De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8380cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Wesleydo 12-12-2019

Glad resultaat zonder irritatie

Dit is de 1e keer dat ik een scheerapparaat als deze gebruik en ik ben aangenaam verrast!
Een zeer glad scheer resultaat is nu makkelijk en snel te behalen, mede dankzij de zeer fijne ligging in de hand. Ook de meedraaiende kop zorgt ervoor dat je ook langs de kaaklijn een goed resultaat krijgt.
Via het dockingstation kun je het scheerapparaat makkelijk en snel opladen en laten reinigen. De reiniginsfunctie is zeer grondig en voorkomt, bij mijn zeer gevoelige huid, gelukkig huidirritatie na het scheren.
De accuduur is verder uitstekend, heb heb nog maar 2x hoeven op te laden na een maand, ik scheer overigens ook niet dagelijks. Dit apparaat heb ik gratis ontvangen om een periode lang te testen.
Wel 1 minpuntje is overigens dat het apparaat enorm luidruchtig is voor mijn gevoel, dit is erg nadelig voor huisgenoten wanneer je in de ochtend wil scheren.

Al met al echt een aanrader, met name voor degene die een absurd gevoelige huid heeft zoals ik!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Batterijduur

Minpunten

• Luidruchtig

sonny 06-12-2019

Na dit scheerapparaat een aantal weken te hebben uitgetest kan ik alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben. Het scheerresultaat is heel glad en na het scheren ervaar ik geen huidirritaties. Dit is in het verleden weleens anders geweest. de batterijduur is geweldig want ik heb het apparaat slecht een keer hoeven opladen na ruim 3 weken. het meegeleverde cleaningsystem is echt heel handig en zorgt ervoor dat het apparaat altijd schoon is en goed wordt onderhouden. Ondanks dat ik het apparaat gratis mocht testen vind ik het zonde dat er geen trim stand op zit waarmee ik mijn baard op verschillende standen kan trimmen.

Pluspunten

• batterijduur
  • cleaning system
  • hoogwaardige kwaliteit

Minpunten

• geen trimstand

Jordi 21-11-2019

GEWELDIG SCHEERAPPARAAT!

De Braun Serie 8380CC Black Red is in één woord ge-wel-dig! Niet alleen doet het apparaat vlekkeloos wat er van wordt verwacht maar ook is het een echte ‘eyecatcher’. Met zijn mooie rode details en zijn glimmend zwart uiterlijk zijn bijna alle ogen op jou gericht in het toiletgebouw op de camping. Zoals ik al zei doet dit apparaat waar het voor gemaakt is. Het scheert perfect glad en dat zonder enige irritatie, dit met name doordat het apparaat de dichtheid van je baard kan ‘lezen’. Het makkelijke ervan is dat het zowel nat (met scheergel of schuim) als droog te gebruiken is. Het apparaat wordt geleverd met een mooie beschermhoes waar je hem perfect in kan opbergen. Daarnaast zit er een reinigingsstation bij wat tegelijkertijd ook dient als oplader. Groot pluspunt aan de accuduur van dit scheerapparaat, het gaat met gemak 60 minuten mee. Ik was de gelukkige om dit scheerapparaat gratis in ontvangst te mogen nemen en dit apparaat voor een tijdje te testen. Ik kan oprecht zeggen dat ik niet meer anders wil scheren.

Pluspunten

• lange accuduur
  • stijlvol
  • scherpe messen
  • reinigingsapparaat bijgeleverd

Yv Kemps 17-11-2019

Goed kwalitatief scheerapparaat, maar wel tegen een prijs.

Mijn Braun is nu enkele weken in mijn bezit en is mijn eerste scheerapparaat. Het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik en voelt luxe aan. De kop beweegt soepel mee, waardoor je makkelijk je kin kan scheren. Ook een pluspunt is dat de batterij makkelijk meerdere scheerbeurten aan kan, waardoor opladen nooit echt een zorg is.
De bijgeleverde reinigings- en oplaadmodule werkt ook uitstekend, daardoor is het opladen en schoonmaken een fluitje van een cent. Hup het scheerapparaat erin en met een druk op de knop wordt het scheerapparaat schoongemaakt.
Zelf ben ik ook erg te spreken over de trimfunctie, waarmee ik mijn bakkebaarden eenvoudig en gecontroleerd een halt toe kan roepen.
Ik heb dit scheerapparaat gratis ontvangen om te testen. Na enkele weken is mijn oordeel: Een kwaliteitsvol apparaat, met interessante extra functies zoals trimmen, automatisch reinigen en eenvoudig opladen. Het omschakelen van wegwerpmesjes naar een apparaat vergt enige oefening, maar is zeker de moeite waard omdat ik nu sneller en makkelijker kan scheren. En in de ochtend is elke tijdsbesparing mooi meegenomen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Batterijduur
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Trimfunctie

Minpunten

• Prijs

RexWal 29-10-2019

Presteerde boven verwachting

Ik heb het de Braun series 8 ‘8380cc black/red’ nu ongeveer 3 weken en ik ben erg tevreden met dit scheerapparaat. Behalve dat het scheerapparaat er prachtig uitziet is hij ook heel functioneel met een glad scheerresultaat. De ingebouwde precisie trimmer werkt ook perfect om mijn bakkebaarden bij de trimmen. Ik zou dit product zeker adviseren als een goede koop, dus dikke 10.

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Trimmer
  • Clean and charge station

Minpunten

• Luidruchtig