Sitecom WLA-7100 AC1200 Wi-Fi Dual-band USB Adapter - Reviews

Kleuren
zwart

8,1

jennifer92 22-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Aangeschaft omdat de interne wifi adapter van mijn laptop kapot ging. In het begin was het echt super, goed bereik, snel internet, goede verbinding. Nu heb ik het bijna een jaar in bezit en verliest het continue de verbinding, loopt vaak vast, mijn spellen bevriezen of laggen en als een gamer is dat het laatste wat je wilt hebben... Vaak zat dood gegaan hierdoor. Nee het ligt niet aan mijn computer, de pc van mijn broertje heeft precies hetzelfde. We hebben nog een wifi adapter liggen met minder bereik voor 20 euro en deze doet het zelfs beter nu dan deze! 50 euro zou ik het niet voor aanschaffen. 20 euro? Dan is het te proberen.

Drenthe47 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Omdat de interne netwerkadapter defect raakte, heb ik de Sitecom WLA-7100 aangeschaft. Installatie via de meegeleverde cd was een fluitje van een cent. Slechts enkele keren klikken met je muis en de driver is geïnstalleerd. Verbinding maken gaat op twee manieren: via de wps-knop op je router of door de netwerkcode in te vullen. Het signaal is met deze adapter al steker dan met de standaard geleverde adapter, en daardoor dus ook het bereik. Ik ben er blii mee!