De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 27ea op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Nick 28-01-2017

Mooi groot en duidelijk scherm

Geschreven voor: HP 27ea

Mooi vormgegeven scherm, met strakke rand, heel dun ( beperkte verdikking voor aansluitingen, valt amper op) en beeld tot bijna op de rand. Beeldkwaliteit is zeer goed. Met 2 HDMI aansluitingen biedt het de nodige connectiviteit aan. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Grootte van het scherm
  • Vormgeving
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Voet licht instabiel
  • Aan/uit knop onhandig

PeterC 22-01-2017

Mooi groot scherm met met levendige kleuren

Geschreven voor: HP 27ea

Nog geen moment spijt gehad van deze aankoop... mooi groot scherm dat levendige kleurige weergeeft en er zelf ook nog eens goed uitziet... heel erg dun, mooie voet en mooi afgewerkt...
heel erg blij mee

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • design
  • 2 hdmi's

Minpunten

• geen usb-hub

Heyrman kris 22-01-2017

overzicht en plezier

Geschreven voor: HP 27ea

ik was opzoek naar een scherm om mijn bureaublad van mijn 13" uit te breiden. met de 27EA heb ik meer dan een uitbreiding gevonden. alles is nu overzichtelijker en een plezier om naar te kijken mooie helder scherm. af en toe speel ik er een film op en ook dat is de moeite waard. de boxen zijn top voor een computerscherm maar verwacht geen geluid van een stereo installatie. zeer tevreden van mijn aankoop.

Pluspunten

• helder mooi scherp scherm
  • groot en overzichtelijk
  • ook ideaal om als tv scherm te gebruiken.
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• auto slaapstand werkt niet correct bij computer
  • te weinig ingangen (misschien persoonlijk)

Bart Boydens 20-01-2017

Zacht beeld, trendy beeldscherm op onze bureau

Geschreven voor: HP 27ea

Deze 27" beeldschermen staan beeldig mooi op onze bureau. Ja, we kochten er twee, en zijn er enorm tevreden over. Ze schakelen heel snel aan, kiezen heel snel de actieve ingang uit 2xHDMI en 1x VGA. Wij gebruiken HDMI voor onze laptops en HDMI voor onze Raspberry Pi. Het beeld is uitermate zacht, zeker nadat we de "Low Blue Light" mode activeerden. Zo kruipen we 's avonds niet met vermoeide ogen in bed. De resolutie is 1080p, en dat is net wat wij wilden voor onze externe schermen. Dat biedt voldoende ruimte op je scherm om verschillende apps naast elkaar te draaien, en houdt je karakters en icoontjes lekker groot. Dit is veel beter geschikt voor onze al ietwat oudere ogen dan wat je tegenwoordig op de markt al vindt. Het is moeilijk om deze resolutie nog native te vinden, waardoor de meeste schermen veel te kleine lettertjes geven als je ze wil in native mode gebruiken. Niet bij deze HP 27ea's dus !
Een echte aanrader voor wie een groot en geen 'opzichtig' scherm wil !!!

Pluspunten

• aangename native resolutie
  • zeer licht design, mooie voet
  • voldoende aansluitmogelijkheden
  • switcht snel tussen gedetecteerde bronnen
  • 2x HDMI en 1x VGA: perfect !

gieuwke 19-01-2017

Een degelijke monitor aan een schappelijke prijs

Geschreven voor: HP 27ea

Deze monitor ziet er heel erg goed uit en hij voelt ook heel stevig aan. Het scherm is kantelbaar zodat een juiste kijkhoek gemakkelijk kan ingesteld worden. Er zijn tevens verschillende aansluitmogelijkheden.
Goede prijs/kwaliteit-verhouding en eenvoudig in gebruik.
De ingebouwde luidsprekers zijn wel iets aan de mindere kant.

Pluspunten

• dunne schermrand
  • mooi en helder scherm
  • verhouding prijs/kwaliteit
  • mooi design

Minpunten

• ingebouwde luidsprekers

Paul C 19-01-2017

Uitstekende kleuren/contrast + elegent design

Geschreven voor: HP 27ea

Wauw. Gezien ik vaak achter mijn computer zit heb ik voorafgaande aan deze aankoop veel sites afgespeurd op zoektocht naar monitors en voor €150 is dit gegarandeerd de beste keuze die je kunt maken. De beeldkwaliteit is extreem helder en het contrast is uitstekend. Ook de kleurenweergave is zeer realistisch.

Qua design is het werkelijk even elegant als het op de foto lijkt. De randen aan de zijkant zijn zeer klein en niet te onderscheiden wanneer het scherm uitstaat daar ze niet 'uitsteken'. Het scherm is daarnaast zeer dun (met enkel een iets dikkere bobbel onderaan voor de aansluitingen: geluid + 2xHDMI + VGA) en heeft een erg elegante voet.

Het enige minpunt dat ik kan aanmerken is dat kleine verstoringen (zoals op de tafel leunen) het scherm merkbaar doen wobbelen (terwijl mijn vorige moniter stabiel bleef) + de geluidskwaliteit is niet super (maar dit is zo bij alle monitoren).

Ter conclusie, voor de prijs kan je zeker niets mis doen met deze aankoop.
een absolute aanrader

Pluspunten

• Groot 27" scherm
  • Elegant
  • Contrast en kleuren
  • Aansluitingen

Minpunten

• Wobbelt bij trillingen

Jotie 19-01-2017

Groot en degelijk scherm

Geschreven voor: HP 27ea

Het scherm is zoals verwacht, goeie grootte, mooie effen kleuren, ondanks de grootte van het scherm zijn er geen dikke randen, waardoor het scherm niet veel plaats in beslag neemt. De inkijkhoek is zeer goed, ook mensen die van opzij meekijken kunnen alles goed zien, ook is het een zeer dun scherm wat esthetisch wel goed is. een nadeel kan wel zijn dat het scherm niet in hoogte verplaatsbaar is. De ingebouwde speakers zijn niet van topkwaliteit, maar wel goed genoeg van wat je van een ingebouwde speaker in een scherm verwacht.

Pluspunten

• Grootte
  • prijs/kwaliteit
  • Kleuren
  • inkijkhoek

Minpunten

• geen super speakers
  • niet in hoogte verstelbaar

GlennDS 19-01-2017

Super scherm!

Geschreven voor: HP 27ea

De HP 27ea gekocht voor een aantrekkelijke prijs via iBood en nog geen seconde spijt gehad. Groot scherm met aangename kleuren en witlicht. Daarenboven is de ingebouwde speaker een pluspunt. Ik gebruik dit scherm zowel op mijn bureau om op mijn computer te werken als om films, series (en zelfs tv) te kijken vanuit bed. Daarenboven behoort het design bij één van de uitmunterende beeldschermen en is het een gevestigd deel van het meubilair geworden. Aangenaam om naar te kijken!

Pluspunten

• Groot scherm van 27" (en toch niet te groot)
  • Aangename kleurweergave
  • Ingebouwde speakers
  • Top-design
  • Scherpe prijs (EUR 150)