BenQ GW2760HS - Reviews

16:9

Henk-Jan75 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooi beeld

Fantastisch scherm.
Ik vind de geluidskwaliteit niet goed.
Ik vind het erg irritant dat de aansluiting voor een hoofdtelefoon aan achterkant zit. Het is lastig om deze aan te sluiten. Daarom geef ik voor mogelijkheden een 7.

Marmanja 07-05-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige monitor. Geeft mooie heldere kleuren die wat mij betreft niet onderdoen voor een IPS scherm (heb kleuren vergeleken met LG IPS 277 en zag geen verschil). Wat ik zelf erg belangrijk vind is dat het zwart echt diep zwart is (itt genoemde ips scherm) en dat de monitor geen last heeft van backlight bleeding. De in sommige reviews voorkomende kritiek dat de weergave van letters niet goed is kan ik deels volgen. Dat wil zeggen de monitor staat bij aflevering op scherpte 5. Als je die verlaagt naar scherpte 3 is de weergave van letters prima in orde zonder dat de weergave van andere beelden er onder lijdt. Geeft verder mooi beeld bij afspelen van films en doet het ook goed als je er de playstation of een decoder op aansluit.

GPC 28-02-2014 Product paar dagen in bezit

Monitor heeft lage beeldkwaliteit. Naast de letters 'i' of 'L' zij allerlei verkleuringen zichtbaar.