Whirlpool MWP 338 SX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool MWP 338 SX op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rvanwest1 30-03-2019

Wat een draak van een machine!

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Whirlpool gaat achteruit met de ontwikkeling van hun toestellen in plaats van vooruit! Mijn derde Whilpool op rij maar bij de laatste is de oven is een ramp!
Ik gebruik alleen microgolf en oven op dit toestel, de microgolf is ok maar de oven heeft een aantal functionaliteiten waarmee we alleen maar achteruit zijn gegaan:
- de oven is alleen te gebruiken mits voorverwarmen, dus niet direct een product er in en oventje aan!
- het voorverwarmen van de oven duurt maar liefst minstens 13 minuten!!
- als de oven op temperatuur is piept deze, dan heb je 2 min de tijd om je eten er in te doen. Ben je met iets bezig en vergeet je het slaat de oven na 2 minuten uit! Jammer, terug oven voorverwarmen! Je zou denken , de oven is warm dus minuutje of 2 maar niets is minder waar! Jawel tussendeks 8-13 minuten duurt het voor de oven weer aangeeft dat hij op temperatuur is! ondertussen dus al bijna een half uur verder en nog geen broodje gebakken!
- dan kan eindelijk je eten, in mijn geval dus afbakbroodjes, in de oven. Na 10 minuten piept de oven dat de broodjes klaar zijn, je doet de oven open, nee ze moeten toch nog even een minuutje of twee of zoiets dat ze nog een beeldje bruiner zijn maar wat denk je..... dat kan je niet instellen, alleen weer voorverwarmen....
Zeer onhandig apparaat dus!
Klacht bij Whilpool ingediend over de in en in trieste functionaliteit maar die sturen mij terug naar het bedrijf waar ik het toestel heb gekocht omdat ik. Iet tevreden ben over het toestel.
Whilpool het is beschamend dat jullie zoiets oude markt durven zetten!
PS oh ja nu toch aan het klagen ben, de deur was ook gekrast en het plastieken deel van het draaiplateau was ook defect Maar dat gaat Whirlpool nog wel oplossen.

Minpunten

• Oven
  • Kwaliteit