Samsung MC32J7055CT - Reviews

Magnetronvermogen

5,5

Hans 26-11-2016 Product paar maanden in bezit

teleurstellend

Met name de oven werkt niet goed; het duurt erg lang voor de juiste temperatuur bereikt wordt. Even de deur open en meteen 40 graden minder; vervolgens duurt het weer een hele tijd voordat de juiste temperatuur bereikt is. Daarnaast blijft de temperatuur niet constant op de ingestelde hoogte. Temperatuur kan niet hoger dan 200 graden. Insteltijd kan niet langer dan 60 minuten.
De magnetron kan bijvoorbeeld niet ingesteld worden op 700 of 1000 w.
Kortom: niet kopen.

Mopie 21-05-2016 Product kwartaal in bezit

Beloofd veel doet weining

4,5
Ik heb deze combimagnetron nu enkele maanden in gebruik met name als oven. Tot mijn grote frustratie is de klok maar tot 60 minuten middels een draaiknop instelbaar. Ook wordt de maximale temperatuur niet bereikt met als gevolg witte broodjes en slappe pizza's. En slappe friet bij de slim fry methode. Ik ga hem nog ter reparatie aanbieden maar heb er niet erg veel vertrouwen meer in. Wat mij betreft een echte afrader dus

Paul 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

4,8
We hebben de magnetron-oven nu 2 a 3 weken in huis. Vooral de ovenfunctie valt erg tegen. Volgens specificaties is de max. oven stand 200 graden. Dit is al aan de lage kant (als ik het voor de koop had gezien, dan had ik een andere gekozen). En in praktijk komt de oven niet boven de 190 graden (gemeten met temperatuurmeter voor de oven). Ook het opwarmen duurt zeer lang. Na het opwarm programma is de oven rond de 150 graden en daarna duurt het circa 10-15 minuten voordat de oven rond de 190 graden is (stand 200 graden).
Ook de speciale fry dry viel tegen: friet was niet gaar en niet bruin. Verschillende gerechten geprobeerd: resultaat is over het algemeen dat het veel langer in de oven moet dan volgens recept en / of dat het nog niet goed gaar / bruin is.

Sanne 04-02-2016 Product maand in bezit

Ben erg blij met deze combi magnetron. Ziet er prachtig uit. Hij is ook heel stil in het gebruik wat ik erg fijn vind. Ovenschotels worden er heerlijk in. Pizza ben ik nog aan het ontdekken wat de beste manier is. Verder veel mogelijkheden die ik nog niet allemaal heb geprobeerd.