Philips SHAVER Series 3000 S 3110 - Reviews

Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

StD24 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer aangename scheerervaring

Ik gebruik dit toestel sinds enkele weken en ben er zeer tevreden over. Het toestel past zich door de flexibele scheerkoppen goed aan aan het scheeroppervlak. Hierdoor verloopt het scheren vlot en heeft men geen last van irritaties.

Tom 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, licht toestel met glad resultaat

Ik heb dit toestel nu reeds enkele dagen mogen testen en heb voordien altijd een Philips scheerapparaat van een iets hogere categorie gebruikt. Het eerste wat me opviel toen ik dit toestel uit de doos nam, was het ontbreken van een trimmer, dit is namelijk één van de functies die ik op mijn oude toestellen regelmatig gebruikte. Het ontbreken van deze functie was ook meteen voelbaar toen ik het toestel voor de 1ste keer gebruikte, vooral wanneer je je baard iets langer laat staan, kan het vrij pijnlijk zijn om deze dan onmiddellijk met de scheerkoppen af te doen. Voor de rest ben ik wel tevreden van het toestel, het scheert mooi, fijn en glad af en ik heb geen last gehad van geïrriteerde huid, wat ik wel voorhad met mijn vorig toestel.

Dusty08 08-02-2017

Goed scheerapparaat.

Een goed en betaalbaar scheerapparaat. Maakt weinig geluid. Doet wat het moet doen, zonder overbodige poespas. Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Freddy7 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Comfortabel maar tijdrovend

Dit scheerapparaat is zeer handig in gebruik en ligt goed in de hand. In vergelijking met andere toestellen duurt het nogal lang om perfect geschoren te zijn zeker wanneer de baard iets harder is. Prijs kwaliteit zeker en vast een degelijk toestel

Bart 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb dit apparaat nu enkele weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het toestel ligt goed in de hand, is heel licht, ziet er goed uit en het scheerresultaat is wat je mag verwachten van een scheerapparaat.
Het enige minpunt is het ontbreken van een trimmer, maar in deze prijsklasse is dit te verwachten.

Joren 20-06-2016 Product maand in bezit

Degelijk apparaat dat zijn werk doet

Normaal gezien werk ik met mesjes en als het vlug moet gaan had ik nog een oud philishave scheerapparaat van 12 jaar oud.
Dit apparaat echter gaat zeer dicht naar het resultaat van de mesjes maar dan zonder alle ongemakken. Veel minder tijdrovend en geen wondjes of geknoei met schuim dat op je kleren achterblijft.
De mesjes zijn naar de onderkant van de lade verbannen :)

Anoniem 19-06-2016

Prima scheerapparaat met goede prestaties!

Ik scheerde hiervoor altijd met een scheermes voor het beste resultaat.
Nu gebruik ik het apparaat al ruim 2 weken en het overblufte mijn verwachtingen.
Prima prestaties en bijna net zo'n goed resultaat.
Geen scheerirritatie bij het gebruik, prima scheerresultaat, goede kwaliteit materiaal, gemakkelijk schoon te maken en makkelijk in gebruik.
Oplaadtijd in gebruiksaanwijzing komt niet overeen met wat op de doos staat, in gebruiksaanwijzing 8 uur en op doos 3 uur.
Gelukkig is het ook maar 3 uur en hierna kun je het apparaat ruim 45 minuten gebruiken.

Ik zou dit apparaat ook aanbevelen bij vrienden of familie omdat gezien de prijsverhouding het een prima scheerapparaat is vergeleken bij andere.
Ook ik ben nu overtuigd voortaan te scheren met een scheerapparaat en het mesje aan de kant te leggen.

Freek070 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Sinds een aantal weken in het bezit van de shaver 3000, het product presteert boven mijn verwachtingen. Wat ik het prettigste vind is dat het apparaat heel soepel en zacht over de huid glijdt. Een scheerbeurt is nu in een paar minuutjes gedaan, kortom een aanrader!

Freek070 16-06-2016

Veel scheren voor weinig geld!!

Sinds kort in het bezit van de Philips shaver series 3000, Het scheerapparaat werkt boven mijn verwachtingen goed. In tegenstelling met andere apparaten glijdt het apparaat zeer zacht over je gezicht, iets wat een stuk relaxter is voor je huis. Ik raad mensen dan ook zeker aan om dit apparaat te kopen, makkelijk en snel scheren voor een mooie prijs!

MichaelMW 16-06-2016

Prima degelijk scheerapparaat

Nu ongeveer een week dit apparaat in gebruik. Het apparaat ziet er vrij simpel uit, is licht en ligt lekker in de hand. De eerste scheerresultaten zijn prima, zonder huiduitslag. Het scheren gaat vrij snel en er blijven weinig haartjes over in het gezicht. Dus daar ben ik erg tevreden mee. Wat wel een beetje moeizaam gaat is de hals, daar duurt het wat langer voor alle haartjes weggeschoren zijn, maar dat ervaar ik met alle scheerapparaten. Het enige wat mist is een trimmer op de achterkant. Kortom, een degelijk scheerapparaat met prima scheerresultaten.

Guigui 15-06-2016 Product paar weken in bezit

zeer goeie prijskwaliteit

Sinds ongeveer 2 weken heb ik mijn oude electrische scheerapparaat geruild voor deze toestel, en ben er zeer tevreden over!
De design vind ik echt mooi en het toestel ligt goed in de hand, zeker door de anti-slip afwerking van de binnenkant.
Over het scheren heb ik geen opmerking, het schhert heel glad en zonder irritatie.
Toch even opletten voor de mensen die dit toestel zouden willen kopen: er is geen uitklapbare trimmer voorzien, wat wel het geval is bij het meest andere toestellen.
Toch zou ik dit toestel zonder te aarzelen aan vrienden aanraden!

kennehbe 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte verhouding prijs/kwaliteit

Ik gebruik de Philips Shaver series 3000 nu al enkele weken. Scheert aangenaam en vlot, reinigt gemakkelijk en de batterij is goed.

OlivierKatrien 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Testen voor The Insiders

Heb deze Shaver eerlijk getest voor The Insiders Als je deze Shaver uit de doos haalt, wordt je al verlieft op het uiterlijk. Echt een stijlvol model ,wat zeer goed in de hand ligt. Ik was overigens al wel bekent met de Shavers van Philips, dus al enigszins gewent aan deze scheer koppen. Alleen deze kop is werkelijk een verademing. Alle contouren maakt hij sierlijk over je gezicht. werkelijk fantastisch. Schoon maken gaat ook goed. Even onder de kraan afspoelen. Persoonlijk scheer ik altijd droog. maar dat is mijn gewoonte. Ik heb eerlijk alleen maar positieve ervaring met deze Shaver S3110/06. Dus mijn conclusie, echt een aanrader. Als ik een score zou moeten geven in punten, zou het voor mij 9 zijn. Werkelijk een verademing om je hiermee te scheren.

Joris85 09-06-2016 Product paar weken in bezit

Perfect glad

Mooi ontworpen toestel dat weinig lawaai maakt en vlot scheert. Het oppervlak voelt zeer glad aan en glijdt gemakkelijk over de huid. Hierbij volgt het de gezichtscontouren probleemloos. Het resultaat is zeer goed, al is het even wennen aan het feit dat je best met draaiende bewegingen scheert.

markna 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

shaver 3000

Ik heb deze mogen testen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit apparaat het is een ligt apparaat en er zitten goeie scheerkoppen op die goed over de huid glijden iets waar ik bij andere apparaten toch wat problemen van ondervind..

markna 03-06-2016

goeie prijs kwaliteit

Dit apparaat doet z,n werk goed ik heb met veel scheerapparaten vaak het probleem datie niet goede over de huis gaat maar met deze scheerkop gaat dat wel

TC-Matic 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Glad en stil

Glad en mooi scheerresultaat, het afspoelen met water is makkelijk en handig, spijtig genoeg geen uitklapbare tondeuse aan. Toch zeer tevreden van dit apparaat