Severin MW 7809 - Reviews

Inhoud
17 liter
Uitvoering
magnetron (solo)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,1

Erwin 04-03-2016

6,8
Goede magnetron voor een betaalbare prijs geen poespas zoals een combi-magnetron, minpuntje de knop voor het deurtje moet je te diep indrukken.

Oosterom 23-03-2018

Slechte kwaliteit

Vorige week gekocht maar heb hem nu alweer op marktplaats gezet, want:
-De knop om de deur te openen moet je dusdanig hard en diep indrukken dat de hele magnetron naar achteren schuift. Moet dus met 1 hand de magnetron vasthouden.
- Alles duurt lzng: een klein bakje satésaus opwarmen kost een minuut, brood ontdooien doet ie in de eerste 1,5 minuut nauwelijks maar daarna moet je opletten want dan gaat het opeens hard en is je brood 3 seconden later ineens gloeiend heeten kan je het weggooien.
- Tijdens het gebruik maakt het ding ontzettend veel herrie, alsof er met zware stoelen op een houten vloer wordt geschoven.
Ik gebruik een magnetron niet vaak, maar ik heb het gevoel dat deze snel zal sneuvelen.

Pluspunten

• Relatief goedkoop

Minpunten

• Deurknop te stroef
  • Maakt veel herrie
  • Duurt lang

4000ds devil 04-07-2015
  • Product half jaar in bezit

Gekocht bij Blokker en gebruik em zowat elka dag. voor het geld een prima magnetron. Alles word ook prima warm erin.

mmiek70 21-07-2014
  • Product jaar of meer in bezit

4,5
Magnetron die gewoondoet wat ie moet doen, echter defrost stand verwamt toch nog fiks. Na een jaar de timer knop kapot waardoor functionaliteit compleet weg is. Toch jammer van de aanschaf.