Kärcher WV 2 plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 2 plus op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Pascal 17-11-2022

Tweede maal defect toestel binnen garantie periode

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Toestel doet niets meer, tenzij een groen flikkerend lichtje, dit na enkele maanden gebruik. Onder garantie opgestuurd en zonder discussie nieuw toestel ontvangen. Helaas, na enkele maanden gebruik terug hetzelfde probleem. Gelukkig nog steeds onder de garantie het toestel terug gestuurd.

Opmerking van de klantendienst is dat je het toestel niet ondersteboven mag houden om insijpelend water te vermijden! Begrijpen wie kan dat een toestel, welke werkt met water niet waterdicht is gemaakt.

Spijtig toch dat Kaercher, een gerenommeerd merk, deze kwaliteit blijft verkopen en bvb. geen verbeterde versie maakt.

Mvg, Pascal.

Pluspunten

• Reinigt goed

Minpunten

• Levensduur van enkele maanden

George 13-02-2019

Korte levensduur

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Ik heb intussen de 3de reeds versleten, geen enkele van de 3 heeft het langer dan een jaar volgehouden. Telkens duikt op termijn hetzelfde probleem op, na het opladen wil het apparaat niet meer inschakelen. De schakelaar is goed want het lampje reageert, echter de motor start niet meer. Op zich wel een handig apparaat voor het werk, maar is toch een dure oplossing. Ik denk dat ik nu maar terug met de hand de ramen ga wassen...

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • sneller ramen kuisen

Minpunten

• ZEEER korte levensduur van het apparaat
  • Accuduur te kort voor alle ramen

Bosman 11-11-2017

karcher wv 2 plus

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

dit toestel is goed als het werkt !! zoals in vele reviews na enkele malen gebruik al stuk en helaas is de garantiebon spoorloos :( dus zou dit zeker niet aanraden want dit is echt dikken brol !!!!!!!