Type/soort
Niet gecategoriseerd
Scheren met snoer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8380cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart op Kieskeurig.be.

Wesleydo 12-12-2019

Glad resultaat zonder irritatie

Geschreven voor: Braun Series 8 8380cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart

Dit is de 1e keer dat ik een scheerapparaat als deze gebruik en ik ben aangenaam verrast!
Een zeer glad scheer resultaat is nu makkelijk en snel te behalen, mede dankzij de zeer fijne ligging in de hand. Ook de meedraaiende kop zorgt ervoor dat je ook langs de kaaklijn een goed resultaat krijgt.
Via het dockingstation kun je het scheerapparaat makkelijk en snel opladen en laten reinigen. De reiniginsfunctie is zeer grondig en voorkomt, bij mijn zeer gevoelige huid, gelukkig huidirritatie na het scheren.
De accuduur is verder uitstekend, heb heb nog maar 2x hoeven op te laden na een maand, ik scheer overigens ook niet dagelijks. Dit apparaat heb ik gratis ontvangen om een periode lang te testen.
Wel 1 minpuntje is overigens dat het apparaat enorm luidruchtig is voor mijn gevoel, dit is erg nadelig voor huisgenoten wanneer je in de ochtend wil scheren.

Al met al echt een aanrader, met name voor degene die een absurd gevoelige huid heeft zoals ik!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Batterijduur

Minpunten

• Luidruchtig

pasiee 08-12-2019

Eye catcher

Dit scheerapparaat is echt geweldig. Zo glad heb ik mijzelf nog nooit geschoren, ook al heb ik niet eens een zware baard. Hij ligt lekker degelijk in je hand en is niet zomaar een plastic dingetje.
De verpakking ziet er ook al heel mooi uit, het is een feestje om hem uit te pakken.
Gelukkig heb ik dit mooie apparaat gratis ontvangen om te testen.
De prijs is wel aardig hoog maar je krijgt wel echt waar voor je geld.

Het reiniging systeem werkt ook super, zo is je scheerapparaat altijd brand schoon en ook nog eens vrij van bacteriën.

Ik raad dit apparaat aan iedereen aan, ondanks dat de prijs zo best hoog is.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Degelijk
  • Gladheid
  • Reiniging systeem

sonny 06-12-2019

Goed scheerapparaat voor een glad resultaat.

Na dit scheerapparaat een aantal weken te hebben uitgetest kan ik alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben. Het scheerresultaat is heel glad en na het scheren ervaar ik geen huidirritaties. Dit is in het verleden weleens anders geweest. de batterijduur is geweldig want ik heb het apparaat slecht een keer hoeven opladen na ruim 3 weken. het meegeleverde cleaningsystem is echt heel handig en zorgt ervoor dat het apparaat altijd schoon is en goed wordt onderhouden. Ondanks dat ik het apparaat gratis mocht testen vind ik het zonde dat er geen trim stand op zit waarmee ik mijn baard op verschillende standen kan trimmen.

Pluspunten

• batterijduur
  • cleaning system
  • hoogwaardige kwaliteit

Minpunten

• geen trimstand

TessaL30 30-11-2019

Prijzig maar een top resultaat!

Het scheerapparaat werkt goed! Hij geeft een mooi glad resultaat zonder dat je last krijg van ingegroeide haren. Door de krachtige batterij kan je zeker 10 keer scheren per volledige oplaadbeurt. Hij geeft een mooi glad resultaat zonder dat je last krijg van ingegroeide haren. Het laad- / schoonmaakstation is erg groot en het snoertje niet heel lang dus het is lastig een plekje te vinden voor het laadstation. Schoonmaken geeft flink wat geluid en het schoonmaakmiddel moet regelmatig vervangen worden. Ik heb dit scheerapparaat gratis mogen testen. Het is een prijzig apparaat maar het geeft zeker een goed resultaat!

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Sterke accu

Minpunten

• Reinigingsstation/middel

Wickygertje 27-11-2019

Zo glad als een aal

Ik heb deze scheerapparaat nu een aantal weken in gebruik.
Ik heb het apparaat gekregen
Het apparaat ligt lekker in de hand en is goed gevormd hij heeft niet veel gewicht dus dat is ook heel fijn. Ik was eerst was sceptisch over de kop aangezien ik een philips gewend was met ronddraaiende koppen.
Het apparaat scheert vanaf de eerste dag helemaal top, ik heb er helemaal geen irritatie van gehad wat ik normaal gesproken heel erg snel heb. Ik vind hem zelfs stukken beter dan mijn philips die meestal wel wat haartjes oversloeg die een beetje zacht zijn.
Ik heb nu minder snel weer last van stoppels dus hij doet zijn werk erg goed
Het display geeft verschillende dingen aan zoals batterijduur en of hij op slot staat.
Het oplaadstation is ook erg fijn in combinatie met het schoonmaken.
Het apparaat staat er een beetje scheef in zodat alle schoonmaakmiddellen en haartjes er prima uit kunnen lopen. Ik vind de vloeistof om te kopen wel aan de prijzige kant als je de machine elek dag reinigt ben je al gauw meer dan €50 kwijt per jaar
De levensduur van de accu is meer dan prima. Ik heb het apparaat eerst een paar weken gebruikt zonder op te laden en hij is in die tijd maar 1 streepje gezakt
Het apparaat is ook waterdicht dus dat is wel handig aangezien je hem gewoon onder de douche kunt gebruiken.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Met oplaadstation

Minpunten

• Redelijk prijzig
  • Dure navullingen

vince 24-11-2019

Lange accuduur

Dit scheerapparaat van Braun is echt fantastisch. Hij scheert heel zacht en heeft een lange batterijduur. Ik hoef hem maar 1 keer per maand op te laden. Ik heb het product gratis gekregen om te testen en ik ben er echt heel erg tevreden over. Ik heb al mijn scheermesjes weggegooid. Je kan zowel je baard als je snor met dit scheerapparaat prima scheren. Ik zou dit scheerapparaat zeker aanraden aan andere mensen. Hij is alleen wel een beetje prijzig als ik zo rondkijk op internet.

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Lange batterijduur
  • Inclusief Reinigingsstation

Jordi 21-11-2019

GEWELDIG SCHEERAPPARAAT!

De Braun Serie 8380CC Black Red is in één woord ge-wel-dig! Niet alleen doet het apparaat vlekkeloos wat er van wordt verwacht maar ook is het een echte ‘eyecatcher’. Met zijn mooie rode details en zijn glimmend zwart uiterlijk zijn bijna alle ogen op jou gericht in het toiletgebouw op de camping. Zoals ik al zei doet dit apparaat waar het voor gemaakt is. Het scheert perfect glad en dat zonder enige irritatie, dit met name doordat het apparaat de dichtheid van je baard kan ‘lezen’. Het makkelijke ervan is dat het zowel nat (met scheergel of schuim) als droog te gebruiken is. Het apparaat wordt geleverd met een mooie beschermhoes waar je hem perfect in kan opbergen. Daarnaast zit er een reinigingsstation bij wat tegelijkertijd ook dient als oplader. Groot pluspunt aan de accuduur van dit scheerapparaat, het gaat met gemak 60 minuten mee. Ik was de gelukkige om dit scheerapparaat gratis in ontvangst te mogen nemen en dit apparaat voor een tijdje te testen. Ik kan oprecht zeggen dat ik niet meer anders wil scheren.

Pluspunten

• lange accuduur
  • stijlvol
  • scherpe messen
  • reinigingsapparaat bijgeleverd

Yv Kemps 17-11-2019

Goed kwalitatief scheerapparaat, maar wel tegen een prijs.

Mijn Braun is nu enkele weken in mijn bezit en is mijn eerste scheerapparaat. Het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik en voelt luxe aan. De kop beweegt soepel mee, waardoor je makkelijk je kin kan scheren. Ook een pluspunt is dat de batterij makkelijk meerdere scheerbeurten aan kan, waardoor opladen nooit echt een zorg is.
De bijgeleverde reinigings- en oplaadmodule werkt ook uitstekend, daardoor is het opladen en schoonmaken een fluitje van een cent. Hup het scheerapparaat erin en met een druk op de knop wordt het scheerapparaat schoongemaakt.
Zelf ben ik ook erg te spreken over de trimfunctie, waarmee ik mijn bakkebaarden eenvoudig en gecontroleerd een halt toe kan roepen.
Ik heb dit scheerapparaat gratis ontvangen om te testen. Na enkele weken is mijn oordeel: Een kwaliteitsvol apparaat, met interessante extra functies zoals trimmen, automatisch reinigen en eenvoudig opladen. Het omschakelen van wegwerpmesjes naar een apparaat vergt enige oefening, maar is zeker de moeite waard omdat ik nu sneller en makkelijker kan scheren. En in de ochtend is elke tijdsbesparing mooi meegenomen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Batterijduur
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Trimfunctie

Louis 17-11-2019

Geweldig scheerapparaat

Het scheerapparaat heb ik de eerste keer gebruikt met scheerschuim en dat gaf een glad resultaat en geen irritaties op mijn gevoelige huid. Na enkele keren ben ik deze ook droog gaan uitproberen. Hoewel ik over het resultaat niet kan klagen, heb ik toch een persoonlijke voorkeur voor nat scheren onder de douche. Ik ontving het scheerapparaat gratis om te testen en deze is mij beter bevallen dan ik verwacht had, ik vind het een prima alternatief voor mijn losse scheermesjes en huidige scheerapparaat. Ik vind het onder andere fijn dat het display aangeeft wanneer de batterij opgeladen moet worden en dit gaat ook heel eenvoudig in de houder welke het scheerapparaat tevens goed en snel reinigt.

Pluspunten

• Gladde huid
  • Schoonmaakunit

Minpunten

• Gehorig

Ernst 14-11-2019
  • Product gekregen

Met het grootste gemak het beste resultaat

Het is apparaat is gemakkelijk te gebruiken. Dankzij de draaibare kop en de trimmer scheert hij erg nauwkeurig en glad. De gebruikte materialen zijn voelbaar van goede kwaliteit en hij ligt daardoor goed in de hand. Het schoonmaakstastion zorgt voor een grondige reiniging en indien het nodig is het mogelijk om losse scheermessen te vervangen. Ik ben blij dat het gekregen heb want ik verwacht dat ik er erg lang plezier van ga hebben.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Geen irritaties
  • Ook nat scheren mogelijk

Minpunten

• Kostbaar

Thijs G 09-11-2019

Kwalitatief apparaat met Mooi design

Mooi scheerapparaat dat goed in de hand ligt. Ik heb weinig huidirritatie wat ik met mijn oude toestel wat meer had. De trimmer werkt prima. Ik heb dit apparaat gekregen om te testen maar ben wel verrast door de kwaliteit van het apparaat maar eerlijkheidshalve verwacht je dat ook wel voor deze prijs. Ik weet niet in hoeverre ik de reinigingsvloestof blijf aanschaffen, dat vergeet ik meestal op lange termijn en okk de reinigingsunit is enigzins aan de grote kant. De batterij gaat erg lang mee want ik heb hen na een maand nog niet opgeladen na de eerste keer.

Pluspunten

• Kwalitatief zeer goed apparaat
  • Scheert irritatieloos
  • Goede batterij

Minpunten

• Renigingsvloeistof

maurits 29-10-2019

bijna net zo goed als nat scheren met een mesje

De Braun S8 is een zeer comfortabel scheerapparaat. Het ligt heel fijn in de hand; niet te groot en niet te zwaar. Daarnaast beweegt de scheerkop goed mee met glooiingen van je huid en op één of andere manier voelt het metaal glad aan. Het apparaat glijdt werkelijk over je huid. Het scheerapparaat is bovendien relatief stil. Schoonmaken na het scheren is zeer eenvoudig; de kop verwijderen, afspoelen onder de kraan en vervolgens (indien nodig) het apparaat (met kop) plaatsen in de bijgeleverde Clean & Charge Station. Het schoonmaken zorgt voor een frisse geur en schone aanraking van het apparaat. Wel moet ik zeggen dat ik de Clean en Charge Station erg groot vind; daar zal op de gemiddelde wastafel geen ruimte voor zijn. Het scheerapparaat heeft ook een trimmer voor de bakkebaarden. Tenslotte het resultaat van een scheerbeurt is goed, bijna net zo goed als nat scheren met een mesje. Ik heb het scheerapparaat gekregen om te testen.

Pluspunten

• Ergonomie
  • degelijkheid
  • makkelijk schoon te houden
  • geluid

Minpunten

• Clean en Charge Station is te groot
  • Trimmer had niet gehoeven

RexWal 29-10-2019

Presteerde boven verwachting

Ik heb het de Braun series 8 ‘8380cc black/red’ nu ongeveer 3 weken en ik ben erg tevreden met dit scheerapparaat. Behalve dat het scheerapparaat er prachtig uitziet is hij ook heel functioneel met een glad scheerresultaat. De ingebouwde precisie trimmer werkt ook perfect om mijn bakkebaarden bij de trimmen. Ik zou dit product zeker adviseren als een goede koop, dus dikke 10.

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Trimmer
  • Clean and charge station

Minpunten

• Luidruchtig

Erik-Jan van den Berg 28-10-2019

Perfect scheerresultaat

Sinds een paar weken in het bezit van dit scheerapparaat en ik ben dik tevreden. Zowel nat als droog scheren gaat uitstekend. Binnen een oogwenk is de huid weer babyzacht. Het apparaat ligt makkelijk in de hand en de batterij gaat lang mee. Ook is het apparaat gemakkelijk te reinigen. Ik heb het scheerapparaat gratis gekregen en ben superblij met dit cadeau

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Batterij gaat lang mee