Braun Series 9 9260s Wet&Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9260s Wet&Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

iceqbes 05-02-2018

Mooi apparaat om aan te raden

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik ben al sinds mijn eerste scheerbeurt een Braun gebruiker en ik heb de kans gekregen dit apparaat gratis te testen. Mijn vooruitzicht was groot aangezien mijn huidige Series 6 nu toch wel een mooi leven erop had zitten en ik al een paar keer was gaan kijken om dit toestel te vervangen. Ik moet bekennen dat het wennen was om deze Series 9 te gaan gebruiken, het heeft een bredere scheerkop als mijn huidig apparaat. Ik scheer mij altijd droog terwijl dit apparaat het toelaat om ook nat te gebruiken (helaas nog niet uitgeprobeerd). Al bij al is dit een leuk in de hand liggend apparaat en scheert het zonder veel irritaties. De mogelijkheid om dit onder stromend water uit te spoelen is geweldig, zo heb je eigenlijk die Clean & Renew optie niet echt nodig.

Pluspunten

• gemakkelijk in onderhoud
  • ligt goed in de hand

CoenenR 11-01-2018

Kwaliteit

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Vroeger trimde ik alleen mijn baard, als hij er helemaal af moest dan gebruikte ik een scheermesje. Nu met de braun series 9 s9560s gaat dit alle twee. Zoals bij alle elektrische scheerapparaten is de huid na het scheren iets geïrriteerder dan met nat. Het vermogen en de accuduur van de Braun 9 serie is uitstekend. Het scheerresultaat is ook goed als de baard kort genoeg is. Als hij wat langer is moet er eerst getrimd worden. Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen, maar dit heeft mijn mening niet beïnvloed.

Pluspunten

• kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• trimmen niet optimaal

BvG1973 09-01-2018

Even wennen, maar nu helemaal overtuigd!

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Het scheerapparaat ligt stevig in de hand, het is robuust, van degelijke kwaliteit. Het heeft een duidelijke batterijaanduiding. Als de batterij bijna op is, geeft hij dit duidelijk aan door af te tellen. De batterij gaat voor dagelijks scheren ruim 2 weken mee. Het scheerapparaat volgt perfect en vlotjes de rondingen in het gezicht. De scheerkop buigt hiervoor soepel mee. Voor moeilijker te bereiken plaatsen kan de beweging van de scheerkop ook vastgezet worden. Dan kan je in schokjes kiezen voor de juiste stand. Heel nuttig! Daar ik roterende scheerapparaten gewoon was, was het ik het begin even wennen aan het trillen van het apparaat en aan de juiste bewegingen. Het resultaat is nu gewoon veel beter dan vroeger. Ik verkreeg de Braun 9260s gratis om dit apparaat te testen.

Pluspunten

• robuust, stevig
  • volgt plooien in huid
  • duidelijk zicht op batterij
  • handig etui

Minpunten

• prijs

lofty 28-12-2017

Makkelijk en soepel scheren

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik gebruik dit scheerapparaat nu enkele weken en ik ben er erg tevreden over. Het toestel ligt makkelijk in de hand tijdens het scheren en bovendien maakt het niet veel lawaai (in tegenstelling tot heel wat andere scheerapparaten). Het apparaat scheert erg soepel en goed, zelfs de meest harde haartjes worden mooi weggeschoren. Omdat ik graag afwissel tussen droog en nat scheren, is dit een ideaal toestel voor mij. Bovendien heb ik sinds het gebruik van dit scheerapparaat geen huidirritaties meer. Ook al kreeg ik dit toestel gratis om te testen, toch blijft mijn mening authentiek.