Zibro S 3032

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zibro S 3032 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peet68 19-06-2012
Geschreven voor: Zibro S 3032

Een paar dagen geleden geplaatst. Gemakkelijk aangesloten, mede dank zij de Parker snelkoppeling. De handleiding is wel redelijk summier opgesteld . Bvb alleen werkwijze met aansluiting met buitenunit, recht door muur en niet langs plafond. Indien je zoals ik geen mogelijkheid hebt om recht door de muur te gaan en enkel langs boven weg kan, ben je genoodzaakt om een condensatiepomp aan te schaffen. Staat maar heel weinig over geschreven. Ook niet hoe groot het hoogteverschil tussen binnen-en buitenunit mag zijn. Het meeste moeten opzoeken op internet.
Wat constructie betreft, vind ik de binnenunit niet echt robuust gebouwd. De bevestigingsplaat is een dunne zinken plaat, en de plastieken omkasting van de binnenunit is iets te dun, zodat de plaats waar de kast vastklikt in de zinken plaat een beetje bollig staat. Geen strakke lijn van onderen, wat toch het zichtbaarste gedeelte is.
Het is geen drama, maar voor zijn prijs mocht dit toch wat meer kwaliteit hebben.
De werking en geluidsniveau is dan weer wel goed.
Het display van de afstandsbediening is iets te klein. De icoontjes van de werking ( koelen, ontvochtigen, verwarmen,...enz) zijn te klein. Je hebt een leesbril nodig.

petergeertse 22-06-2012

Weet u zeker dat u de Zibro S3032 heeft, volgens mij heeft deze namelijk geen parker snelkoppeling. De SC 3032 heeft deze wel.

gr

Peter

Peet68 26-06-2012

Ik heb idd de SC3032 versie.
De review is dus bij de verkeerde versie geplaatst. Mijn verontschuldiging hiervoor.