Kärcher WV 50 Plus

30 min.
Dirt Devil DD400 Best Reviewed apr 2014
7,5 (10)

jschra 29-01-2016 Product half jaar in bezit

Een goeie machine. Met de extreme zuigkracht zuigt deze machine met veel genot het gemorste bier van de bar af

dennetjes 20-12-2015 Product half jaar in bezit

3,5
Zoveel strepen op de ramen heb ik nog nooit gehad en ik heb het op verschillende manieren geprobeerd. Schuiner tegen het raam, of wat rechterop, maar helaas. Ik dacht dat het de oplossing voor mij zou zijn maar ik heb veel meer strepen dan met een gewone wisser. Het gaat wel goed bij de badkamertegeltjes, die zien er wel keurig uit.

Careen 19-06-2015 Product maand in bezit

Tot nu toe een waardeloos apparaat! Misschien dat ik er nog handig in moet worden, maar ik heb nog nooit zoveel strepen op mijn ramen gehad! Ben ook benieuwd hoe anderen - die superenthousiast zijn - hun buitenramen schoon krijgen. Met alleen een spuitje en erover heen wrijven met een doekje worden ze bij mij echt niet schoon! Hopelijk word ik wel blij met het apparaat om mijn badkamertegels te drogen....

Sjakie1966 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Voldoet totaal niet. Na een paar dagen geprobeerd te hebben om, de ramen streeploos schoon te krijgen geven wij het op. Strepen blijven komen. Gotere oppervlaktes moet je echt per m2 doen om te voorkomen dat er strepen komen. Totaal niet handig dus! Gelukkig heeft Kärcher een "niet goed geld terug actie".
Het is niet goed, dus stort het geld maar terug! Geen aanrader

arti3007 04-09-2014 Product kwartaal in bezit

3,8
In eerste instantie was ik tevreden, echter na een maandje of 2 beginnen er strepen te komen.
Dit komt door de 2e rubber waar uitsparingen in zitten.
Diverse keren al schoongemaakt, geen soelaas.

Ben er echt niet meer tevreden over.

Had ik 'm maar niet gekocht, ben nu weer op de oude manier ramen aan het lappen, kost me minder tijd dan met de windowvac.

Hennique 07-10-2013 Product paar dagen in bezit

Nee, ik ben met enthousiasme begonnen maar het resultaat valt me enorm tegen. Ik heb grote ramen zowel van binnen als buiten gedaan. Het lijkt netjes totdat je strijklicht over je ramen krijgt. Zoveel strepen en vegen heb ik zelfs op de gewone wijze niet. Ik begrijp echt de jubelende reacties niet. Wel is het fijn geen gemors met water te hebben.

Anoniem 03-06-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb nog nooit zo snel mijn ramen schoongemaakt. Ik heb geen last gehad van strepen, het zag er allemaal mooi schoon uit. Ik was echt in enkele minuten klaar (alleen beneden verdieping de buitenramen gedaan).
Dus voorlopig kan ik goed uit de voeten met de 20 minuten accu duur. Tot nu toe heel tevreden.

jbrijswijk 01-04-2013 Product paar dagen in bezit

Vandaag op 2e paasdag maar eens de ramen gedaan met de Kärcher ruitenreiniger WV50 plus wat een heerlijk en makkelijk apparaat. Streeploos en snel.

corne64 27-08-2012 Product maand in bezit

Wij hebben dit apparaat bij de Hornbach gekocht.
Dit nadat wij al enkele keren het apparaat hadden geprobeerd in deze bouwmarkt op een testopstelling
En is echt een geweldig apparaat.
Ik of de vrouw nemen wel een stukje keukenpappier mee om de randen van het raam en af en toe het rubber van de kärcher wat schoon te maken.
Wat een eenvoudige vinding van Kärcher die perfect werkt!
Een tip voor de "zuinige hollander :-)
Gebruik een kannetje ruitenwisservloeistof ( zomer) met citroengeur.
Dit kost ongeveer € 4,00 per 5 liter kan.
De originele Kärcher flesjes 4 voor € 5,99.
Hier kan je maar vier keer mee vullen ( = 1 liter! )
Voor de rest alleen maar positief!

AnnaCP 27-07-2012 Product kwartaal in bezit

Een update van mijn ervaringen met de Window Cleaner.Het is even oefenen,maar dan is alles perfekt schoon.Wat schoonmaakmiddel (glassex, spiritus,noem maar op in een lege spuitbus doen) op de ramen spuiten , met een goed vochtige microvezeldoek eroverheen zodat het raam vochtig is.Maar dan niet te vochtig, anders loopt het water nog op de vensterbank of vloer.Dan even langs de sponningen/ramen met een droge (microvezel)doek drogen en dan komt de Windows Cleaner eraan te pas.Niet te hard drukken, hij zuigt het vocht goed op.Als ik het zo nalees, lijkt het veel werk, maar dat is het beslist niet.Geen strepen meer op de ramen, (kast)deuren streeploos en zo ook de spiegels.Wel af en toe even de rubberen rand van de Windows cleaner afvegen,anders ontstaan er toch strepen.Eindeloos ding, ik wil hem niet meer kwijt.Wat betreft de duur van de accu: ik kan niet alle ramen van het huis in 1 keer doen, dat weet ik en er komt altijd nog een volgende dag.Of de accu een uurtje (hooguit) opladen en weer verder gaan.

Olaf_Iloon 11-07-2012 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit en het gehele huis er mee gedaan. Tja het werkt op een accu dus op een gegeven moment houdt het op. Maar even in de oplader (gaat redelijk snel) en je kan weer verder.
Ik kreeg bijna geen strepen en wanneer er toevallig wel 1 had, zo weg te vegen met een droge doek.

Ik vind het echt ideaal. Geen gemorst water meer op de vloer! Moet je even snel 1 raam doen, dan is het echt zo gedaan.

Ik zou het zo aanraden aan iedereen.

PS duurzaamheid, geen idee omdat ik het de Kärcher net heb.

Leon.1 08-07-2012 Product paar weken in bezit

Ik had gehoopt op schone ramen zonder strepen, helaas. Er is een voordeel dat je vensterbank of vloer niet nat wordt..dus als dat belangrijk is en niet een paar strepen...Wat ik ook als nadeel ervaar (ik heb veel ramen) dat opeens de acculeeg was...en dan kan je stoppen met ramen boenen en zuigen...

Catelijne 23-06-2012 Product paar dagen in bezit

Naar aanleiding van de positieve verhalen en omdat ik een spuughekel heb aan ramenwassen heb ik besloten om dit apparaat aan te schaffen. Ik heb er zeker geen spijt van! Ramen wassen is nu in een paar minuten gebeurd en het resultaat is perfect.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de ramen goed natmaak met water en schoonmaakmiddel (bv ruitenspray). Dat is belangrijk, want anders krijg je strepen! De spray die bij het apparaat zat werkt ook alleen als je, na het sprayen, met een goed natte doek over het raam gaat. Maar gewone sprays werken ook prima, dus ga je geld alsjeblieft niet verspillen aan de speciale karcherspray, want dat is helemaal niet nodig.
Ik maak zelf een doekje goed nat, spray met ruitenspray op het raam en boen eventjes. Daarna ga ik er overheen met de karcher, en klaar is kees! Ik ben supertevreden!
Overigens had ik net zo goed voor de normale versie kunnen gaan, want de spray en bijbehorende zeem gebruik ik dus niet. Zonder gaat het veel beter!

PlukThomas 20-05-2012 Product maand in bezit

Werkt goed. Alleen als je een vensterbank hebt onder je raam van bijv. 25 cm dan kun je niet mooi van boven naar beneden. Heb ook wel eens een soort kartelstrepen van het onderste rubber op me raam. Maar goed het is wel veel makkelijker geworden om dingen droog te trekken. Evt even met een schone doek wat plekjes opwrijven en klaar is het raam.

ifqv 13-05-2012 Product maand in bezit

Bij ons,naast het gebruik voor de ramen, vrijwel dagelijks in gebruik na het douchen: alle tegels en de badwand perfect droog. Zelfs de kinderen vinden het op deze manier leuk om na te drogen na het douchen. Al twee familie leden hebben het apparaat inmiddels ook aangeschaft. Zegt genoeg. Ik vind het verschil in prijs voor de WV 50 en de WV 70 erg veel: nl. 20 euro en het enige verschil is de kleur en dat er een klein opzetstuk bij zit.

d van dierendonck 10-05-2012 Product paar weken in bezit

ik heb bij wehkamp de karcher wc 50 plus bestelt en ben er zeer tevreden over ik had hem de volgende dag in huis en gelijk geprobeerd het ramen lappen gaan erg snel en ze zijn streeploos schoon het apparaat weegt 700gr dus echt zwaar is hij niet ik heb er wel een paar sponsjes bij bestelt want 1 is wel wat weinig

Rob en Janny 07-05-2012 Product paar weken in bezit

Wij hebben een appartement met héél veel ramen. Mijn vrouw was eerst sceptisch ook omdat ze het idee had dat het apparaat zwaar en onhandig zou zijn. Alles was behalve bovenstaande en ze raadt het iedereen aan want ze is in een uur klaar met alle ramen. Je hebt géén emmer nodig, je hoeft de zeem niet uit te wringen etc. etc. Het is de flacon met vloeistof over het raam halen. Wel als het raam extra vuil is van buiten, eerst met een natte doek schoonmaken. Dan met de Kärcher eroverheen halen en zie het resultaat. Makkelijk schoon en géén strepen. En ook niet zwaar. Duurzaamheid kan ik nog niet bepalen maar denk dat het ook een 10 zal worden !!! Ik raad het iedereen aan en nu kunnen ook de mannen de ramen zemen zonder strepen. Je houdt tijd over om .... het huis verder te doen o.a. stofzuigen en nog veel meer. Wat zullen onze vrouwen blij zijn met ons eeeeeeh de Kärcher WV 50 Plus.

Chris2303 03-05-2012 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, toen ik er mee bezig was vroeg mijn dochtertje van 5 of ze het ook eens mocht proberen, en zelf zij kreeg een raampje streeploos schoon. Dit geeft ook aan dat het apparaat totaal niet zwaar is. Het werkt ook met andere schoonmaakmiddelen zolang het niet te veel schuimt. Bij kleine ramen geeft het formaat wel wat moeilijkheden, maar het werkt zelfs van onder naar boven, dus is er altijd wel een oplossing te vinden. wat wel voor verbetering vatbaar is, is de capaciteit van de baterij dat had iets langer gekund. ook goed bruikbaar voor autoruiten.

Riekad 01-05-2012 Product half jaar in bezit

Prima apparaat dat het ramenlappen een stuk makkelijker maakt en een streeploos resultaat geeft. De ramen in ons huis zijn verdeeld in 160 vlakken dus we zijn erg blij met dit apparaat. De batterij zou iets beter kunnen. We kunnen net niet met één lading alles doen.

Mickey30 30-04-2012 Product paar weken in bezit

6,8
De window vac een aantal weken in bezit. En was er super blij mee. Tot afgelopen weekend. Het apparaat begon uit zichzelf te werken. (terwijl hij op een kastje stond) en na het weer opgeladen te hebben doet hij het niet meer. Karcher net een mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze er op reageren. Ben wel nieuwsgierig of er meer dit probleem hebben.