Activision Blizzard Call of Duty: Modern Warfare 2 - Reviews

actie, shooter
Leeftijdscategorie
18 jaar en ouder
Aantal spelers (max.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,4

Herman de R 23-09-2010
  • Product half jaar in bezit

Spel is grafisch erg mooi. Grotendeels uitgelegd op multiplayer. Het spel is erg hacker en cheater gevoelig (je kunt letterlijk geen spelletje spelen zonder hackers) en ook het verbinden met andere online spelers verloopt slecht via Steam. Er is geen enkel toezicht op het cheaten en er is geen enkele mogelijkheid deze lieden te verwijderen uit een spel.
Grote miskleun van infinity.
Ik zeg: Niet doen

zet790 12-07-2010

Het is een heel mooi spel vooral grafisch. En het speelt heel fijn en is heel leuk om te spelen. Alleen de gameplay is een beetje kort maar de multiplayer maakt dat weer helemaal goed want die is heel leuk.

jorricks 14-02-2010

Hallo
ik zie dat sommige call of duty niet meer spelen/niet kunnen spelen, kan ik dan jully account krygen(verander je wachtwoord maar even als je het voor meer dingen gebruikt)
want mijn key-code doet het niet, en ze willen me geen andere geven

mr.axe 26-01-2010
  • Product maand in bezit

ik heb het spel eerst wel kunnen spelen,maar nu heb ik problemen met steam deel 1 kon toch ook zonder die onzin van steam dus waarom nu niet meer
ik zit nu met een duur spel wat ik niet meer kan spelen

stef44 10-01-2010
  • Product kwartaal in bezit

4,7
Voor de PC is het voor mij een ramp dit spel.Alle spellen die ik heb (en dat zijn er nogal wat)heb ik geen of weinig problemen gehad. Maar dit spel, krijg mijn NAT niet open, iets waar ik nog nooit van gehoord had, Heb problemen met Steam.Wie verzint er een spel waarbij je in je router en\of modem en firewall moet gaan vroeten, met poorten die geforward moeten,
Nee voor mij een dikke onvoldoende in het bijzonder de connectiviteit, matchmakingsystem,hosting, veel lagg's en "Steam connection failed" instandly

Wim Var 03-01-2010

@blalba

Misschien moet je de pc-gameplay magazine maar eens lezen? Daar staan wat klachtbrieven in over dit 'geweldige' spel.

De singleplayer is toch wel kort, op een paar uurtjes uitgespeeld.
Multiplayer is leuk maar trekt op niet veel (geen dedicated servers meer, virussen...)

+ het spel is veel te duur voor wat het is (dit spel is overrroepen)

blalba 23-12-2009

Singleplayer is helemaal niet kort het is eer het verhaal uit spelen, en daarna moet je nog missies doen dus singleplayer is helemaal niet kort. Multiplayer is een hele leuke game met allemaal nieuwe levels en het leuke is natuurlijk dat je tot level 70 kunt.