Kärcher WV 2

Bedrijfstijd
25 min.
Gewicht zonder toebehoren
0,60 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 2 op Kieskeurig.be.

4,3

JKoop 06-05-2018

Wel stiller maar niet beter

Geschreven voor: Kärcher WV 2

We hebben onze oude raamwisser van Kärcher helaas moeten vervangen omdat die een paar keer gevallen was en niet meer lekker in elkaar zat.
Dus een nieuwe gekocht. die valt wel tegen. De oude werkte inderdaad streeploos, deze met een nieuwe vorm onderblad, er zit nu een golfprofiel in, laat een streeppatroon achter. Contact gehad met Kärcher hetgeen niet tot een oplossing heeft geleid. Hun advies om toch vooral de speciale vloeistof te gebruiken heeft niet tot verbetering geleid.
Wat me overigens wel opvalt in de hier getoonde afbeelding is dat het zuigblad inmiddels een andere kleur heeft gekregen, geel, wij hebben nog een zwarte. Benieuwd of daarbij ook het onderblad gewijzigd is.

Pluspunten

• stil
  • langere accuduur

Minpunten

• laat strepenpatroon achter

M. Bakker 12-11-2018

Korte levensduur

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Kärcher wv2 circa 25 keer gebruikt, hierna begon hij te rammelen en liep hij vast.
Toen ik hem demonteerde zag ik dat het asje waar de ventilator op zat ca. 2mm speling had in de motor, waardoor de ventilator rammelde en vast liep.
Het merkloze motortje had het al snel opgegeven, een en ander geeft mij weinig vertrouwen in dit product van Kärcher en co!!

Pluspunten

• Zag er mooi uit

Minpunten

• Korte vreugde,snel kapot !

M van Essen 19-11-2016

Voldoet goed

Geschreven voor: Kärcher WV 2

De raamzemer zelf voldoet heel goed, ook voldoende accu lading voor ons gebruik.
De bij gekochye steel voldoet niet: is niet vast te zetten in de gewenste lengte, en schiet gemakkelijk uit de max lengte. Valt me tegen bij een zo goed merk, is onder de maat.

Miep Kritiek 11-04-2019

We zijn nu wel klaar met Karcher

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Vandaag heeft hier ook de derde Karcher het begeven. Je kunt een keer pech hebben maar dit is geen toeval meer. Bij enkel het tweede exemplaar konden we nog een beroep doen op de garantie. Ze zijn er blijkbaar op gemaakt om net na de garantieperiode de geest te geven.
Dacht dat de strepen op de ruiten aan mij lag, maar lees hier dat er meerderen last van hebben. Ego weer wat opgekrikt ;).
Op zoek naar een ander merk.

Pluspunten

• opzetstuk voor smalle ruiten

Minpunten

• snel kapot
  • prijs/kwaliteit
  • niet streeploos

Rob 20-02-2019

zeer slecht

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Eerder defect ( zelfde type). Andere gekregen, en vertoond snel hetzelfde defect. Totaal geen plezier van gehad. Dacht altijd dat Karcher stond voor duurzaamheid, maar dit apparaat is echt een doffe ellende.

Pluspunten

Minpunten

• duurzaamheid

Pechvogel ? 06-02-2019

Kaercher WV2 een maandagmorgen apparaat ?

Geschreven voor: Kärcher WV 2

In eerste instantie een fijn apparaat, maar...….na ruim een jaar deed hij niets meer. Onder garantie een nieuwe gekregen. Kan gebeuren, maar na een jaar begaf ook het 2e apparaat het. Kaercher gaf toen niet thuis omdat de garantie van 2 jaar geldt vanaf de aankoopdatum. Conclusie: nooit meer een Kaercher product in mijn huis.

Minpunten

• korte levensduur 1e apparaat
  • korte levensduur 2e apparaat

Ronald 27-10-2018

Slechte accu

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Binnen 2 jaar al aan mijn 3e apparaat toe. Niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat de accu na een paar keer niet meer oplaadde. Gelukkig kreeg ik elke keer een nieuw apparaat mee bij de zaak waar ik het had gekocht. Goede service van Hubo. Nu de Kärcher WV2 premium gekregen, ben heel benieuwd of die ook beter functioneert wat lekken betreft. Tijdens het gebruik lekte mijn vorige apparaat constant het opgezogen water. Heel irritant. Ik beveel dit product absoluut niet aan.

Pluspunten

Minpunten

• Accu
  • Lekt
  • Onderste randen moeilijk bereikbaar
  • Niet geschikt voor smalle ramen

Blije Koper 02-03-2018

Goede accuduur en geluidarm.

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Super product, in no time de ramen streepvrij, zonder geknoei met een emmer water, spons en zeem. Had dit product jaren eerder moeten kopen!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Bijna geruisloos
  • Werkt heel handig
  • Geen geknoei

MV Tiel 29-05-2017

Karcher WV 2

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Na een aantal malen gebruikt laadde de accu niet meer op. Contact gehad met karcher die hebben een nieuwe gestuurd. Na ca. 5x gebruikt wederom de accu kapot. Contact proberen te maken met karcher maar die reageren helemaal niet meer. Op internet (klacht.nl) regent het van klachten omtrent dit apparaat

Pluspunten

Minpunten

• zeer slecht apparaat
  • zeer slechte sevice