Philips Avance Collection HR1897/30 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

Sporthaas 20-06-2016 Product maand in bezit

Schitterende slowjuicer

Deze slowjuicer gekocht tijdens een cash-back actie van Philips. Wat een geweldige uitvinding, we gebruiken de juicer dagelijks.
Fruit, groentes je kunt alles naar smaak combineren. De meeste groentes en fruit kunnen zo met schil de juicer in. Heerlijk alles vers zonder smaak – en zoetstoffen.
Met de tweede bijgeleverde zeefjes kun je de dikte van je sap bepalen, zonder zeef is ook mogelijk.
Bijvoorbeeld voor een heerlijke sappige mango juice, heerlijk voor door de yoghurt.
Het geheel is ook weer snel en makkelijk schoon te maken.
Prima toevoeging aan onze keuken.

ils2020 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, makkelijk schoon te maken

De slowjuicer heeft een mooie slank design. Met een breedte van slechts 11 centimer laat je deze op je keukenblad staan. De sapopbrengst is enorm hoog. Het schoonmaken gaat erg makkelijk, het is eigenlijk alleen een kwestie van afspoelen onder de kraan zeker doordat er zonder zeef wordt gewerkt. Kortom: een aanrader!

LucianasKitchen 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

HR 1897/30 micro slowjuicer juict perfect, zelfs banaan, in 1 min schoon en 11 cm breed

ziet eruit ls een up koffieset apparaat, is slechts 11 cm breed, mooi model met led verlichting, een knop om te tegenovergesteld te draaien dus laatste sap komt er ook uit. Het is in 1 minuut met slechts stromend water en zonder borstel weer geheel schoon. Zelfs banaan kan erin worden geslowjuiced. met 2 extra filters dus in 3 diktes perfecte sap. Geen schuimlaag aan de bovenkant, je ziet er 90% puur sap van de vrucht terug in je glas en slechts 10% afval wat droog is dus 1 tik en alles is eruit en met stromend water zo schoon. Ook hazelnoten of noten vermaalt goed, dus ook notenpasta kun je maken, zonder filter en met dikke fruitsoorten zoals mango en banaan maak je perfecte fruitpuree voor in je yoghurt bijvoorbeeld. ook groente verwerkt hij prima, ik kleur er ook mijn versa pasta met deze kleuren. Groente verwerkt hij prima, ook boerenkool sap, of rodekoolsap, geen probleem. Elke dag wanneer je er zin in hebt pure sap in je glas en in 1 min schoon. Je hoeft geen liter tegelijk te maken en de rest in te vriezen omdat schoonmaken een langdurig vies karweitje is. Ideaal, ik drink nooit meer sap uit een pak maar een verse glas groente/fruit sap wanneer ik wil, wanneer het uitkomt al is dat meerdere keren op een dag. Ik raad hem iedereen aan!!!

Baerbel 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

Handig en compact HR1897

Belangrijkste pluspunt: makkelijk schoon te houden.
Belangrijkste minpunt: toevoer nogal smal, dus erg bewerkelijk om een beetje sap te krijgen.

Hobie54 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Micro Slowjuicer

Handzaam apparaat. Gemakkelijk in gebruik. Haalt veel sap uit het fruit. Schoonmaken erg gemakkelijk.

Toon1976 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Supermooie juicer met mooi en smal ontwerp. Apparaat kan goed op het aanrecht blijven staan. Mooie vormgeving en materialen.
Bedieningsgemak is goed. Lekker stil, toch best snel voor een "slowjuicer" en gemakkelijk en snel schoon te maken en te houden. Onderdelen even uit elkaar halen, afspoelen onder de kraan en het is gebeurd. Puntje van aandacht is dat je er voor moet zorgen dat de opvangbak er goed onderstaat anders doet de juicer het niet. Receptenboek is leuk en staan lekkere recepten in. Fruit en groenten gaan er goed in en wat er overblijft is mooi droog wat in mijn ogen betekend dat het overgrote deel van het sap in mijn beker zit. Kinderen zijn er ook dol op, zowel het meehelpen als het opdrinken. Kortom... erg fijn en doeltreffend!