Panasonic ES-LF51-S803 - Reviews

Scheersysteem
vibrerend
Accu indicator
Afspoelbaar

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

PjotrM 26-05-2015 Product paar weken in bezit

Na 40 jaar Philips de laatste 6 jaar niks dan ellende met de Philips apparaten. Altijd scheren onder de douche maar de scheertijden werden steeds langer en het effect steeds minder. Nieuwe scheerkoppen (>50 euro) leverde weinig verbeteringen op. Sinds een paar weken deze Panasonic. Philips, ga je schamen. Binnen 5 minuten klaar met scheren en superglad. Voel me bela**** door Philips.

Henk de Groot 17-03-2014 Product paar dagen in bezit

Scheert diep uit, is snel, van ruim 15 minuten terug naar krap 10 minuten scheren en irriteert totaal niet. Voor mijn zware baardtype de perfecte keus. Over de degelijkheid is nog niet veel te zeggen, al ziet het er wel goed uit. Het “voelt” iets minder als een Braun, maar dat is volledig objectief. Er is echter één groot minpuntje, de accu is ronduit matig. Na drie scheerbeurten is hij totaal leeg. Jammer dat er niet een paar euro meer in is geïnvesteerd voor en betere accu. Ik had graag een tientje extra betaald daarvoor. Voor een firma die zelf goede accu’s produceert een echte misser.
Maar neem dit minpuntje toch graag voor lief, aangezien ik na nat scheren, een Philishave, een Remmington, de Braun series 3, de Braun series 5 en een aantal no-name scheerapparaten, eindelijk het ideale scheerapparaat heb gevonden.

Willem 09-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Korte levensduur

Na vele jaren Braun gingen de scheerbladen steeds sneller kapot, en besloot ik op deze Panasonic over te gaan, mede vanwege de goede recensies. En inderdaad hij scheert goed, en het scheerblad heb ik nog niet hoeven vernieuwen, dus daar geen klachten over. Maar...na amper drie jaar heeft de motor steeds minder vermogen, en krijg ik mijn gezicht alleen nog geschoren door hem steeds een tijdje uit te zetten. De motor maakt ook steeds vreemdere geluiden aan het eind, dus ik vermoed aan het eind van zijn latijn. Via het stopcontact verder scheren kan niet, hij moet het van het opladen hebben, en dat wordt dus steeds moeilijker. Nu weet ik dat fabrikanten doorgaans een dusdanige kwaliteit produceren dat veel producten kort na de garantietermijn de geest geven, maar dit wordt me toch al te gortig. Binnenkort dus toch maar weer overschakelen naar Braun, scheerbladen zijn goedkoper dan scheerapparaten.

Minpunten

• levensduur

edop 15-03-2013 Product paar dagen in bezit

Na 40 jaar elektrisch scheren met diverse Braun scheerapparaten nu bij toeval ontdekt dat elektrisch scheren (met deze Panasonic) veel sneller, soepeler en gemakkelijker gaat. Fantastisch apparaat!