Scheermethode
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8365cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart op Kieskeurig.be.

Linden 18-11-2019

Formidabel

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart

Als tester heb ik dit apparaat nu even in huis. 4 weken ongeveer, en ik moet zeggen for-mi-da-bel.
Je hebt echt wat vast, hij is niet alleen mooi maar ook ‘lekker’ zwaar.
Hij bied alles wat je nodig hebt, niet meer en niet minder.
Scheert super, en op 1 lading doet hij het zeker 3 weken (nog 2 streepjes over).
Ook de uitschuifbare trimmer/tondeuse is fijn en doet wat ie moet doen.
Ik vind hem mooi, handig en ook op een gevoelige huid doet hij het prima.
Wat mij betreft een must-have.

Pluspunten

• Doet goed zijn werk

Benny Schenkeveld 16-11-2019
  • Product gekregen

Geweldig product.

Dit is een hele beste scheerapparaat met een schoonmaakapparaat erbij geleverd. Daarin kan je het apparaat draadloos opladen. Ik heb het geluk gehad dat ik het apparaat gratis heb gekregen. Kan nat en droog scheren. Ziet er erg mooi uit en voelt heel stevig aan. Deze koop je voor een lange tijd. Batterij gaat heel lang mee. Echt een top scheerapparaat.

Pluspunten

• Zie er mooi uit.
  • Scheert heel glad
  • Batterij gaat heel lang mee

Minpunten

• Nvt

Johan1980 12-11-2019

Uitstekend apparaat

Ik heb dit scheerapparaat gratis mogen uitproberen. Ik heb heel lang geleden een elektrische scheerapparaat uitgeprobeerd. Dat beviel niet en daarom gebruik ik altijd gewone scheermesjes, maar dit apparaat bevalt erg goed. Zowel nat als droog uitgeprobeerd en nat gaat het scheren toch iets gemakkelijker en jeukt het niet. Ik vind hem wel aan de prijzige kant maar ik mocht hem gratis uitproberen. Als ie wat goedkoper zou zijn, zou ik hem zelf ook hebben gekocht. Na 3 weken gebruik ben ik er inmiddels aan gewend, en ik wil hem zeker aanraden.

jooproo 12-11-2019

Glad resultaat, zoals gewend bij Braun!

Inleiding
Sinds een maand gebruik ik nu de Braun 8365CC. Ik gebruik al enkele jaren een Braun-apparaat, en kom van een model uit de 5-serie. Het lijkt dus een beste upgrade. In deze review zal ik mijn mening geven over het apparaat en wat de plus- en minpunten zijn.

Het apparaat en ervaring
Het scheerapparaat ziet er gelikt uit en nodigt uit om direct te scheren. Het Click&Clean station valt me tegen. Niet alleen is het groter dan ik had verwacht, het oogt ook een beetje goedkoop, en is nu niet een eye-cather in de badkamer. Nadat ik het apparaat heb opgeladen kan het scheren beginnen. Dit voelt vertrouwd aan, gezien het model en grip ongeveer identiek is aan mijn vorige. De hoofdfunctie, scheren, doet die zeer glad en soepel. Ik heb het gevoeld dat die gladder scheert dan mijn vorige apparaat, wat kan komen omdat ik het mes daar nooit van heb vervangen (aanbevolen wordt na 18 maanden, en mijn vorige model gebruik ik een stuk langer dan dat). Het display is wel anders dan ik gewend ben, en bevat wat meer lampjes en functies. Zo kun je het apparaat vergrendelen voor als die in de koffer gaat, en geeft die aan wanneer die in het Click&clean station moet, naast de batterij- en oplaad- weergave natuurlijk. De batterij-duur is uitstekend! In de maand dat ik hem nu gebruik heb ik hem pas 1x opnieuw hoeven op te laden. Ik gebruik het elke ochtend een minuut of 5, dus de gegeven scheertijd van 70 minuten heb ik zeker behaald, en ook aardig overscheden. Het C&C station heb ik 1x gebruikt voor het reinigen. Dit gaat erg makkelijk en spreekt voor zich. Toch zie ik hier niet een hele grote meerwaarde van in, maar dat is persoonlijk, omdat ik dit bij mijn vorige model nooit gemist heb.

Conclusie
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de Braun 8365CC. het c&c station biedt geen meerwaarde voor mij en ziet er goedkoop uit, maar het scheerapparaat zelf functioneert geweldig en biedt goed glad resultaat. De keuze voor de upgrade heb ik niet zelf gemaakt, omdat mijn oude apparaat nog prima beviel. Ik mocht dit product gratis uitproberen en eerlijk beoordelen.

Pluspunten

• batterijduur
  • scheerresultaat
  • Bediening
  • onderhoud

Minpunten

• C&C station groot

Marcel Kelder 10-11-2019

Aanrader. Fervent natscheerder gaat overstag.

Al sinds de eerste baardharen tevoorschijn kwamen, scheer ik nat. Zo vader, zo zoon, zullen we maar zeggen. Dit is mij ook altijd heel goed bevallen. Hoewel vrouwlief soms nog wel iets aan te merken had. Een wastafel vol scheerschuimrestjes en haartjes zijn niet de beste manier om een goede sfeer in huis te bewaren.
Toen de jaren iets begonnen te tellen en ik uiteindelijk mijn krullen heb ingeruild voor een gladgeschoren hoofd, is het scheren toch wel een flinke klus geworden. Hoewel het eindresultaat met mesjes mooi glad is, is het toch wel jammer dat enkele snijwondjes hier en daar het effect altijd weten te bederven. Achter op je hoofd kijkt het nu eenmaal erg lastig.
Mijn vrouw had al eens geopperd om eens te gaan kijken voor een scheerapparaat, maar daar wilde ik eigenlijk liever niet aan. Echte mannen scheren nat was mijn idee.
Toen zij echter de kans kreeg om gratis een scheerapparaat te testen, was ik toch wel heel nieuwsgierig. Het werd een Braun, Series 8 8365cc Black/Blue en vol spanning wachtte ik de bezorging af om meteen te kunnen beginnen met het leukste deel, het uitpakken van de doos.
De Series 8 8365cc Black/Blue is een mooi scheerapparaat dat prettig in de hand ligt en heel compleet is met een oplaad- en reinigingsstation, schoonmaakborsteltje en reisetui. Het voelt kwalitatief stevig aan, maar is zeker niet zwaar.
Uiteraard moest het apparaat meteen geprobeerd worden en ik was aangenaam verrast. Wat een gemak om met een apparaat te scheren. Geen wondjes, maar wel een heel strak en glad resultaat. Geen gedoe meer met scheerschuim en baantjes trekken met het mesje. Dubbel meegenomen stukjes huid voelen niet meteen geïrriteerd aan. Waar ik natscheren altijd wel even een klusje vond, is scheren met dit apparaat iets wat je veel makkelijker even tussendoor doet. Ik heb het apparaat nu een paar weken in huis en ik merk dat ik veel regelmatiger even alles gladscheer. Met dit scheerapparaat kun je ook natscheren en omdat het waterdicht is ook gewoon onder de douche gebruiken. Omdat ik al zo enthousiast ben over het droogscheren, heb ik dit nog niet uitgeprobeerd.
Na afloop zet je het scheerapparaat in de houder waar deze automatisch en zeer grondig wordt gereinigd. Ook het laden is snel gepiept en hoeft niet eens zo heel vaak te gebeuren.
Omdat gemak de mens dient, heb ik eigenlijk altijd een kort baardje gehad wat ik bijhield met een tondeuse. Alleen de hals scheerde ik met mesjes en daarna had ik vaak wat irritatie en rode bultjes. Enthousiast geworden door het gebruik van dit scheerapparaat heb ik m’n baard er maar eens afgehaald en dit bevalt me prima. Snel, safe en simpel zijn ook hier weer de codewoorden. Geen irritaties en een mooi glad resultaat.
Wat ik ook een enorm pluspunt vind, zijn de kosten. Waar je aan scheermesjes, zeker als je de betere merken gebruikt, al snel kapitalen kwijt bent, is een scheerapparaat op termijn goedkoper. De eerste aanschaf is natuurlijk even een dingetje, maar daarna kun je jaren vooruit. Ik heb begrepen dat de scheerkop ongeveer eens in de 5 jaar vervangen moet worden en dit kost dan enkele tientjes.
Okay, het is inmiddels te laat voor “een lang verhaal kort”, maar ik ben zeer enthousiast over dit scheerapparaat en kan het iedereen aanraden. Zeker de fervent natscheerders zouden dit eigenlijk gewoon eens moeten proberen.

S. van mook 30-10-2019

Zeer fijn scheerapparaat

Ik heb het apparaat nu drie weken in gebruik en ben enthousiast. Normaal heb ik altijd last van irritaties maar bij dit scheerapparaat tot nu toe niets. Het glijdt heel makkelijk over de huid en de bewegende kop is prettig in gebruik. Ook goed schoon te maken.
Ik ben dan ook blij dat ik het apparaat heb mogen testen voor Roamler. Ik blijf hem dus ook zeker gebruiken.

Rene84 29-10-2019

Geweldig apparaat

Sinds kort heb ik dit apparaat gratis thuis gekregen om te testen maar ik kan u nu al vertellen dat het zeker de moeite waard is om dit apparaat aan te schaffen.

Na het scheren is er geen stoppeltje meer te voelen. Het apparaat kan zowel nat als droog worden gebruikt dus ook makkelijk als je onder de douche staat en je wilt even snel scheren.

Het apparaat zelf is erg robuust en voelt goed aan tijdens het vasthouden en de batterrij duur is ook goed te noemen. Na ongeveer een uur scheren even 5 minuten opladen en hij kan er weer tegen aan.

Pluspunten

• Robuust
  • Accuduur

chris 28-10-2019

aanrader

IK heb het apparaat nu drie weken in gebruik en ben enthousiast. Normaal heb ik snel last van irritaties maar bij dit scheerapparaat tot nu toe niets. Het glijdt heel makkelijk over de huid en de bewegende kop volgt makkelijk de rondingen van mijn gezicht.
Ik ben dan ook blij dat ik het apparaat heb mogen testen. Ik blijf het dus ook zeker gebruiken.

Quinten97 28-10-2019

Zeer goed apparaat

Goed bevonden apparaat, geen irritatie na het scheren,vlot beweegbare kop.handig etuitje bijgeleverd, reinigingssysteem in het laadstation eenvoudig te gebruiken door druk op knop.gratis getest door 3 mannen uit het gezin

Pluspunten

• Reinigingssysteem
  • Lange batterijduur
  • Mooi meeneemetui
  • Goed resultaat

Minpunten

• Prijzig