Philips Avance Collection HR1897

• Onderdelen vaatwasmachinebestendig Ja
  • Sapreservoir Ja
  • Vermogen 250 watt
Kenwood JMP600WH

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

LucianasKitchen 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

HR 1897/30 micro slowjuicer juict perfect, zelfs banaan, in 1 min schoon en 11 cm breed

ziet eruit ls een up koffieset apparaat, is slechts 11 cm breed, mooi model met led verlichting, een knop om te tegenovergesteld te draaien dus laatste sap komt er ook uit. Het is in 1 minuut met slechts stromend water en zonder borstel weer geheel schoon. Zelfs banaan kan erin worden geslowjuiced. met 2 extra filters dus in 3 diktes perfecte sap. Geen schuimlaag aan de bovenkant, je ziet er 90% puur sap van de vrucht terug in je glas en slechts 10% afval wat droog is dus 1 tik en alles is eruit en met stromend water zo schoon. Ook hazelnoten of noten vermaalt goed, dus ook notenpasta kun je maken, zonder filter en met dikke fruitsoorten zoals mango en banaan maak je perfecte fruitpuree voor in je yoghurt bijvoorbeeld. ook groente verwerkt hij prima, ik kleur er ook mijn versa pasta met deze kleuren. Groente verwerkt hij prima, ook boerenkool sap, of rodekoolsap, geen probleem. Elke dag wanneer je er zin in hebt pure sap in je glas en in 1 min schoon. Je hoeft geen liter tegelijk te maken en de rest in te vriezen omdat schoonmaken een langdurig vies karweitje is. Ideaal, ik drink nooit meer sap uit een pak maar een verse glas groente/fruit sap wanneer ik wil, wanneer het uitkomt al is dat meerdere keren op een dag. Ik raad hem iedereen aan!!!

ils2020 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, makkelijk schoon te maken

De slowjuicer heeft een mooie slank design. Met een breedte van slechts 11 centimer laat je deze op je keukenblad staan. De sapopbrengst is enorm hoog. Het schoonmaken gaat erg makkelijk, het is eigenlijk alleen een kwestie van afspoelen onder de kraan zeker doordat er zonder zeef wordt gewerkt. Kortom: een aanrader!

Shera 23-04-2017 Product paar maanden in bezit

HR 1897/30 micro slowjuicer een aanwinst in mijn keuken.

Ik maak elke dag meerdere sapjes en het maakt niet uit wat je er in stopt of het nu groente of fruit is, hij maakt er een mooi sapje van. Het afval verschilt met wat je er in stopt, wortelen geven behoorlijk veel afval, maar gebruik je bijv. rijpe peren en druiven dan is er bijna geen afval. Hij is lekker compact dus kan al gauw op het aanrecht blijven staan. Het schoonmaken is een peulenschilletje, gewoon even afspoelen onder de kraan en weer in elkaar zetten. Omdat voor mij de reviews die een product krijgt vaak de doorslag geeft of ik iets koop wil ik de nieuwe koper mijn review niet onthouden. Ik heb hem nu 4 maanden in mijn bezit en geniet er elke dag van.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk in het gebruik
  • eenvoudig schoon te maken

Jeanne56 02-09-2016

Dit product is goed en gebruiksvriendelijk.

Makkelijk in gebruik. Door geringe afmeting past hij uitstekend op het aanrecht en hoeft niet opgeborgen te worden. Staat dus altijd klaar voor gebruik. Makkelijk te reinigen. Je hebt met minimale ingredienten zo een glas vol sap. Wij gebruiken hem iedere dag. Als je liefhebber bent van gezonde groente- en fruitsapjes kan ik hem iedereen aanbevelen.

Sporthaas 20-06-2016 Product maand in bezit

Schitterende slowjuicer

Deze slowjuicer gekocht tijdens een cash-back actie van Philips. Wat een geweldige uitvinding, we gebruiken de juicer dagelijks.
Fruit, groentes je kunt alles naar smaak combineren. De meeste groentes en fruit kunnen zo met schil de juicer in. Heerlijk alles vers zonder smaak – en zoetstoffen.
Met de tweede bijgeleverde zeefjes kun je de dikte van je sap bepalen, zonder zeef is ook mogelijk.
Bijvoorbeeld voor een heerlijke sappige mango juice, heerlijk voor door de yoghurt.
Het geheel is ook weer snel en makkelijk schoon te maken.
Prima toevoeging aan onze keuken.

Hobie54 16-06-2016

Slowjuicer 2.0

Wat een fijn apparaat! Gebruik hem dagelijks. Heel gemakkelijk weer schoon te maken. Heb hem zelfs meegenomen op onze kampeervakantie (in een tentje). Het meeste van het fruit of de groente komt in je glas. Ik wil hem niet meer missen!

Anoniem 16-06-2016

Sapje?? Dat gaat super snel in de slow-juicer....

Wat een apparaat, geweldig. Tot nu toe totaal geen spijt van deze aankoop. Wat een vermogen, en zo weinig afval, daarentegen zo veel SAP, zo veel smaak, heeeeeeeeer lijk!!! En het belangrijkste, zo weer schoon, zonder uren te moeten afwassen

Baerbel 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

Handig en compact HR1897

Belangrijkste pluspunt: makkelijk schoon te houden.
Belangrijkste minpunt: toevoer nogal smal, dus erg bewerkelijk om een beetje sap te krijgen.

Hobie54 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Micro Slowjuicer

Handzaam apparaat. Gemakkelijk in gebruik. Haalt veel sap uit het fruit. Schoonmaken erg gemakkelijk.

EgsInSpace 15-04-2016

Slow Juicer van Philips

Deze slowjuicer 10 dagen achter elkaar uitgeprobeerd onder zware omstandigheden. We hebben een 10 daagse ontslakkings kuur van Joe Cross gedaan en hiervoor dagelijks grote porties fruit en groente uren achter elkaar 'geperst'. Ik ben zeer tevreden over dit apparaat. Alle groente en fruit is prima te verwerken.
Echter zou de trechter iets groter in formaat mogen zijn. Nu moet je de ingrediënten in zeer kleine porties vooraf snijden. Ook hebben we komkommer als onderdeel van de kuur verwerkt en wat wel opviel is dat er ook komkommersap in de afval bak kwam ipv de sap opvangbak. Verder niets dan lof over dit apparaat.

Toon1976 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Supermooie juicer met mooi en smal ontwerp. Apparaat kan goed op het aanrecht blijven staan. Mooie vormgeving en materialen.
Bedieningsgemak is goed. Lekker stil, toch best snel voor een "slowjuicer" en gemakkelijk en snel schoon te maken en te houden. Onderdelen even uit elkaar halen, afspoelen onder de kraan en het is gebeurd. Puntje van aandacht is dat je er voor moet zorgen dat de opvangbak er goed onderstaat anders doet de juicer het niet. Receptenboek is leuk en staan lekkere recepten in. Fruit en groenten gaan er goed in en wat er overblijft is mooi droog wat in mijn ogen betekend dat het overgrote deel van het sap in mijn beker zit. Kinderen zijn er ook dol op, zowel het meehelpen als het opdrinken. Kortom... erg fijn en doeltreffend!

MvdSa 16-01-2016

Geweldige juicer: heerlijke & gezonde sap in korte tijd

Deze juicer is echt geweldig. Het sap is lekker en proeft heel natuurlijk. Het is zonder stukjes, pitjes of schuim, precies zoals ik het zou willen hebben.
Ook past de juicer goed op mijn aanrecht en hij ziet er mooi uit.
In gebruik is deze huiver heel handig: Gaat makkelijk uitelkaar en er zijn maar een paar onderdelen de ik onder de kraan snel kan schoonmaken.
Er zit ook een leuk boekje met tal van sap recepten bij, waar ik er al een aantal van geprobeerd heb. Mmmm lekker!