Whirlpool JT 479 IX - Reviews

Best Reviewed april 2016
Inhoud
33 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

wouter 01-04-2016 Product paar weken in bezit

Super magnetron!

Superfijn apparaat. Hij doet alles goed. Ik gebruik heel vaak de oven en soms de grill. Ook kan je er mee stomen maar dat moet ik nog proberen. Verder is hij heel makkelijk in gebruik. Er zit een grote knop op en daarmee kan je alles bedienen. Gewoon draaien en drukken. De magnetron geeft dan aan wat je moet doen en dat kan eigenlijk niet fout gaan.

Echt een fijn ding. Mooi groot met een groot draaiplateau en met een fijne bediening. Hij voelt goed aan en dat straalt kwaliteit uit.

Peik 31-03-2016 Product paar weken in bezit

Superblij met onze niet combimagnetron!

Sinds een aantal weken gebruiken wij de JT 479 IX. Na de Samsung waarin lasagna onmogelijk was omdat de temperatuur na 10 minuten niet meer hoger dan 110 kwam is deze Whirlpool echt een verademing! De temperatuur met de ovenstand is super stabiel en de Crispfunctie is echt een uitvinding! in een paar minuten hebben we heerlijke pizza's, maar ook quiches of kip is heel snel en simpel. We hebben zelfs al verschillende keren voedsel gestoomd in de speciale stoombox die meegeleverd is. De investering dubbel en dwars waard en een dikke aanrader!

C. Bakker 29-03-2016 Product maand in bezit

Super tevreden

De JT479IX Magnetron is uitgebreider dan je verwacht. Ik had al gelezen dat het een supercompleet apparaat was maar ik sta versteld van wat ie kan. Er zitten heel veel standaard recepten in per voedselcategorie. Als je zo’n recept kiest, dan zegt de magnetron precies wat je moet doen via het display. Dat is echt makkelijk te lezen en heel makkelijk te bedienen. Er staan zelfs recepten in waarvan ik niet wist dat dit met een magnetron gemaakt kon worden. En tot nu toe is alles even goed gelukt. Topper!!

Tom 29-03-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Ik heb na lang twijfelen gekozen voor de Whirlpool magnetron. Volgens mij zijn er niet echt slechte magnetrons meer dus ik wilde een mooi apparaat dat er degelijk uitzag. De doorslag was uiteindelijk toch wel de RVS binnenkant die er fris uitziet maar ook makkelijk is schoon te houden. Nu ik het apparaat in gebruik heb ben ik ook nog eens dik tevreden. Ik gebruik ‘m vaak voor ontdooien maar ook voor de oven. Broodjes, pizza en ook ovenschotels komen er super uit. Beter dan de oude oven die ik voorheen had.