Philips SHAVER Series 9000 S9161 - Reviews

Scheersysteem
roterend
Afspoelbaar
Nat en droog

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Motermuis100 18-10-2016

Deze scheerapparaat werkt geweldig goed.

de scheerapparaat werkt echt heel goed,
ik had hier voor ander merk wat niet beviel.
dit scheert anders en is lekker stil ook fijn en de instellingen wist ik niet maar nu wel ja dus ik wil niet anders meer.
het is wel zo dat nat scheren beter resultaat geeft, dan droog ook uitgeprobeerd.
de prijs is wel hoog maar krijg er wel een goed apparaat voor.
(na bijna vier maanden zijn de scheerhoofden minder scherp, dat impliceert dat ik nieuwe moet kopen)
wel jammer want Philips beweert dat ik er twee jaar mee gaan.
buiten dit is het scheerapparaat erg goed.

Anoniem 01-08-2016

geweldig

zeer goed apparaat.
scheert sneller alles mooi glad
de 8 kanten bewegende koppen doen ook goed de kaaklijn en werkt goed voor de hals!

Grecarella 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik hen hem nu een paar maanden in huis maar ik vind hem tegenvallen
De Accu Ss gauw leeg
Er zit geen standaard bij
Als je op reis gaat kan het snoer niet in de meegeleverde etui
Als je aan het scheren bent druk je gauw op de aan/uit knop
Het scheren gaat niet sneller als mijn vorige Philips

annemiek70 28-08-2015 Product paar weken in bezit

Supergoed !!!!!
Iedere morgen een feest om te scheren met dit apparaat, gebruiksgemak , en tot in detail alle haartjes te kunnen verwijderen door de standen die mogelijk zijn..
Als 87 jarige ,na jarenlange scheerervaring ,is dit de oplossing !!
Een aanrader voor jong en oud die 's morgens met een gladde huid de dag tegemoet gaat.

jmvanschie 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Gezien alle eerdere lofuitingen over dit apparaat blijft het altijd spannend of het de belofte waar kan maken.
Dat is inderdaad het geval.Met name de mogelijkheid om nat te scheren is plezierig, geeft een zeer goed resultaat.

PPandit 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

I am happy that the machine cuts to my satisfaction without hurting my skin.

thanks for this wonderful product!

frank1309 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, een prima gebruikersgemak en laad snel op. Scheert goed glad, ik had niet verwacht dat het resultaat zo verbluffend zou zijn. Ik zou het elke man aanraden

Jan 180 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Altijd al een Philips scheerapparaat gehad en deze voldeden goed .
De nieuwe Philips scheerapparaat heb al eerder getest bij Philips in Drachten en hij beviel goed vandaar deze aankoop.

onassis 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert als een scheermes! ziet er degelijk uit en is zeer stil! een aanrader zeker nu met de aktie.

PTR90 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, is gebruikvriendlelijk. Het schoonmaken gaat ook niet al tr lastig.

Top apparaat!

Grecarella 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is de 9000 serie
Schitterend apparaat ligt lekker in de hand
Alleen jammer dat er geen standaard bij is

glad57 01-06-2015

Mooi product

Nu ruim een paar maanden inbegrip. Bevalt goed en scheert gladder dan mijn vorige apparaat. Makkelijk schoon te maken en redelijk stil

KiwiCH 02-04-2015

Top apparaat

Het is een mooi ontwerp met kwalitatief goede materialen.
Ligt goed in de hand en is fluister stil.
Als je scheerzeep gebruikt dan is het resultaat zelfs nog beter; daar kunnen die mesjes van G.. niet tegen op.

Bertjuhh66 18-03-2015 Product paar weken in bezit

Apparaat voldoet aan alle eisen, zowel nat als droog. Scheerresultaat is prima, hij is stil, gaat lang mee voordat je bij moet laden, kortom, een prima apparaat

Jaac 18-03-2015

Eerste Shaver die een perfect glad resultaat geeft

Ik gebruik deze shaver nu 2 weken en ben zeer tevreden over de resultaten! De shaver volgt volledig de contouren van mijn gezicht en pakt alle haartjes/stoppels mee. Ik heb ook geen last van irritatie meer. Handig is ook de bijgeleverde Styler voor het bijhouden van bakkebaarden en evt. baard(je). Accuduur is prima en apparaat is makkelijk met heet water te reinigen. Alleen jammer dat er geen houder in de verpakking zat om de shaver in te zetten. Staat toch wat mooier in de badkamer!

tedtje 16-03-2015 Product paar weken in bezit

hallo ik heb deze topper een paar weken in bezit en moet zeggen ben er super tevreden mee.

scheert onwijs goed evenaart bijna het scheren met een mesje maar dan zonder wondjes.

ook na een aantal dagen niet scheren heeft het apparaat geen problemen om er doorheen te komen.

het apparaat ligt goed in de hand en is redelijk stil kwa geluid.

de scheerkoppen zijn zeer simpel eraf te halen en je klikt zo de bijgeleverde tondeuse/baardtrimmer erop, ook het leegmaken of schoonmaken van de scheerkoppen gaat makkelijk.

1 minpunt er zit geen schoonmaakborsteltje bij.

Ramje1 16-03-2015

Lekker model, scheert snel en glad.

ik mocht de Philips shaver 9000 uit proberen ik heb hem nu twee weken en heb het droog en nat uit geprobeerd.
Hij scheert nat gladder dan droog, scheert snel en het model ligt prima in de hand.
En de batterij gaat een uur mee, dus dat is heel lang.
Ik ben dol enthousiast.
(Ramje1)

roadtrain 08-03-2015

Tevreden gebruiker

Toch wel een heel verschil met vorige scheerapparaten....
Scheert soepel en snel en goed. Makkelijk schoon te maken/houden.
Alleen het schoonmaaksysteem met vloeistoftankje is toch wel wat complex. De tijd zal leren of hiermee de levensduur wordt verlengt.

TesterB2 23-02-2015

Super fijn scheerapparaat

Afgelopen maand zag ik op facebook een berichtje voorbij komen, waarin mensen opgeroepen werden zich op te geven als testpersoon voor een nieuw scheerapparaat van Philips.

Ik scheer me al jaren nat, maar ben altijd wel benieuwd naar nieuwe producten, dus ik dacht ‘wie niet waagt, wie niet wint’ en heb me opgegeven. En ja hoor…kort daarna ontving ik zomaar het topmodel van Philishave, de S9161/41 uit de Shaver series 9000!

De afgelopen twee weken heb ik hem zo ongeveer om de dag gebruikt. Ik verwachtte huidirritaties, omdat ik droogscheren niet gewend ben. Maar daar heb ik helemaal geen last van gekregen! En je kunt het apparaat ook gebruiken om nat te scheren als je wilt. Voordeel van droog scheren is echter dat het lekker snel gaat. En het schoonmaken van de scheerkoppen gaat ook al zo makkelijk: gewoon schoon spoelen onder de kraan. Ook laadt het apparaat zeer snel op, en kan je het dan voor heel wat scheerbeurten gebruiken, zo’n 50 minuten lang.

Voor mij is dit scheerapparaat een openbaring en werkelijk een topper…ik geef het een dikke 9! Als fervent (voorheen) natscheerder had ik dat nooit verwacht.

Wierds 23-02-2015

Een dikke plus

Na een week de Philps 9000 shaver in gebruik te hebben kan ik het volgende melden;
Wat gelijk opvalt is het zeer prettig aanvoelen op de huid(voelt zacht)en volgde het gelaat uitstekend
En daardoor ook een kortere schemertijd.
Hij is simpel schoon te maken onder de kraan of tijdens het douchen.
Ik ben er erg te vreden mee en kan hem iedereen aanbevelen.
Het enige minpuntje vind ik de vloeistof casette die je zo nu en dan moet kopen maar komt wel de goede
Conditie ten goede wat de levensduur weer verlengt.