Philips GoGEAR Raga 4 GB - Reviews

Opslagcapaciteit
4 GB
Foto viewer
Video viewer

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

pruedo84 22-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Fijne mp3 speler. lekker klein. Helaas wel van plastic gemaakt dus het zou gemakkelijk kunnen beschadigen. Voor sport vind ik het ideaal. Lekker compact en heel simpel aan te sluiten aan je pc, kopiër je muziek naar de mp3 speler en je kunt gaan.

Wolf24 06-01-2016

Handige mp3 speler voor onderweg en tijdens het sporten

Zeer tevreden over dit product, tegenwoordig zijn mp3 spelers uitgebreid met veel andere functies die voor mij onnodig zijn. De mp3 speler is gebruiksvriendelijk en zeer compact, ook handig voor bij het sporten

Apollo37 24-07-2015

1e apparaat terug gebracht vanwege allerlei storingen

Eigenlijk een heel fijn apparaat maar ik kreeg bij het 1e apparaat de melding dat het geheugen te vol was. Veel nummers verwijderd maar het probleem bleef. Gereset maar het probleem bleef. Device manager gedownload en gerepareerd maar het probleem bleef. Kreeg intussen steeds meer storingen zoals vanzelf op repeat gaan of opeens uit gaan.
1e apparaat terug gebracht maar 2e apparaat geeft ook weer de melding geheugen te vol en ook na verwijdering van veel nummers blijft de melding bestaan. Lees op internet dat anderen dit probleem ook hebben.

Fancymartin 07-06-2014

Goed geluid, minder gebruiksvriendelijk

Opstarten en uitschakelen duurt erg lang. Standaard volume staat op stand 8. Duurt lang voordat je door de waarschuwingsschermen bent om hem harder te zetten.

hoeistie 13-07-2013

volgens de beschrijving zou er Philips songbird en eenvoudige syncronisatie mogelijk zijn .

aan gezien dat song Bird en eenvoudige synkronisatie erg slecht zijn is het niet volgens wat er beschreven wordt.

Nodor1970 12-06-2013

Een makkelijk te bedienen mp3 speler in klein formaat

Ik krijg het volume niet hoger dan 16 zelfs niet als de vergrendeling er af is. Zo nu en dan wil je wel even iets harder spelen.

Ik ben zeker niet onhandig, maar ben al een paar uurtjes bezig om de oplossing te vinden. Ondanks alle tips in de handleiding en op internet wil me dat (nog) niet lukken.

Gekocht voor mijn vrouw om luister cd's af te spelen en daar is het hard genoeg voor. Misschien dat iemand nog een gouden tio heeft

Jannie27dus 09-04-2013

blijkbaar willekeurig afspelen tracks, product teruggebracht, geld terug

slecht, niet bruikbaar: tracks worden niet in de juiste volgorde weergegeven; werkt dus niet bij luisterboeken. We hebben daarnaast 2 andere (oudere) MP3 van Philips welke wel prima werken! Individueel apparaat of product probleem?

Sandokan43 09-04-2013

Doet wat hij beloofd!

Ik heb gemerkt dat muziek wat gedownload is niet altijd afgespeeld kan worden en vind de sortering van de muziek op artiest(en) niet erg functioneel. Maar als je alles kwijt kunt en terug vind op naam van het album vind ik prima hoor. Het product, de prestatie, de bediening en ontwerp zijn alle vier goed te noemen.

marco1 29-10-2012

luisteren naar muziekbestanden

Bij mijn apparaat wil het gebeuren dat sommige muziekbestanden niet gelezen/gespeeld kunnen worden,hierdoor moet ik het apparaat uitzetten en weer aanzetten,daarna leest het apparaat de muziekbestanden wel.

adriaan654 10-09-2012

miskoop van de maand

Het is een vreselijk onhandig ding: menustructuur onduidelijk, doorspoelen tergend langzaam, op geen stukken na 15 uur muziek na opladen.
Kortom: het was de miskoop van de maand (temeer ook nog omdat ik dacht "laat ik nou niet het goedkoopste dingetje kopen". Philips nota bene)

aagmac 07-09-2012

Prima MP3 speler

Prachtige weergave van muziek. Reageert soms iets traag, echter dat mag het genot van mooie muziek niet in de wegstaan.
Baterij gaat lang mee en is vrij snel opgeladen. Super!

Jassie 22-08-2012

Traag

Menu zeer traag. Loopt vaak vast en werkt pas weer na een reset. Vorige versie (3) was wel goed, deze versie (4) dus niet.

Malcolm 07-07-2012

Deze MP3-speler reageert zo tergend langzaam dat het eigenlijk niet te bedienen is.
Ik heb de indruk dat er een bug in de software zit en verbaas mij dat er geen software upgrade op deze site te vinden is.
Ik ben teleurgesteld en denk er over het terug te brengen naar de winkel.

Amaro14 13-06-2012

Heel irritant

Ik kocht deze mp3-speler omdat ik voor dat geld een goede mp3- speler dacht te kunnen kopen (en dan ook nog van Philips). Dat was echter niet het geval.
De mp3-speler ziet er mooi uit en verder speelt het muziek af, zoals een mp3-speler hoort te doen. Daar blijft het eerlijkgezegd bij.
Het is ongelofelijk irritant om een bepaald nummer te zoeken aangezien het ongeveer drie seconden duurt voordat het volgende nummer in de lijst geselecteerd is; al helemaal als je meer dan 700 nummers hebt. Het is niet alleen bij het scrollen dat hij zo langzaam reageert, het is bij alles wat je doet.
Ik ben heel ontevreden over deze aankoop.

bas1 12-06-2012

iets teveel budget en veel te weinig kwaliteit

gammele knoppen die haast los lijken te zitten, een zeer trage respons en Songbird software (niet eens meegeleverd) die tijdens installatie al vastloopt. Geen aanrader, maar misschien mag je voor dit geld niet meer verwachten.