TP-LINK AC1200 - Reviews

Aansluitingen
ethernet (RJ-45), USB 2.0
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK AC1200 op Kieskeurig.be.

Maarten 08-05-2018

Lekker simpel

Geschreven voor: TP-LINK AC1200

De installatie ging erg gemakkelijk met de android app. Ik heb nu prima wifi signaal door heel het huis.

Pluspunten

• Instalatie
  • Bereik

Johan 13-09-2018

Perfecte oplossing snelheid en bereik problemen

Geschreven voor: TP-LINK AC1200

Na een periode met problemen met ons Ziggo Modem, deze router gekocht op aanraden van een kennis. Dit had ik veel eerder moeten doen. De router was snel geïnstalleerd en de Ziggo modem was vlot omgezet naar bridge modus. Nu hebben we geen wachttijden meer als we een app starten en mijn jongste dochter heeft zelfs bereik op zolder. Ons gezin is heel blij met deze aanpassing. Deze router is echt snel en probleemloos.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Snel
  • Stabiel

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Steefje 28-04-2017

Snelle wifi na simpel instellen van apparaat

Geschreven voor: TP-LINK AC1200

Mijn modem van mijn provider begon flinke kuren te tonen qua wifi bereik. Gekozen voor deze archer van tplink. Nu heb ik zelfs bereik op mijn balkon en in de slaapkamers, waar het internet eerst zwaar drama was. Na het lezen van de handleiding was het apparaatje zo ingesteld. Deze boogschutter van tplink was daarom ook een schot in de roos!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Stijlvol
  • Snel wifi na installatie

Minpunten

• USB 2.0 ipv USB 3.0
  • 2.4 ghz 300mbps ipv 450mbps

Ed 25-01-2019

Goed bereik

Geschreven voor: TP-LINK AC1200

Zonder veel problemen heb ik mijn nieuwe router in 1x geïnstalleerd. Bekabeld aangesloten op mijn Ziggo modem dat te ver weg staat om ook als router dienst te doen. Moest wel even zoeken om de activatie rond te krijgen. Werkt als een speer. Ik hoop hier het nodige plezier van te beleven. Mijn vrouw ook gelukkig, want zij kan weer op haar oud plekje Wifi ontvangen

• Stap voor stap uitvoeren, fluitje van 1 cent