Apple iPod touch 8GB

Kleuren
zwart
Sony Walkman NW-E394B 8 GB

bemudi 17-08-2014 Product jaar of meer in bezit

De kinderen hebben alle 3 al sinds juli 2011 deze Ipod en deze worden nog steeds intensief gebruikt, zeker mijn zoontje speelt er nog heel veel mee, af en toe moet hij er wat spellen en foto's van verwijderen anders loopt zijn Ipod te vol.
Nu na 3 jaar en heel veel gebruik lopen de batterijen wel wat sneller leeg, maar niet zo dat ze na een korte tijd al weer leeg zijn.
Kortom ik denk dat we ze geen mooier kado hebben kunnen geven dan de Ipod.

Forese Gentile 09-05-2012 Product maand in bezit

Wat een geweldig dingetje om te hebben ik kocht hem voor muziek maar het is eigenlijk hetzelfde als een iphone alleen kan je niet bellen.
internet snel.
stijlvol. mooi geluid. goeie appstore. en voor deze prijs is het te doen zeker een aanrade

rdj 08-04-2012 Product paar dagen in bezit

Je ziet het meteen, het is weer een prachtig product van Apple. Al 15 jaar Apple fan en u eigenlijk een iPhone zonder belmogelijkheid in het bezit.

Groot was echter de teleurstelling dat de nieuwe iTouch alleen werkt met iTunes 10. iTunes 10 draait niet op een Mac computer met OSX 10.4 of ouder. Upgrade naar 10.5 gaat niet op een niet-Intel Mac.
Deze ITouch werkt dus alleen op de nieuwere Macs! Macs hebben, zoals bekend, een lange levensduur en er draaien nog heel veel Macs van meer dan 5 jaar oud zonder problemen.
Nog groter de verbazing en verontwaardiging dat iTunes 10 probleemloos te installeren is op een Windows PC vanaf XP (wat dus ook al flink verouderd is).
Dus Apple ondersteunt haar eigen oudere OS niet, maar wel de oude OS van de grootste concurrent. Hetzelfde geldt overigens ook voor de iPhones en de nieuwe iPod Nano's. Als trouwe Apple klant voel je je dan toch echt wel in de steek gelaten.
Er zijn wereldwijd al duizenden klachten van trouwe Apple klanten naar Apple
gestuurd over dit verhaal, maar Apple vertikt het om er wat aan te doen.

Het is schandalig dat ik de nieuwste generatie iTouch met een oude Windows XP PC werkend moet krijgen, terwijl ik een aantal Apple Macs met mijn volledige (100 % legale via de iTunes Store aangeschafte) muziekbibliotheek niet kan gebruiken met deze iPod Touch.

Iets om rekening mee te houden wanneer je een Mac hebt met OSX 10.4.11 of ouder, voordat je een iTouch, iPhone of iPod Nano aanschaft.

Verder werkt de iTouch, na alles overzetten naar de oude XP laptop, super, ook de wifi internet is erg handig. Maar de nadruk ligt wel meer op het gebruiken van allerlei Apps dan daar waar je hem eigenlijk voor gekocht hebt: het afspelen van je favoriete muziek en muziekvideo's. Had er dan een FM radio ingezet, zoals op de laatste iPods met klikwiel.