Inventum OV305CS - Reviews

Heteluchtfunctie
Boven- en onderwarmte

VAATSTRA 15-03-2016 Product paar weken in bezit

super oven

we zochten een nieuwe oven en hebben deze gevonden, deze overtrof onze verwachtingen op alle vlakken.
en dat voor een betaalbare oven met een geweldige design die bijna overal thuis past.

de bray 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik door zijn eenvoud .mooi van model heerlijk kip aan spit van ons een 10 in gebruik dat zelfs mijn man het kan

lauraemma 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na een week het apparaat gebruikt te hebben, kan ik wel zeggen, dat hij gebruiksvriendelijk is. Alles staat er duidelijk op. Een tweede rooster voor misschien een tweede pizza zou handig zijn. Maar misschien zijn deze los te koop

Gramme 26-04-2015 Product paar weken in bezit

alles wat ik voor de 1ste keer heb klaar gemaakt is goed gelukt. Ik heb nog nooit een bakoven gehad.

Met de ervaring van deze bakoven wil ik niet anders meer

Ome Jan 02-04-2015 Product paar weken in bezit

Het is een geweldige oven, gebruikersvriendelijk, een leuk model en gewoon een oven die doet wat hij moet doen.

Oventje2 21-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb altijd de oven gebruikt in het ouderlijk huis, dit zijn altijd grote inbouw ovens geweest.Dus ben ik ook opgegroeid met het idee dat hoe groter de oven hoe beter deze is. Ik heb op dit moment niet de plaats om een grote oven te plaatsen dus was een mini oven de enigste oplossing. De meeste mensen die hier ervaring mee hadden zeiden dat het helemaal anders in gebruik was en dat het eten kon uitdrogen of aanbranden. Hierdoor was ik natuurlijk niet te happig op een mini oven dus was ik voor een microgolfoven met gril functie gegaan. Deze is natuurlijk niet heel handig om te bakken dus heb ik hem na een jaar aan mijn moeder gegeven en heb ik zelf toch maar de knoop doorgehakt om een oven te nemen. En hier ben ik dan. Deze kleine hete lucht oven doet zijn werk uitstekend, hij kan alles wat mijn microgolfoven kon en meer! En voor de helft van de prijs. Als ik dit product eerder had gevonden dan zou ik nooit voor de combi microgolfoven gegaan zijn.

mt.sluijs 26-01-2015 Product paar weken in bezit

Het gebruiksgemak van deze oven is prima, korte handleiding, maar wel duidelijk. De vormgeving maakt mij niet zo uit, als het maar werkt, maar hij ziet er goed uit.
De mogelijkheden zijn net zo goed als een inbouw of 'gewone' oven, er zit veel ruimte in om te bakken.
Van de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb hem pas een paar weken, maar ik hoop dat hij nog héél lang meegaat!

jonneke1965 25-01-2015 Product paar dagen in bezit

Deze oven bevalt mij prima. Ik heb er een heerlijke cake in gebakken. Hij wordt inderdaad warm maar daar kan je rekening mee houden. Bij mij staat hij ingebouwd in een open kast, dus niemand die zich er aan kan branden.Ik ben tevreden over deze oven.

Alie Balkstra 24-01-2015 Product maand in bezit

Prima oven, bakt goed, mooie vormgeving, niet te groot.
Minpuntoven wordt aan de buitenkant flink heet. Oppassen dus.

MsRox77 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Vandaag deze oven opgehaald bij BCC. Er zat helaas een beschadiging aan de voorzijde, maar dit was alleen oppervlakkig en ik heb al 2x eerder een oven terug moeten sturen bij verscheidene winkels, dus ik vond dit te minimaal om terug te sturen. De oven is ruim en met een duidelijke bediening. Er zit een handige accessoire bij om het draaispit eruit te krijgen als deze heet is. Verder heel compleet met kruimellade, rooster, bakplaat. Vandaag meteen een ovenschotel erin gemaakt, recept van internet en een beetje van mijzelf.. De 'ping' als het gerecht klaar is, is niet al te hard dus houd zelf ook de tijd in de gaten. Als de tijd bereikt is, gaat hij namelijk vanzelf uit. Licht in de oven is ook erg handig. Na gebruik zeer makkelijk schoon te maken! Ik ben er heel erg blij mee....