Sony GTK-XB7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony GTK-XB7 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dennis 21-09-2016

moderne Gettoblaster

Geschreven voor: Sony GTK-XB7

Deze speaker is handig te verplaatsen en daar ook stevig genoeg voor, de materialen zijn goed en geven de speaker een joviale uitstraling. Het is geen HIFI speaker, maar kan wel een stevig geluid produceren.
pairen via NFC gaat het gemakkelijkste, Bluetooth was soms lastig te vinden.
Het gebruik van de Songpal app is een must omdat anders niet alle instellingen beschikbaar zijn.
De extra Bass is echt een Extra Bass en geeft een serieuze toevoeging aan de geluidsdruk in de lage tonen, echter had deze van mij iets hoger mogen eindigen daar op uitzonderlijke momenten een wisselende bassline niet volledig door kwam.
aangenaam aan de app zijn de verdere instellingen van de verschillende equalizers, de types verlichting en de DJ effecten.
Het gebruik van een USB stick bevoel mij het meest en was het gemakkelijkste in het gebruik evenals de TuneIn radio,
het gaat mijn 5.1 systeem niet vervangen, maar erg goed tijdens een grote verjaardag of barbeque.

Pluspunten

• verbinding maken
  • goede App
  • leuke verlichting
  • goede equalizer
  • goede stevige constructie

Minpunten

• geen HiFi beleving
  • kort snoer
  • DJ effecten gimmick

Rene 20-09-2016

Sony Party Speaker

Geschreven voor: Sony GTK-XB7

Ik heb de Sony Gtk-xb7 Party speaker online besteld. Toen eindelijk de party speaker bezorgd was heb ik rustig de speaker uitgepakt en ben de handleiding beginnen lezen. Mijn 14 jarige dochter zag de party speaker met zijn super design, nam het mee naar haar kamer en na 5 minuten hoorde ik een ongelooflijk geluid uit haar kamer komen. Het instellen van de party speaker is dus heel simpel. Als een 14 jarige het kan, kan iedereen het. Gewoon de applicatie gedownload, Bluetooth aan en voilà, je bent verbonden met de speaker. De eerste maal dat je de speaker hoort komt er een fenomenaal geluid uit. De bass was ongelofelijk . Toen mijn dochter dan de super bass functie opzette moesten we opletten dat onze vensters niet gingen springen. Zo diep klinkt de bass van de party speaker. De muziek die we op de party Speaker speelden was lekkere r&b, old school disco en een beetje rock. De geluidskwaliteit varieert naargelang de keuze van jou muziek. Voor bv. R&B vind ik de treble veel te laag. Een functie op de party speaker om jou treble te kunnen regelen zou welkom zijn. Dit vooral als je de party speaker niet te luid zet. Maar eens je een feestje geeft klinkt het ongelooflijk. Geen vervorming van geluid en een lekkere diepe bass. De design laat je toe om de party speaker rechtop te laten staan of op zijn zij. De kleur is leuk. De licht effecten zijn super leuk maar als je daar gevoelig voor bent kun je die gemakkelijk uitzetten. Deze Sony GTK-XB7 party speaker zou ik zeker aanraden, je moet geen dj meer huren, creëer een play list en laat het door deze party speaker weergeven. Ideaal voor feestjes thuis, in de tuin enzo. Gemakkelijk te gebruiken, goede geluidskwaliteit , leuk design….er valt mij nog maar 1 ding te zeggen……lets get this party started.

Pluspunten

• Geluid
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • super bass

Minpunten

• Treble

Judy 17-09-2016

Lekker feesten met deze Sony speakers!

Super product!!
Het geluid van deze speaker is FANTASTISCH, je hoort elke beat!
Als je het met je telefoon wil verbinden moet je wel de app downloaden maar voor de rest is het een topper!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Super geluid

Minpunten

• Zwaar
  • App nodig