De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 6 60-B7500cc Elektrisch Scheerapparaat Met SmartCare Center, Baardtrimmer, Blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Pieter B 17-09-2020

Prima scheermachine

Gewoonweg een prima scheermachine om glad te scheren of te trimmen op verschillende lengtes. Het scheren gaat heel vlot en heel gemakkelijk dankzij de verschillende opzetstukken. Ook handig dat je het gewoon onder de douche kan gebruiken.

Pluspunten

• Gemakkelijk reinigingssysteem
  • Verschillende opties
  • Ergonomisch

Matthijs baeye 31-08-2020

Topproduct onderscheidt zich van de rest

Dit braun scheerapparaat onderscheidt zich van alle andere apparaten door zijn unieke reinigingsstation.
Het apparaat uitspoelen onder lauw water en het reinigingsstation doet de rest .
Het toestel geeft aan wanneer hij gereinigd moet worden.
Gedaan met de lavabo die vol ligt met haartjes.
Na gebruik het reinigingsstation in en het toestel doet de rest ; mijn scheer apparaat is proper en hygiënisch
Het scheerapparaat scheert niet alleen heel glad .
Het is een heel geluidsstil apparaat en ligt heel goed in de hand .
De verschillende precisietrimmer is heel handig voor het onderhoud van mijn baard.
Ik gebruik het toestel ook om mijn hoofd te scheren en ik heb tot tegenstelling van mijn andere toestel geen last van uitslag.
Enkel de gebruiksaanwijzing mocht iets uitgebreider ; het is soms moeilijk om uit te zoeken waarvoor de accessoires dienen .
Voor de rest een echt aanrader

Pluspunten

• Fantastisch reinigingssysteem
  • Slank design
  • Glad scheerresultaat

Minpunten

• Beperkte handleiding

Elsan 30-08-2020
Deze Braun is het beste toestel die ik ooit had. Naast de vele opties voor trimmen zijn er nog heel wat features o.a. het smartCare Center. Je kunt hem zowel nat als droog gebruiken. Ik vind het een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Er is ook een extra tool bij voor gevoelige huid.

Pluspunten

• precisie trimmen
  • smartcentre

Minpunten

• prijs

Fik2000 28-08-2020

Perfect resultaat zonder irritatie

Zeer glad scheer resultaat met dit apparaat. De scheerkop volgt perfect alle contouren van het gezicht, met vrijwel geen irritatie. Het handige cleaning station zorgt ervoor dat je apparaat elke weer als nieuw aanvoelt. Er zitten ook handige opzetstukken bij van 1 tot 7 mm om baardjes mee te trimmen. Het apparaat is waterdicht zodat je het nat en droog kunt gebruiken. Een top apparaat als je weinig tijd hebt en altijd snel een perfect glad scheer resultaat wil.

Pluspunten

• Cleaning station
  • Waterdicht
  • Geen irritarie

ThomasVL 28-08-2020

Handig en gebruiksvriendelijk elektrisch scheerappartaar

De Braun Series 6 60-B7500cc is een handig en veelzijdig elektrisch scheerapparaat. Het scheert, zowel droog als nat, goed en geeft een goed resultaat. Het toestel is handig in gebruik, want ligt goed in de hand en is eenvoudig te kuisen.
Het dockingstations valt nogal groot uit en neemt veel plaats in.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Resultaat

Minpunten

• Groot dockingstation

LCoppens 26-08-2020

Braun scheerapparaat met docking station

Dit Braun-Series 6-60-B7500CC Blue scheerapparaat ligt zeer goed in de hand, het is super handig in gebruik om te scheren. Je kan de scheerdop volledig veranderen in een trimmer, dus het apparaat is eigenlijk twee in 1. Je kan het scheermesje achteraf zeer goed reinigen via het docking station, er is 1 bijgeleverde cassette zodat je direct al kan starten met het reinigen van het toestal na het eerste gebruik. Het toestel reinig zeer zuiver. Het scheren gebeurd met drie flexibele messen waardoor het tot zeer glad kan scheren. Ik gebruik het soms in mijn nek met behulp van de handige precieze trimmer opzetstuk, alsook voor de baard is er een meegeleverd stuk aanwezig die zeer goed werkt. Ik gebruik het zowel dry als wet in de douche. De batterij gaat zeer lang mee en je kan het toestel opladen via het docking station. Je moet wel een plaatsje vinden voor deze docking station. Pluspuntje bij deze Braun is dat er er een handige reistas bijgeleerd is.

Pluspunten

• 2 in 1 toestel
  • handig reistasje

Minpunten

• dockings plaats
  • casettes om deze docking bij te vullen

Robby 24-08-2020

prima scheerresultaat met weinig moeite

Ik heb de braun 60-B7500cc ontvangen om hem te testen en het eerste dat me opviel was dat het scheerhoofd vervangen kan worden door een trimmerkop. Dus ipv en uitklappend trimmerblad kun je nu het hele scheerhoofd vervangen door een trimmer en zo heb je eigenlijk twee apparaten voor de prijs van één. Bij de trimmer zijn ook nog vier opzetkammen meegeleverd om verschillende lengtes te trimmen. Verder is het bekende clean & charge station van braun aanwezig dat ervoor zorgt dat je scheerapparaat zuiver en opgeladen blijft. Het toestel ligt bovendien goed in de hand.

Pluspunten

• prima scheerresultaten
  • clean & charge station.
  • twee apparaten voor de prijs van één

Sven123 24-08-2020

Ik heb dit scheerapparaat nu enkele weken mogen testen en na wat oefening (tot nu toe scheerde ik mij steeds met een scheermesje) kom ik nu wel tot een goed resultaat. De nekregio is nog steeds wat vechten (hiervoor haal ik soms nog een mesje boven) maar al met al ben ik tevreden. Het toestel wordt geleverd met een automatische reinigings-doc (waarvoor je een 1 set reinigingsvloeistof meegeleverd krijgt) wat best handig is en waardoor je scheerapparaat steeds proper en als nieuw aanvoelt. Ook worden er extra trim hulpstukken meegeleverd. Dit is fijn voor een eventuele baardlijn wat te corrigeren, maar verwacht niet meer dan dat. De trimmer is vrij klein en de tandjes heel fijn waardoor je bij gebruik al snel enkele haartjes uittrekt. Kortom zeer degelijk als scheerapparaat, als trimmer net iets minder.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Reinigingsdoc

Minpunten

• Bijhorende trimmer niet veel waard

Levi 23-08-2020

Dagelijks gebruik super kwaliteit.

laat ik beginnen waar Braun altijd goed scoort, de algemene scheerkop. Deze scheert heel kort, makkelijk en zonder irritatie. Één tot maximum twee maal overgaan en je hebt al een super resultaat. Dit model komt met een station voor het reinigen van het apparaat. Deze is er om de mesjes en de trimmer nog makkelijker onder de kraan schoon te maken. Super makkelijk en je apparaat is automatisch geladen, gesmeerd en proper voor de volgende scherenkust. De trimmer is een aparte kop en niet uitschuifbaar op de rug zoals bij vorige modellen waardoor hij voor mij veel beter in gebruik is en toelaat makkelijk in model te scheren. Dit model heb ik kunnen testen en ik zou het zeker aanraden als je een degelijk scheer apparaat wilt. Het toestel ligt makkelijk in de hand en komt met verschillende lengtes van opzetstukken, je kan dit dus gebruiken voor een baard in model te brengen of je helemaal glad te scheren. Ideaal als dagelijks scheer apparaat.

Pluspunten

• Cleaning station
  • Aparte trimmerkop
  • Scheer resultaat

ThomasVL 21-08-2020

Handig en veelzijdig elektrisch scheerappartaar

De Braun Series 6 60-B7500cc is een handig en veelzijdig elektrisch scheerapparaat. Het scheert, zowel droog als nat, goed en geeft een goed resultaat. Met tal van opzetstukken biedt het veel mogelijkheden.
Het dockingstation valt nogal groot uit en neemt veel plaats in.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Onderhoud

Minpunten

• Groot dockingstation

Sukru 19-08-2020

We mochten de scheerapparaat van Braun test. Deze toestel laad heel snel op dit is een top punt. Het is ook handig omdat het waterproof is. Er zijn 5 trimmingen om te gebruiken namelijk 1,2,3,5 en 7. Dit toestel bevat ook 3 blades en deze zijn gemakkelijk veranderbaar. We zijn zeer tevreden over deze toestel en we raden het jullie aan om deze te kopen. Top product

Pluspunten

• Snel oplaadbaar
  • Pijnloos
  • Aantal trimmingen