Whirlpool JT 379/IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool JT 379/IX op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

ikkewel20 04-12-2013
Geschreven voor: Whirlpool JT 379/IX

Heb deze combi aangekocht in juli 2010. Ben altijd tevreden geweest, maar het is wel jammer dat je bij het gebruik van de warme luchtoven de draaischotel moet gebruiken. Hierdoor ben je heel beperkt in hetgeen je in je oven zet.
Maar kwa duurzaamheid is het het GROTE NUL. Heb die oven in die periode 449 euro betaald en nu laten verschillende functies het afweten, grill gaat niet meer, snel verwarmen stopt na een minuut, bij het opwarmen met de functie microgolf valt hij ook uit na nog geen minuut. Wel heel erg voor een oven aan deze prijs, en 3 jaar een paar maanden in gebruik.

ITRev 29-08-2012
Geschreven voor: Whirlpool JT 379/IX

Ook hier de reeds gekende Error2 en Error7 problemen. Whirlpool weigert toestel te vervangen en dringt aan op herstelling ( wat volgens anderen in dit forum niet veel oplost).
Als je dit toestel nog niet hebt gekocht. Denk dan twee keer na en lees alle probleemreviews hieronder.

ITRev 20-08-2012
Geschreven voor: Whirlpool JT 379/IX

Ook hier het bekende Error 2 probleem. Toestel is nog geen 2 maand oud ! Hersteldienst komt pas binnen twee weken langs. Intussen ook plots Error 7 code. Lijkt me misschien beter dat Whirlpool het toestel vervangt door een nieuw exemplaar.
Zeer Teleurgesteld.

ITRev 29-08-2012

Whirlpool weigert toestel te vervangen door een nieuw en geeft als enige optie herstellen of weggooien.
Enige raad die ik kan geven : NIET kopen dit toestel als je niet zoals alle anderen met dit toestel wil eindigen

Yvan Brunetti 21-08-2012

Wij kregen na een eerste reparatie uiteindelijk een nieuw toestel. Tot op vandaag werkt hij prima...