Mio Pilot 15 LM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Mio Pilot 15 LM op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MR Francois 01-08-2021

een teleurstelling

Geschreven voor: Mio Pilot 15 LM

ik bestelde deze Mio ,netjes afgeleverd ,MAAR hij deed het niet ,bij aanschakelen enkel het opstart scherm en dat was het dan...scherm reageerde niet , een reset hielp niet .Toestel werd keurig omgeruild en de tweede deed het wel !! Maar voor mij een teleurstelling .Scherm niet gevoelig genoeg ,soms moet je meermaals drukken. Geluid is zwak en bij max volume krijg je vervorming ,de rijbaanbegeleiding is onduidelijk , de begeleiding met de stem valt soms uit ..maar begint dan opnieuw , bij aanschakelen van de mio moet je wel even geduld hebben om een verbinding met de satelliet, als je te snel een bestemming ingeeft loopt hij vast , hij berekent wel naar waar je wil, maar geeft het uiteindelijk niet aan en je kan niet op ga drukken/kiezen , want hij zit vast , uitschakelen en terug inschakelen is de boodschap en dan berekent hij de eerder ingevoerde bestemming en dan werkt de ga wel .Ik heb de mio terug gestuurd ,het was een teleurstelling.

Pluspunten

• prijs is goed

Minpunten

• veel te veel