Tristar Sapcentrifuge - Reviews

Aantal snelheden
Anti-drup schenktuit

7,9

Rob 30-11-2015 Product paar weken in bezit

De sapcentrifuge SC-2284 van Tristar is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat, het perst in twee standen zeer eenvoudig sap uit allerlei vruchten en groenten.
Na gebruik kunnen alle onderdelen eenvoudiger afgekoppeld en in de vaatwasser geplaatst worden. Ook het terug in elkaar zetten is geen grote puzzel!
Vruchten die veel sap geven zijn in dit apparaat zijn: sinaasappel, ananas, kiwi en grapefruit.
Let op: gevriesdroogde vruchten (zoals diepgevroren frambozen) geven geen vocht meer af en kunnen niet in de sapcentrifuge gebruikt worden, zoals dat bij een blender wel kan.
Kortom, een eenvoudig te bedienen en schoon te maken apparaat dat snel veel sap oplevert, met behoud van smaak en vitamines.

Jeanine 28-10-2015 Product maand in bezit

Met deze sapcentrifuge kan je heerlijke verse sapjes maken! Alle vruchten zijn geschikt,zelfs hardere producten zoals appels en wortels.
Stand 1 is eigenlijk sterk genoeg, ik heb de 2e stand niet hoeven gebruiken. De pulp wordt netjes opgevangen in de speciale opvangbak terwijl er aan de voorkant een heerlijk sapje uitkomt. De sapcentrifuge heeft een anti-lek tuit, ideeal!
Let wel op, de maatbeker waar het sap in komt is niet heel erg groot dus als je veel sap wilt maken(bv voor het hele gezin) moet je het af en toe overgieten in een grotere maatbeker.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken, alles kan uit elkaar dus je kunt overal goed bij.
Ik ben zeer tevreden en enthousiast over deze sapcentrifuge!

Kimberlyyy89 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

Vorige week heb ik de sapcentrifuge van Tristar gekocht.
Ik ben erg tevreden over het product. Voorheen gebruikte ik vaak de blender voor sapjes te maken maar dan merk je toch de smaak niet altijd even lekker is. Doordat de sapcentrifuge enkel de sap uit het fruit haalt heb je een puur en lekker sapje. De sapcentrifuge is handig in gebruik.