Remington Titanium-X - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar

jos 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Wat een goed scheerapparaat

Scheert werkelijk glad, lekker in de hand, veel beter als de braun scheerapparaat die ik altijd kocht , Ik heb dit apparaat nu 10 dagen maar nog steeds geen spijt en werkelijk waar , klasse apparaat

Pluspunten

• accu en netsnoer om mee te scheren
  • goed in de hand

Peter 01-10-2016 Product paar weken in bezit

Eindelijk een glad resultaat met dit apparaat

Na jaren een Philishave met redelijk tevredenheid gebruik, de laatste top serie hiervan gekocht. Nat en droog scheren maar op beide manieren een waardeloos resultaat. Toen gaan zoeken en voor mij, op dit onbekend, merk uitgekomen. Na eerste scheerbeurt al enthousiast. Ook na een weekend niet scheren ! Zeer glad. Kan gewoon niet beter !

Pluspunten

• Zeer glad scheerresultaat

AloysXDA 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na een paar goedkope scheerapparaten een braun gekocht, zo'n 12 jaar geleden. Die valt er tegen maar kan niet terug gedaan worden. Daarna een nog duurdere braun gekocht, series 5. Deze is nog slechter. Beide scheren niet glad. Ondertussen zijn we 12 jaar verder. Nu deze remington. Helemaal perfect. In een korte tijd lekker glad zonder irritatie aan de huid.
Het apparaat maakt iets meer lawaai, wat volgens mij wordt veroorzaakt door het sneller vibreren van de mesjes, vergeleken met de brauns. Conclusie: het apparaat doet waarvoor ik deze hebt aangeschaft: "scheren".
Dit apparaat zou veel meer gepromoot moeten worden omdat je ivm hygiene niet zomaar een scheerapparaat kunt testen.

post1 17-05-2014 Product paar dagen in bezit

Beste mensen moet het even met jullie delen, had een philips met 3 koppen, doordat mijn batterij leeg was leende ik even de Remington van mijn zoon, mijn hemel wat een verademing mijn weekend baart vloog eraf zonder pijn, gelijk naar de winkel en deze titanium gekocht, gebruik hem nu een paar dagen, maar Remington bedankt te gek. PS mijn vrouwtje vind het ook lekker!!