Philips BTB2515/12

tuner, cd-speler
Muziekvermogen
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips BTB2515/12 op Kieskeurig.be.

• Slecht

Quint82 08-12-2018

Kan geen DAB+ zenders beluisteren

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Een mooie compacte radio, die de fm zenders goed en zonder storing weergeeft. Maar het afspelen van een DAB+ signaal lukt niet. Hij vindt de zenders na het scannen, maar zegt dat deze off line zijn en geeft geen klank weer. Ook met een grotere langere DAB+ antenne lukt dit niet.

BartDoets 06-02-2020

Geluidskwaliteit benedenmaats

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Keurig apparaat, alles werkt goed maar de geluidskwaliteit is pover, zo pover zelfs dat ik eigenlijk geen verschil hoor tussen de verschillende preset equalizer instellingen...

Minpunten

• Geen basweergave

Karel T 26-11-2019

DAB antenne past toch

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Mijn vorige review vereist een rectificatie: achtr op het apparaat szit een aansluiting voor een DAB antenne met een bepaalde stekker, de meegeleverde stekker líjkt er niet op te passen (mannetje-vrouwtje principe), maar hij blijkt toch op het pinnetje te passen. Advies: wees duidelijker in uw toelichting, bespaart de koper een hoop tijd. Dab werkt redelijk zonder storing

Anoniem 01-10-2019

zeer goede midiketen

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

wilden een DAB+ keten en deze is super je kunt er van alles mee zeer goede keten voor een mooie prijs