Teufel Concept B 200 USB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Concept B 200 USB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lyngstar 01-09-2013
Geschreven voor: Teufel Concept B 200 USB

Bij de aankoop (zo'n 2,5 jaar gelden) heb ik mij gebaseerd op verschillende online reviews die allemaal redelijk goed waren. Nu moet ik echter vaststellen dat de versterker niet meer bruikbaar is. Deze is duidelijk van minder goede kwaliteit dan de luidsprekers zelf. De potmeter van het volume kraakt verschrikkelijk hard... Na contact met de klantendienst blijkt dat men hier niets aan kan doen en dat dit kan gebeuren... Zelf heb ik getracht om de potmeter te reinigen maar omdat deze thermisch is vastgelast aan de front kan je hier niet aan zonder onderdelen te beschadigen... Ik vond het belangrijk om dit te melden omdat vele reviews positief zijn over dit setje... de meeste reviews testen echter een nieuwe set. Ik was aanvankelijk ook enthousiast maar nu blijkt het toch minder positief te zijn...

Officiele reactie van Teufel Audio 02-09-2013

Vervelend te lezen dat de versterker van de Concept B 200 USB nu stuk is. Teufel biedt standaard 2 jaar garantie op elektronica. Binnen die periode kunnen we in dergelijke gevallen het apparaat omruilen voor een gloednieuw exemplaar. Daarbuiten bieden we ofwel een reparatieservice aan of de mogelijkheid om een nieuw exemplaar met 10% korting aan te schaffen. Heeft u enig idee waardoor de potmeter stuk is gegaan?