Philips Avance Collection HR1871/70

Tefal ZC255B

Philips Avance Collection HR 1922/20

Philips Avance Collection HR 1922/20

maudyvandenbroek 12-07-2015 Product paar dagen in bezit

De sapcentrifuge van Philips staat stevig en is mooi vormgegeven. Als je centrifugeert blijft het apparaat mooi stabiel staan en maakt niet veel lawaai. De bijgeleverde sapkan is heel handig doordat het precies om het tuitje pas en dus geen kans krijgt om te knoeien. Met een zoon die niet van fruit houdt is deze sapcentrifuge een ideaal apparaat. Al verschillende sapjes gemaakt met fruit en groente en het bevalt prima.

Ingrid52 11-07-2015 Product paar weken in bezit

Ik mocht van Philips deze centrifuge testen en ben vol enthousiasme aan de slag gegaan. Hij blijft mooi stabiel staan door de zuignap voetjes. Is heel simpel in en uit elkaar te halen, makkelijk schoon te maken. Appels kunnen er in zijn geheel in dus geen gedoe met fruit of groente eerst schoon maken. Ook mijn kleinzoon geniet van het lekkere verse sap. Waar je wel op moet letten is dat de hendel goed naar boven zit. Hier heb ik eerst wel even naar moeten zoeken omdat hij het niet wilde doen. Een echte aanrader als je van verse producten houd.

Claire1972 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Afgelopen week deze sapcentrifuge van Philips mogen ontvangen met het verzoek deze uitgebreid te testen. Na het eerste gebruik was ik aangenaam verrast door de functionaliteit. Nog niet helemaal bekend met het apparaat heb ik een voorbeeld uit het boekje gemaakt nl. appels met druivensap. Daar waar het sap uit een pak of fles toch nog een beetje chemisch smaakt heb je nu dus echt puur sap!! En zo smaakt het ook! Het schoonmaken is super eenvoudig. In 1 beweging til je het schoon te maken gedeelte er uit. De opvangbak met het achtergebleven pulp leeg je in de groenbak en alle losse onderdelen kunnen zo de vaatwasser in. Een echte aanrader dus!

memm1256 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

De Philips sapcentrifuge gebruikt om een lekker zomerdrankje te maken.
Een overrijpe galia meloen met een frisse appel.
Mooi groot gat, de appel past er in zijn geheel in. De meloen in grote stukken door het gat. Draaien maar. Opruimen is nog het meeste werk.
Machine maakt wel geluid maar isniet irritant. Het sap wordt netjes in de grotesk opgevangen