Philips SHAVER Series 9000 S9161

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Grecarella 30-09-2015

Ik hen hem nu een paar maanden in huis maar ik vind hem tegenvallen
De Accu Ss gauw leeg
Er zit geen standaard bij
Als je op reis gaat kan het snoer niet in de meegeleverde etui
Als je aan het scheren bent druk je gauw op de aan/uit knop
Het scheren gaat niet sneller als mijn vorige Philips

annemiek70 28-08-2015

Supergoed !!!!!
Iedere morgen een feest om te scheren met dit apparaat, gebruiksgemak , en tot in detail alle haartjes te kunnen verwijderen door de standen die mogelijk zijn..
Als 87 jarige ,na jarenlange scheerervaring ,is dit de oplossing !!
Een aanrader voor jong en oud die 's morgens met een gladde huid de dag tegemoet gaat.

jmvanschie 26-06-2015

Gezien alle eerdere lofuitingen over dit apparaat blijft het altijd spannend of het de belofte waar kan maken.
Dat is inderdaad het geval.Met name de mogelijkheid om nat te scheren is plezierig, geeft een zeer goed resultaat.

PPandit 25-06-2015

I am happy that the machine cuts to my satisfaction without hurting my skin.

thanks for this wonderful product!

frank1309 24-06-2015

Prima apparaat, een prima gebruikersgemak en laad snel op. Scheert goed glad, ik had niet verwacht dat het resultaat zo verbluffend zou zijn. Ik zou het elke man aanraden

Jan 180 18-06-2015

Altijd al een Philips scheerapparaat gehad en deze voldeden goed .
De nieuwe Philips scheerapparaat heb al eerder getest bij Philips in Drachten en hij beviel goed vandaar deze aankoop.

onassis 14-06-2015

Scheert als een scheermes! ziet er degelijk uit en is zeer stil! een aanrader zeker nu met de aktie.

PTR90 12-06-2015

Ziet er mooi uit, is gebruikvriendlelijk. Het schoonmaken gaat ook niet al tr lastig.

Top apparaat!

Grecarella 12-06-2015

Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is de 9000 serie
Schitterend apparaat ligt lekker in de hand
Alleen jammer dat er geen standaard bij is

Bertjuhh66 18-03-2015

Apparaat voldoet aan alle eisen, zowel nat als droog. Scheerresultaat is prima, hij is stil, gaat lang mee voordat je bij moet laden, kortom, een prima apparaat

tedtje 16-03-2015

hallo ik heb deze topper een paar weken in bezit en moet zeggen ben er super tevreden mee.

scheert onwijs goed evenaart bijna het scheren met een mesje maar dan zonder wondjes.

ook na een aantal dagen niet scheren heeft het apparaat geen problemen om er doorheen te komen.

het apparaat ligt goed in de hand en is redelijk stil kwa geluid.

de scheerkoppen zijn zeer simpel eraf te halen en je klikt zo de bijgeleverde tondeuse/baardtrimmer erop, ook het leegmaken of schoonmaken van de scheerkoppen gaat makkelijk.

1 minpunt er zit geen schoonmaakborsteltje bij.

Ramje1 16-03-2015

Lekker model, scheert snel en glad.

ik mocht de Philips shaver 9000 uit proberen ik heb hem nu twee weken en heb het droog en nat uit geprobeerd.
Hij scheert nat gladder dan droog, scheert snel en het model ligt prima in de hand.
En de batterij gaat een uur mee, dus dat is heel lang.
Ik ben dol enthousiast.
(Ramje1)

TesterB2 23-02-2015

Super fijn scheerapparaat

Afgelopen maand zag ik op facebook een berichtje voorbij komen, waarin mensen opgeroepen werden zich op te geven als testpersoon voor een nieuw scheerapparaat van Philips.

Ik scheer me al jaren nat, maar ben altijd wel benieuwd naar nieuwe producten, dus ik dacht ‘wie niet waagt, wie niet wint’ en heb me opgegeven. En ja hoor…kort daarna ontving ik zomaar het topmodel van Philishave, de S9161/41 uit de Shaver series 9000!

De afgelopen twee weken heb ik hem zo ongeveer om de dag gebruikt. Ik verwachtte huidirritaties, omdat ik droogscheren niet gewend ben. Maar daar heb ik helemaal geen last van gekregen! En je kunt het apparaat ook gebruiken om nat te scheren als je wilt. Voordeel van droog scheren is echter dat het lekker snel gaat. En het schoonmaken van de scheerkoppen gaat ook al zo makkelijk: gewoon schoon spoelen onder de kraan. Ook laadt het apparaat zeer snel op, en kan je het dan voor heel wat scheerbeurten gebruiken, zo’n 50 minuten lang.

Voor mij is dit scheerapparaat een openbaring en werkelijk een topper…ik geef het een dikke 9! Als fervent (voorheen) natscheerder had ik dat nooit verwacht.

Marianne12 22-02-2015

het scheerapparaat is duur maar zeker zijn geld waard

Ik heb de Philips S 9161/31 ruim 1 week gebruikt en ben zeer tervreden,
heb is een mooi scheerapparaat,
en een heel goed scheerresultaat,
vind hem prijzig maar hij is zijn geld zeker waard,
pluspunt goede kwaliteit eenvoudig in gebruik,
geef hem een 8,
minpunt
vind de reinigingsapparaat overbodig

petervr 21-02-2015

aanrader

ik mocht dit apparaat (Shaver series 9000 model S9161/41) testen, nou me oude scheerapparaat maar opgeborgen.Wat een verschil zeg, scheert perfect, koppen bewegen goed over de huid en een goede handgreep, makkelijk schoon te maken. Ik heb geen negatieve dingen kunnen vinden bij dit apparaat. Het is een aanrader.

Dirk55 20-02-2015

Topproduct. Zeer gebruiksvriendelijk met prima resultaat.

Deze Philips S9161/31 is een top scheerapparaat. Ik gebruik hem nu een paar dagen en hij is werkelijk fantastisch in gebruik en mogelijkheden. Een heel goed scheerresultaat. Loopt soepel over de huid en werkt snel. Moest eerst even wennen aan de handgreep. Is nl.slanker dan mijn oude. Je kunt zowel droog als nat scheren. Hij is prijzig, maar is z'n geld dubbel waard gezien de degelijkheid. Zeer aan te bevelen voor lang scheerplezier.

Brug0734 19-02-2015

Geavanceerd scheren

De Shaver 9161 van Philips is het meest geavanceerde scheerapparaat dat ik tot nu toe heb gezien. Na 40 jaar scheren met een mesje toch weer overgaan naar elektrisch scheren. Het was even wennen, maar het resultaat is bijna net zo goed. De scheerkop geleidt de haren perfect voor een gladdere scheerbeurt. En dat is heel prettig op een wat oudere huid. Door de scheerkop met 3 scheermesjes kun je makkelijk alle 'hoekjes en kuiltjes' glad scheren. Werkt simpel zowel nat als droog.

pcd1956 18-02-2015

Prima electrisch scheerapparaat

Als nat scheerder (zware baardgroei) was ik zeer benieuwd hoe de test zou uitvallen.Apparaat uitgepakt,lag mooi in de hand. Opladen snel gedaan.Na aanzetten moest ik goed luisteren of hij wel aanstond,zo stil.1e paar dagen droog geschoren.Ging prima en voelde glad aan.(natuurlijk nooit zo glad als mes maar toch )Nu nat geschoren,gezicht met scheergel ingezeept(niet zoveel als met mes)en scheren maar.Gaf bij mij nog beter resultaat dan droog scheren.Even afspoelen.Kan hem ook in de reinigingsmodule zetten maar dat hoeft denk ik maar eens in de 1 of 2 weken.Daarin laadt het apparaat ook op.Ben tevreden.Hoewel ik met mes om de dag scheer doe ik dat met dit apparaat iedere dag.En is ook zo gebeurd.Zit een mooie tondeuse bij voor eventueel baard of trimmer.Vooral scheren onder de kin gaat prima,volgt de contouren van je gezicht erg goed door de mee buigende scheerkop.Kortom een praktisch en prima scheerapparaat.

GV66 17-02-2015

Top scheerapparaat!

Ik had me aangemeld om dit apparaat te testen en bleek geselecteerd te zijn. Al jaren scheer ik me met een Philips apparaat ipv nat, in verband met een dunne huid. Nadat ik de doos had opengemaakt vond ik dit apparaat er erg flitsend uitzien. Mijn oude, vertrouwde Philips leek bij dit apparaat wel antiek. Maar nog niet te vroeg juichen... Hij moet natuurlijk wel doen wat er van hem verwacht wordt.... Glad scheren! Enthousiast ben ik aan de test begonnen.... En het resultaat mocht er wezen. Superglad! Ook het trimstuk werkt super. Ik was al fan van Philips, maar nu snap ik waarom dit apparaat in een andere prijscategorie valt dan mijn oude apparaat. Verder kan ik vertellen dat je hem bijna niet hoort en dat het schoonmaken ook appeltje-eitje is. Geen geklooi meer met de kop en een borsteltje. Deze kan ik gewoon even afspoelen onder de kraan. Dat scheelt een hoop tijd!

Anoniem 18-10-2014

Scheert goed, maar voor mij niet glad genoeg

De laatste 22 jaar scheer ik met een mesje.
Dit geeft voor mijn zware baard het beste resultaat.

Scheren met de Shaver S9161/31 gaat op zich goed, maar het resultaat is minder glad dan met een mesje. Dat vind ik ook logisch, omdat bij een elektrisch scheersysteem er altijd een scheerkop tussen zit.

Nat scheren met de Shaver 9000-series vind ik persoonlijk geen aanrader. De baard komt er dan gewoon niet goed en niet netjes af.

Het automatische reinigingssysteem werkt perfect.

Kortom: het apparaat doet wat het doen moet; maar voor het beste resultaat blijf ik toch met een mesje scheren.