Sega Football Manager 2022 (Code in a Box) PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sega Football Manager 2022 (Code in a Box) PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fbili 17-01-2022

Dé Managerial game

Simpelweg de beste game om je manager-skills naar boven te halen. Het spel eist eerst enkele uren eerdat je alles onder de knie krijgt, maar erna word je beloond met honderden uren aan ultra realistische gameplay en meeslepende gebeurtenissen in-game.

Voor de voetbalfan is deze game een must-have. Je uitdaging verzin je zelf, en kies je ook zelf. Verzamel bekers met de beste teams, reis naar de top met een klein team voor een echte Road to Glory ervaring of creëer je eigen Talent-Factory en zorg ervoor dat top clubs afhankelijk zijn van jouw Wonderkids.

Het kan allemaal. Waarvoor kies jij?

Aanrader: absoluut

Enkele minpunten:
- 50-80 uur gameplay eerdat je het spel onder de knie hebt.
- Sommige landen en leagues kunnen eenzijdig worden.
- Vage gezichten voor Newgens (fictieve jeugdspelers)
- Zeer lage kwaliteit design van spelers
- Directie verandert bijna nooit waardoor de clubs bijna allemaal de zelfde status houden over de jaren heen.

Pluspunten

• Creativiteit
  • Uren aan unieke gameplay
  • Veel naties en leagues
  • Goede random events
  • Interactie

Minpunten

• Player design
  • Variabiliteit teamstatus