelijk groot, maar dit komt doordat er onderaan een reinigingsvloeistof in zit. De scheermachine zelf heeft een zeer gemakkelijke vorm, het houdt prettig vast, in welke houding je ook zit. De kop is zeer flexibel, waardoor je met een paar vlotte bewegingen toch de hele kaaklijn hebt geschoren. De scheermachine is ook stil. Bij sommige machines heb je het gevoel alsof er een grasmaaier bezig is. Maar hier hoor je enkel een lichte ruis. Qua efficiëntie ben ik iets minder tevreden. tot nu toe heb ik nog geen enkel toestel gevonden waar mijn baardhaar vlot mee af gaat. Zelfs met gewone scheermesjes moet ik er twee keer overheen gaan voordat alles verdwenen is. Ik heb dan ook last van een hevige baardgroei, waardoor er tegen de middag al nieuwe stoppels zichtbaar zijn. Het toestel verwijderd wel alle haren, maar hier moet ik op sommige plaatsen ook twee- of driemaal er overheen. Ik denk dat het wel heel effectief is bij een normale baardgroei. Als je met een scheermesje geen tweemaal over de huid moet, zal dit zeker even efficiënt zijn, en gaat dit veel sneller. Het toestel glijdt ook vlot over de huid. Door het flexibele systeem heb ik weinig tot geen last van irritatie. Al bij al is het dus een zeer goed toestel voor een normale baardgroei. Het werkt zeer handig met de houder en reinigingssysteem. Bij zwaardere baardgroei raad ik een toestel aan waarbij je ook nat kan scheren.
Oorspronkelijk gepost op philips.be