Type/soort
Niet gecategoriseerd
Scheren met snoer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8380cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart op Kieskeurig.be.

Ernsr 17-11-2019

Met het grootste gemak het beste resultaat

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be
Geschreven voor: Braun Series 8 8380cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart

Het is apparaat is gemakkelijk te gebruiken. Dankzij de draaibare kop en de trimmer scheert hij erg nauwkeurig en glad. De gebruikte materialen zijn voelbaar van goede kwaliteit en hij ligt daardoor goed in de hand. Het schoonmaakstastion zorgt voor een grondige reiniging en indien het nodig is het mogelijk om losse scheermessen te vervangen. Ik ben blij dat het gekregen heb want ik verwacht dat ik er erg lang plezier van ga hebben.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Geen irritaties
  • Ook nat scheren mogelijk

Minpunten

• Kostbaar

Ernst 14-11-2019

Met het grootste gemak het beste resultaat

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Geen irritaties
  • Ook nat scheren mogelijk

Minpunten

• Kostbaar

Thijs G 09-11-2019

Kwalitatief apparaat met Mooi design

Mooi scheerapparaat dat goed in de hand ligt. Ik heb weinig huidirritatie wat ik met mijn oude toestel wat meer had. De trimmer werkt prima. Ik heb dit apparaat gekregen om te testen maar ben wel verrast door de kwaliteit van het apparaat maar eerlijkheidshalve verwacht je dat ook wel voor deze prijs. Ik weet niet in hoeverre ik de reinigingsvloestof blijf aanschaffen, dat vergeet ik meestal op lange termijn en okk de reinigingsunit is enigzins aan de grote kant. De batterij gaat erg lang mee want ik heb hen na een maand nog niet opgeladen na de eerste keer.

Pluspunten

• Kwalitatief zeer goed apparaat
  • Scheert irritatieloos
  • Goede batterij

Minpunten

• Renigingsvloeistof

maurits 29-10-2019

bijna net zo goed als nat scheren met een mesje

De Braun S8 is een zeer comfortabel scheerapparaat. Het ligt heel fijn in de hand; niet te groot en niet te zwaar. Daarnaast beweegt de scheerkop goed mee met glooiingen van je huid en op één of andere manier voelt het metaal glad aan. Het apparaat glijdt werkelijk over je huid. Het scheerapparaat is bovendien relatief stil. Schoonmaken na het scheren is zeer eenvoudig; de kop verwijderen, afspoelen onder de kraan en vervolgens (indien nodig) het apparaat (met kop) plaatsen in de bijgeleverde Clean & Charge Station. Het schoonmaken zorgt voor een frisse geur en schone aanraking van het apparaat. Wel moet ik zeggen dat ik de Clean en Charge Station erg groot vind; daar zal op de gemiddelde wastafel geen ruimte voor zijn. Het scheerapparaat heeft ook een trimmer voor de bakkebaarden. Tenslotte het resultaat van een scheerbeurt is goed, bijna net zo goed als nat scheren met een mesje. Ik heb het scheerapparaat gekregen om te testen.

Pluspunten

• Ergonomie
  • degelijkheid
  • makkelijk schoon te houden
  • geluid

Minpunten

• Clean en Charge Station is te groot
  • Trimmer had niet gehoeven

RexWal 29-10-2019

Presteerde boven verwachting

Ik heb het de Braun series 8 ‘8380cc black/red’ nu ongeveer 3 weken en ik ben erg tevreden met dit scheerapparaat. Behalve dat het scheerapparaat er prachtig uitziet is hij ook heel functioneel met een glad scheerresultaat. De ingebouwde precisie trimmer werkt ook perfect om mijn bakkebaarden bij de trimmen. Ik zou dit product zeker adviseren als een goede koop, dus dikke 10.

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Trimmer
  • Clean and charge station

Minpunten

• Luidruchtig

Erik-Jan van den Berg 28-10-2019

Perfect scheerresultaat

Sinds een paar weken in het bezit van dit scheerapparaat en ik ben dik tevreden. Zowel nat als droog scheren gaat uitstekend. Binnen een oogwenk is de huid weer babyzacht. Het apparaat ligt makkelijk in de hand en de batterij gaat lang mee. Ook is het apparaat gemakkelijk te reinigen. Ik heb het scheerapparaat gratis gekregen en ben superblij met dit cadeau

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Batterij gaat lang mee