Philips Viva Collection HR2334

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2334 op Kieskeurig.be.

Chilisia 19-11-2019

Mauvaise qualité

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Je suis vraiment déçue par la qualité de la machine à pâtes. Après 3 mois d'utilisation (2 fois par semaine pour deux personnes) le couvercle s'est cassé en ouvrant l'appareil tout simplement. Dans le magasin m'en dit que ce n'est pas sous garantie, même si les accessoires sont sous le garantie pendant 6 mois.

Anoniem 19-07-2019

Ideaal voor mensen met een allergie!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Op zich makkelijk in gebruik. Boekje vluchtig doorgenomen, maar het wijst zich redelijk vanzelf. Je hoeft ook maar weinig handelingen te doen. Het duurt wel even voordat het klaar is. Het ‘maken/er uit persen’ van de pasta of noedels duurt best lang. Vooral op het eind, wanneer er niet meer zo veel in zit.
Ook moet je je exact aan de juiste hoeveelheden bloem/vloeistof houden, anders gaat het niet goed.
Voor een groot gezin denk ik niet dat het handig is, omdat het dan wel even duurt voordat je klaar bent. Maar voor 4 of minder is dit goed te doen. Zeker ideaal voor mensen met allergieën! Je kunt volledig zelf beslissen wat je er in doet.
Ik heb er meerdere gerechten mee gemaakt en tijdens het persen van de pasta ben ik verder gegaan met bijvoorbeeld het snijden van groente. Het apparaat werk redelijk vanzelf, je moet alleen af en toe de pasta snijden.
Verder ideaal dat al de onderdelen in de vaatwasser mogen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steijger 16-07-2019

Leuk

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Ik heb nog wat moeite om de juiste verhoudingen te vinden voor een goed deeg.
toen ik hem uit de verpakking haalde en zag hoe veel losse onderdelen er waren had ik verwacht dat het schoonmaken tegen zou vallen. Maar dit viel juist erg mee.
Het is een leuke manier om zelf pasta te maken, maar je moet wel even oefenen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stemkens 14-07-2019

Snelle en makkelijke manier voor verse pasta

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Wij houden thuis erg van verse pasta. Dit handmatig maken kostte me teveel tijd dus besloten om deze pasta maker aan te schaffen. Erg makkelijk in elkaar te zetten en in de omgang. Binnen een kwartier een heerlijke maaltijd op tafel met 'zelf' gemaakte verse pasta. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paolo 13-07-2019

Viva pasta maker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

I like design size and the fact that it is very simple to use and clean. The dough sometimes doesn't go in the extruder and needs manual intervention. The resulting pasta is not always consistent and the fettuccine are somewhat too thick. It is fun though to make your own pasta... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes 12-07-2019

Makkelijk apparaat met veel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

De eerste ingebruikname van het apparaat is makkelijk. Eerst even alles uitgepoetst en vervolgens aan de slag gegaan met het handige receptenboekje dat zat bijgevoegd.
Het apparaat is zeer handig. Als basis voeg je bloem toe aan het apparaat en de vloeistof (ei en overige ingrediënten voeg je later toe via de bovenkant. Dit laatste is wel een beetje lastig, daar het doorlopen van de vloeistof i.c.m. eieren een beetje dikker is dan normaal. Voor mij was het makkelijke geweest als dit in een keer toe te voegen was.
Verder komt het zeer nauw met de ingrediënten die je toe dient te voegen. Dit is met pastamaken met de hand ook het geval, maar indien je te weinig of teveel vloeistof toevoegt, komt er slechte of helemaal geen pasta uit het apparaat. Philips voegt een handig boekje bij met recepten voor het apparaat. Hier er enkele van uitgeprobeerd, maar sommige zijn helaas toch mislukt. Mogelijk ligt dit aan het feit dat ik het apparaat nog niet lang in bezit heb.
Verder wanneer het werkt is het een zeer makkelijk apparaat. Je voegt de ingrediënten toe en een paar minuten laten komt de pasta er vanzelf uit. Je moet er wel even bij blijven want je dient de pasta op eigen formaat af de snijden van het apparaat. De pasta is wel erg lekker en vast. Het betreft geen pasta die tijdens het koken uit elkaar valt. Goede kwaliteit!
Het schoonmaken van het apparaat is daarentegen wel best veel werk enn het is soms lastig om in de hoekjes te komen. Deeg plakt nogal (vooral als je het niet meteen na het gebruik schoonmaakt wordt het flink hard in het apparaat).
Kortom een degelijk en simpel te gebruiken apparaat, dat precies doet waar het voor gemaakt is mits het de juiste proporties aan ingrediënten krijgt. De pasta is erg lekker en van goede kwaliteit! Het schoonmaken is iets meer werk. Indien je vaak pasta eet, zelfgemaakte het lekkerste vindt en geen zin hebt om het zelf allemaal te kneden, rollen en snijden is dit de oplossing en een echte aanrader. Prijs, kwaliteit verhouding is dik oké!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Neelen 12-07-2019

Geweldig aparaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Wat een geweldig en gebruiksvriendelijk apparaat is dit! We vinden het als gezin erg leuk om zelf pasta te maken, het is immers een stuk lekkerder dan gewone 'supermarkt pasta' en daarbij is het ook gezonder. De tijd die in hand gedraaide pasta gaat zitten weerhoud ons er echter van om het ook daadwerkelijk zelf te doen. Bij het zien van dit apparaat waren we dan ook direct om, wat een uitvinding. Zelf hoeven we alleen de ingrediënten toe te voegen en het apparaat doet de rest. Na ongeveer drie minuten kneden, komt de pasta al uit de machine.
Het bijgeleverde recepten boekje biedt een hoop variatie in pasta's, hierin staan ook de verhoudingen van de ingrediënten precies aangegeven. Wanneer de verhoudingen niet kloppen, werkt het apparaat niet, dat is in het begin even goed oefenen, maar daarna weet je het ook gelijk.
Het schoonmaakwerk valt reuze mee, vrijwel het hele apparaat kan uit elkaar, waardoor het makkelijk schoon te maken is.
Wij vinden het persoonlijk erg prettig dat we op deze manier weten wat we eten, zonder dat er allerlei E-nummers aan toegevoegd zijn. Plus dat we op deze manier ook het plastic verbruik wat reduceren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kooij93 12-07-2019

Verse pasta in een handomdraai

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik echt gek ben op verse pasta maar helaas is het altijd zo'n onderneming. Dit apparaat maakt het echt een stuk makkelijker en je hebt verschillende opzet stukken voor verschillende pasta soorten. Heel fijn en echt een aanrader voor de pastaliefhebber [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 11-07-2019

Top machine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Heel makkelijk heel lekkere pasta maken, spagetti, ravioli en lasagnebladen.
Allemaal top. Ingrediënten luisteren erg nauw.
Makkelijk te bedienen en schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alexandra 11-07-2019

Makkelijk verse pasta

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

De grootste reden om dit product te kopen is hoe makkelijk het in gebruik is. Als je zelf verse pasta maakt met de hand ben je eindeloos bezig, nu ben je in minuten klaar. En naderhand stop je de onderdelen gewoon in de vaatwasser. Week alles wel even voordat je ze in de vaatwasser stopt, anders worden ze niet helemaal schoon. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rien 08-07-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Mooi product, de pasta is snel klaar. Fijn ook het receptenboekje erbij.
Zeker een aanrader als je veel verse pasta maakt.
Neemt weinig ruimte in, in je keuken
Nadeel is de vele onderdelen, die niet altijd even makkelijk schoon te krijgen zijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vera 08-07-2019

Leuk product, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

De pasta en noedelmaker ziet er mooi uit en is erg makkelijk in gebruik, ook het schoonmaken van de machine is zo gebeurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sebastiaan 08-07-2019

Prima pasta

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Wij zijn zeer tevreden en verrast door die apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marina 28-05-2019

Appareil pratique

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Cet appareil est facile d'utilisation, facile à nettoyer et les pâtes sont bien plus consistantes que celles du magasin. Par contre, moins convaincue pas l'embout pour la feuille de lasagnes, elle se coince presqu'à chaque fois et elle n'est pas assez 'plate' ni assez fine.

Jessie Claire 15-12-2018

Geweldige keukenmachin

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

Ik moet meteen toegeven dat ik wel een zwak heb voor keukenmachines. De aanschaf van deze pastamaker is vooral uit nieuwsgierigheid voortgekomen. Ik heb geen seconde spijt van deze aanschaf en voorlopig wordt hij vaak gebruikt; ik koop geen pasta meer en maak het allemaal zelf.
Het is een machine die zelf het deeg mengt, kneed en als pasta voor je uit de machine werkt. Ik gebruik volgens recept 150 gram griesmeel (bij Jumbo, AH gemakkelijk verkrijgbaar), 50 gram gewone bloem en een totaal van 85 ml aan 1 ei plus water. Tot nu toe elke keer perfect gelukte pasta! Heerlijke pasta ook, ik hoef eigenlijk niet meer droge pasta uit een pak.
Vergelijkbaar met de verse pasta bij de supermarkten merk ik weinig verschil, maar ik weet nu zeker wat er allemaal in gaat en aangezien het zo simpel is om het zelf te maken (en goedkoper) blijf ik hierbij.
Het schoonmaken van de machine is ook gemakkelijk, ik doe dit met de hand (kan ook id vaatwasser).
En het blijft ook een geweldig gezicht als je je verse pasta zo uit de machine ziet komen ;-)

Pluspunten

• goed prijs/kwaliteit
  • snel in het maken van de pasta
  • goed schoon te maken
  • gemakkelijk te bedienen
  • glutenvrije of veganistische pasta zelf maken

Minpunten

• kost net iets meer tijd dan verse pasta kopen

LMGAO 04-01-2018

Fantastique !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2334

J'étais curieux de voir la machine à l'oeuvre, mais me voilà vraiment satisfait !
Rapide, propre, non bruyante, facile à nettoyer !
Le Top !
Seul petit bémol, la quantité de max 450gr de pâtes à la fois.