Epson EMP-DM1

Standaardresolutie
854 x 480 (WVGA)
Beeldverhouding (native)
16:9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EMP-DM1 op Kieskeurig.be.

Peter Plevier 22-08-2008

7,6
Epson Beamer Emp DM1 is een prima apparaat, maar heeft bij het tonen van foto's en eigen video-filmen een hinderlijk muggengaas-raster op het scherm. Dus voor ons is het een miskoop en bekijken wij foto's en film weer op onze TV (78 cm). Ook nadat de laptop aangesloten was op de beamer bleef het muggengaas raster te hinderlijk. Zoals reeds beschreven is het geluid en scherpte van het beeld prima, evenals het gemak van de ingebouwde DVD-speler.

Aime 15-01-2008
  • Product maand in bezit

Handig en veelzijdig. De beeldkwaliteit is uitstekend.
Stekker in kontakt, dvtje-tje erin, en je kan genieten!
Ook het geluid is heel goed.
Kortom: echt iets voor cinéfielen.

Mr Goof 20-10-2007

Eindelijk een betaalbare beamer die alles doet wat ik wil. Er zit een dvdspeler in het apparaat zelf die alle dvd's afspeelt, divx, mp3 cd, cd met foto's. Hij kan dus ook mee op (wintersport)vakantie zonder dat je allerlei randapparatuur mee hoeft te nemen. Er zitten ook ingebouwde speakertjes in en je kan je iPod er op aansluiten in de usb ingang. De beeldkwaliteit is beter dan gehoopt. Je moet wel de ruimte enigzins verduisteren anders zijn de 1000 lumen net niet genoeg. Voordeel van slechts1000 lumen: het contrast vind ik erg goed.
Al met 2,5 meter van de muur krijg je een flink groot beeld. Echt een aanrader, minder geschikt voor presentaties, maar voor dvd en video vind ik hem geweldig.